Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау
Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру. Күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. Есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту.
«Иә-жоқ» математикалық диктант.
- 29 бен 3-тің көбейтіндісі 87-ге тең; +
- 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шығады;-
- 17 мен 5 сандарының қосындысын 4 есе арттырғанда 98 шықты.-
- 56-ның жетіден бір бөлігін 12-ге арттырғанда 96 болады.+
- Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 11-ге тең. Көбейтіндінің мәні 55.+
- 12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кіші.+
- 57 мен 37-ні 4 есе арттырғанда 90 шықты.-
- Бөлінгіш 72, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасы. Бөліндінің мәні 9-ға тең.-
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Пысықтау» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
Оқулықпен жұмыс.
1-тапсырмадағы сағат бойынша уақытты анықтау.
2-тапсырмадағы өрнектерді есепте, дұрыстығын тексер.
3-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.
4,5-тапсырмадағы есептерді шығару.
Сергіту сәті.
8-тапсырмадағы логикалық есепті шығар.
ІІІ. Ой толғау.
«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.
404*2 302*2
101*4 604*4
503*2 105*3
ІҮ. Бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау
Ү. Үй тапсырмасы.