Математика пәніне арналған орта мерзімді жоспар
Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
«Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі» КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі
Математика пәніне арналған орта мерзімді жоспар
№ | 1.Оқып—үйренудің негізгі мақсаттары | 2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3.Математика пәніндегі тіл тосқауылын жеңу. | 4.Оқып-үйренудің нәтижесі | 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
І-модуль «Өткен сыныптағыны қайталау» | ||||||||
1-модуль | Тақырыптары: Қосу және азайту Екі таңбалы сандар. Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдері Үш таңбалы сандар. Үш таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайту тәсілдері Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері Теңдеу. Өрнек. Санды және әріпті өрнектер. Теңдік. Теңсіздік. Құрама есептер және оларды шығару тәсілдері. Геометриялық фигуралар. Периметр. 2 санына көбейту және бөлу 3 санына көбейту және бөлу 4 санына көбейту және бөлу |
Екі таңбалы, үш таңбалы, геометрилық фигуралар, шамалар өлшем бірліктері жазылған кестелер.
АКТ, Ассоциация жинау, кластер құру, постер құру
Суретті сызба, логикалық тапсырмалар.
Сергіту сәті Логикалық тапсырмалар
Шығармашылық тапсырмалар.
Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу) | 1. Естепті, логикалық тапсырмаларды жұппен орындауда, үлгі бойынша шығарылатын танымдық тапсырмаларды топпен орындауда, жекелей жұмыс түрлерін орындауда орнайтын диалог арқылы.
| Күтілетін нәтижелер:
және үш таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайта біледі.
теңдік. Теңсіздіктерді шығарады. Құрама есептер және оларды шығару тәсілдерін біледі, өздігінен шеше алады.
сндарының көбейту және бөлу Өздерін бағалайды. Оқушылар өз ойын жүйелі жеткізуге, сыни тұрғыдан ойлауға, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.
| Жұппен орындалатын жұмыстарды өзара бірін-бірі тесеріп бағалаулары, критериалды бағалау, жиынтық бағалау.
| Төмен деңгей Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды жазбаша қосу азайту, Шамаларға қатысты тапсырмалар, қарапайым теңдеулер, санды өрнектердің мәнін табу, геометриялық фигураларды сызу. Орта деңгей Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды ондықтан аттап жазбаша қосу, азайту, Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу, шамаларға қатысты есептерді шығару, периметрді әртүрлі тәсілмен есептеу. Жоғары деңгей Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу, азайту. Санды қосындыға қосу және азайту ондықтан аттап, Периметрді көбейту амалы арқылы шығаратындай етіп көбейтудің үлестірімділік қасиетімен шығару, шамаларға қатысты есептерді өздері ойдан құру.
| Математика оқулығы 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен) | |
Мақсаты: Білу | Екі таңбалы, үш таңбалы сандарды ауызша қосу, азайту және теңдеу, теңдік, теңсіздік тақырыптарына мысалдар келтіру арқылы білімдерін пысықтайды. | |||||||
Түсіну | Өз бетерімен берілген тапсырмаларды (шамалар, геометриялық фигуралар) үлгі бойынша шығару. | |||||||
Қолдану | Ауышзша есептеулерді күнделікті өмірде қолдануға дағдыланады. | |||||||
Талдау | Шығармашылық, логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады. | |||||||
Жинақтау | Осы өтілген тақырыптар бойынша (өзіндік жұмыс, бақылау жұмыстарын) жазба жұмыстарын алуда оқушылар алған білімдерін жинақтайды. | |||||||