Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе –теңдіктерді дәлелдеу
Сыныбы: 9 «а»
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе –теңдіктерді дәлелдеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру.
Дамытушылығы: Ойлау жүйелігін және сұрақтарға нақты жауап
беруге тез шешім қабулдауға үйрету.
Тәрбиелілігі: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп
тиімді тәсілдерін көрсету арқылы талғамдарын
арттыру, іздену, бақылау арқылы оқушыладың дүние танымын қабілеттерін қалыптастыру.
Әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, кеспе қағаздар
Сабақтың құрылымы: Сабақ төрт деңгейлік бөлімінен тұрады
- Оқушылық деңгей (Сұрақтар)
- Алгоритмдік деңгей (Есептер)
- Эвристикалық деңгей (Ойын)
- Шығармашылық деңгей
- Қорытынды.
- Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Негізгі бөлім
І саты «Міндетті оқушылық» саты (Ауызша сурақтар)
- Бір ғана аргументтің синусы мен косинусының арасындағы қатынасты өрнектейтін формуласын жазыңыз
- Бір аргументтің тангенсі мен котангенсінің арасындағы байланысты теңдікті жазып көрсетіңіз
- Қандай тригонометриялық формулаларды білесіңдер?
ІІ саты «Алгоритмдік саты »
«А» -тобы
1) Өрнекті ықшамдаңдар:
2) Өрнекті ықшамдаңдар:
«В» -тобы
1) Есептеңдер:
2) Өрнекті ықшамдаңдар:
«С» -тобы
1) Өрнекті ықшамдаңдар:
2) Егер болса, онда өрнегінің мәнін есепте
ІІІ саты « Эвристикалық саты ».
Математикалық лото ойыны. Есептер берілген жауаптарын дұрыс тауып, есептің теңдігін қояды.
«А» Өрнекті ықшамдаңдар:
«В» Егер болса, онда өрнегінің мәнін есептеңдер
«С» Өрнекті ықшамдаңдар:
ІV саты « Шығармашылық саты ».
- Өрнекті ықшамдаңдар:
- Егер болса, онда өрнегінің мәнін табыңдар:
Бой сергіту
- Бір –бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім біледі (8)
- Оң сандарға қол шатырдай,
Қалпақ болған беделі
Квадраттасаң егер оны,
Жоғалтпассың сен оны (Квадрат түбірі)
- Ол-оқушы құралы
Қатеңді түзетіп тұрады (Өшіргіш)
- Күн –күн сайын жыртылдық
Өміріміз бір жылдық (Күнтізбе)
Сабақ соңында оқушылардың білімі бағаланып, үйге тапсырма берілді
Үйге: №255 (1,2), №258 (2,4), №263 (2,3), №264 (1,2)