Есептер
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы | Өткізген:Макарова Нургуль | ||||
Сынып 1 «ә» | Күні:26.02.2014 | Пәні: Математика | |||
Сабақтың тақырыбы: | Есептер. | ||||
Сілтеме: | Математика1 сынып 229-31бет Интернет материалдары.Электрондық оқулық. | ||||
Жалпы мақсаттар: | Есеп туралы білімдерін жетілдіру.Оқушылардың логикалық ойлау,есептеу қабілеттерін дамыту,тиянақты жауап беруге дағдыландыру.Шапшаңдыққа,жылдам ойлауға тәрбилеу. | ||||
Оқытудағы нәтижелері: | Оқыту үрдісіне енгізілген әдіс тәсілдер арқылы білім сапасының артуына қол жеткіземін. Берілетін ақпарат аясында оқушылар сыни ойлай отырып,қажетті білім –білік дағдысын игереді. Бірін бірі бағалай білуге,пікірін ашық,жүйелеп жеткізе білуге үйренеді. | ||||
Күтілетін нәтиже | Оқушы 1 ден-10 ға дейін, 10-нан 1 –ге дейін кері санап үйренеді.Есептер,кері есеп шығарып үйренеді. | ||||
Жаттығулар: | «Алақан согу» «Бірлесіп жұмыс істеу» «Т-кестесі»стратегиясы 10-ға дейін санап жат.жасау.
| ||||
Әдіс-тәсілдер | Жұппен,топпен жұмыс,жеке АКТ, СТО, Дамыта оқыту,дарынды, талантты балалрмен жұмыс. | ||||
Дереккөздер | Оқулықпе жұмыс,қосымша мәліметтер | ||||
Сабақтың кезеңдері | Уақыты | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс әрекеті | ||
ұйымдастыру | 1 мин | 1. Психологиялық ахуал Слайдтан көңілді өлеңді оқу | Оқушылар өлең жолын оқып бір бірлеріне тілектер айтады. | ||
2 мин | Топқа бөлу-оқушылар әр түрлі фигураларды таңдайды. | Оқушылар фигуралар бойынша 3 топқа бөлінеді. Топтпр: 1 топ Үшбұрыш 2 топ Төртбұрыш 3 топ Бесбұрыш | |||
Қызығушылықты ояту | 10 мин | 1-топ. 1-10 ҒА ДЕЙІН САНА
2-топ. 10-1 ГЕ ДЕЙІН КЕРІ САНА
3-топ. 5 САНЫНЫҢ ҚҰРАМЫН АТА
| Әр топтан бір-бір оқушыдан айтып шығады. | ||
Мағынаны тану | 15 мин | 1. Мәні 5-ке тең қосындыларды жаз Мәні 6-ға тең қосындыларды жаз 2. Мәні 6-ға тең қосындыларды жаз 3. Мәні 7-ге тең қосындыларды жаз Дәптермен жұмыс. | Оқушылар топ бойынша тапсырмаларды орындап шығады.
Дәптерге берілген тапсырмаларды орындап шығады. | ||
Сергіту сәті | 2 мин | «Данс»биін билету. | Оқушылар слайдтқа қарап би қимылдарын орындайды. | ||
Ой-толғаныс | 10 мин |
Логикалық тапсырма: • Себетте 4 алма бар. • Оны 4 досыңа бір-бірден және себетте 1 алма қалатындай етіп бөліп бер.
• 1 кг темір ауырма? • 1 кг мақта ауырма?
|
Түйінді ой табылады,оған пікір жазылады.
Топта талқылайды.
Әр топ өздері таңдаған сұрақтары бойынша топта талқылап, қорғайды, Нақты мысалдармен дәлелдейді.
| ||
Рефлексия | 1 мин | Бүгінгі сабақта ең маңыздысы не болды?
| Оқушылар стикерге сабақтың ұнаған сәттерін жазып, смайлктердің тұсына әкеліп қояды. | ||
Бағалау
| 3 мин | Оқушылар түрлі түсті стикерлермен бағаланады | Оқушылар әр түрлі стикерлермен бағаланады | ||
Үйге тапсырма | 1 мин | 132 бет.4-тапсырма | Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады | ||