10 * 3; 30:3; 100 * 3; 300 : 3
3 — сынып
Тақырыбы: 10 * 3; 30:3; 100 * 3; 300 : 3
Мақсаты: а) – тапсырмаларды ауызша, жазбаша орындату;
ә) – ұқсас қосымша тапсырмаларды деңгей бойынша орындату;
б) – өз бетімен шапшаң есептеуге баулу
Көрнекілігі: интерактивті тақта, жазбалар, өрнектер, сағат макеті, деңгейлік
тапсырмалар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауап, өздік жұмыс
Пәнаралық байланыс: музыка
Жүрісі:
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Үй тапсырмасын тексеру:
Теңдеуді оқыту, шығару жолдарын сұрау, түсінік алу.
- Жаңа сабақ:
- Интерактивті тақтадан тақырыпты түсіндіру
- Оқушыларды сөйлету. Математикалық тілде сұрау
- * 5; 50 :5 т.с.с.
- Оқулықпен жұмыс
№1 ауызша оқыту, көбейтудің мәнін табу
№2 көбейтуді бөлумен алмастыру, математикалық тілде түсінік алу
10 * 3 = 30 30 : 3 = 10
3 * 10 = 30 30 :10 = 3 т.с.с.
№3 ауызша кесте бойынша шапшаң есептеу, арттыру, есе арттыру
2-ге арттыру 2 есе арттыру
4, 5, 6, 7, 8 4, 5, 6, 7, 8
- Деңгей бойынша үш өлшемді әдіс.
I деңгей 2 тапсырма орындату, үлгірмегендерге парақша үлестіру.
II деңгей Амалдардың орындалу тәртібіне байланысты 2тапсырма
IIIдеңгей Мазмұнды 1тапсырма
- Сергіту сәті «Қара жорға» биі.
- Шығармашылық тапсырма:
Сағат бетіндегі цифрларды пайдалану арқылы 13-ке тең болатын сандар.
- Қорыту
Бағалау
Мониторинг шығару