Периметр. Аудан. Көлем
Сабақтың тақырыбы: Периметр. Аудан. Көлем. Өздік жұмысы №11
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту.
Тапсырма: Фигураның периметрін және ауданын тап.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Периметр. Аудан. Көлем. Өздік жұмысы №11» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
1-нұсқа 2-нұсқа
1.Амалды орында 102х6+612:6 103х6+618:6 480:3+26х20 | 1.Амалды орында 105х8-630:6 108х6-648:6 846:2+ 380:5 |
2. Есепті шартын құрып, шығар Қоймада 945кг картоп және 880кг орамжапырақ бар еді. Асханаға 247кг картоп, 165кг орамжапырақ жіберілді. Қоймада көкіністің әрқайсысынан қанша килограмм қалды?
| 2. Есепті шартын құрып, шығар 400г ұн, 250кг қант және 200г сары майды араластырып, қоспа жасап пісіргенде, 720г торт шықты. Дайындалған торт қоспадан қанша жеңіл? |
3.Периметрі мен ауданын тап. Тік төртбұрыштың ұзындығы 8 см ,ал ені ұзындығынан 4 есе кем. Оның периметрі мен ауданын тап.
| 3.Периметрі мен ауданын тап. Тік төртбұрыштың ұзындығы 9 см, ал ені ұзындығынан 3 есе кем. Оның ауданы мен периметрін тап |
4. Периметрі мен ауданын тап. Тік төртбұрыш тәріздес бақшаның ұзындығы 60 м, ал ені одан 22 м қысқа. Бақшаның ауданын тап
| 4. Периметрі мен ауданын тап. Тік төртбұрыш тәріздес бақшаның ені 34 м, ал ұзындығы одан 36 м артық. Бақшаның ауданын тап. |
5. Теңдеулерді шеш 1500:(х+400)=3 700-x=56×8 | 5. Теңдеулерді шеш 3600:(a-100)=6 63(80-a)=693 |
ІІІ. Үй тапсырмасы. 182-бет. №5,6