103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы: 103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: Разрядтан өтпей және разрядтан бір рет өту арқылы жазбаша көбейту және бөлудің жаңа түрімен таныстыру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту.
Математикалық диктант.
- 21 мен 40-тың көбейтіндісін 300-ге азайт;
- 600-ден 102 мен 3-тің көбейтіндісін азайт;
- ұзындығы 12 см, ені одан 3 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін тап;
- ұзындығы 12 см, ені одан 3 есе кем, ал биіктігі 3 см болатын қораптың көлемін тап.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «103х3, 309:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
1-тапсырма:
а) Есепті шығару.
Тіктөртбұрыштың ұзындығы 306 см, ені одан 2 есе кем. Осы тіктөртбұрыштың периметрін тап. Нәтижесін метрмен және сантиметрмен өрнекте.
ә) Кесте бойынша есеп құрастыру, оны шығару.
Блокнот | Маркер | Желім | Ұштағыш | Сызғыш |
180 теңге | 75 теңге | 32 теңге | 28 теңге | 18 теңге |
2-тапсырма.
Есепте:
500:2 280:20 18·2
52:2 42:3 900:2
14·5 700:2 660:20
36:2 520:2 420:20
Оқулықпен жұмыс.
Сергіту сәті.
ІІІ. Ой толғау.
«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.
72:12 | 52:13 | 52:2 | 75:5 | 12*8 |
64:4 | 45/2 | 34*2 | 18*5 | 19*6 |
63:3 | 60:5 | 210:10 | 55:5 | 36:12 |
ІҮ. Бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау
Ү. Үй тапсырмасы.