103х6, 618:6 түрінде бөлудің жазбаша тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: 103х6, 618:6 түрінде бөлудің жазбаша тәсілдері
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жазбаша көбейту және бөлудің жаңа түрлерін орындау дағдыларын қалыптастыру. Құрама есептер шығару алгоритмін бекіту және құрылымы күрделі теңдеулер туралы білімдерін бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту.
«Қай қатар жылдам?» ойынын ойнау.
23 | 3 | 60 | 5 | |||
20 | 4 | 70 | 2 | |||
20 | х | 40 | 54 | х | 2 | |
40 | 2 | 31 | 3 | |||
45 | 2 | 21 | 4 |
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «103х6, 618:6 түрінде бөлудің жазбаша тәсілдері» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
1-тапсырма: Бөлуді орында.
990:10 90:30 900:1
600:30 660:3
Оқулықпен жұмыс.
4-тапсырмадағы өрнектерді баған түрінде жаза отырып, есептеу.
7-тапсырмадағы теңдеулерді шешу.
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Қарлығашқа ұқсайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Оңға бұрылып, солға бұрылып,
Орнымызға қонайық.
8-тапсырмадағы фигураның боялған бөлігінің ауданын табу.
ІІІ. Ой толғау.
Өздік жұмысы.
103х6 201х3 302х2
618:6 618:3 610:2
ІҮ. Бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау.
Ү. Үй тапсырмасы. 139-бет. №6 аяқтау.