Жазбаша қосу және азайту
Апта 20 | Күні 29.01.15 | Сабақ 2 | ||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Жазбаша қосу және азайту | |||||||||
Сілтеме: | 2-сынып Математика оқулығы | |||||||||
Жалпы мақсаттары: | 1)Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту 2) логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3) бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу. | |||||||||
Оқыту нәтижесі: | Оқушылардың ынтасы арта отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгереді, есеп шығарып логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді. | |||||||||
Негізгіидеялар | Сабаққа қызыға отырып, жазбаша қосу және азайтуды меңгеру | |||||||||
Пайдаланған әдіс тәсілдер | Топтық жұмыс, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс. | |||||||||
Қажетті құралдар | Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайлдар | |||||||||
1 сессия Тапсырмалардың түрлері | Уақыты (45 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |||||||
1) Сергіту сәті | 2мин | «Қызыл өрік» бейнежазбаны көрсетеді | Бейнежазбаға қарап, би билейді | |||||||
2) топқа бөлу санау арқылы | 3 мин | Санау арқылы 1,2,3,4,5 | 6 оқушыдан топқа бөлінеді | |||||||
3) Ой қозғау «Жұлдызша» мозайка құрастыру. | 10мин | Өрнектер жазылған жұлдызша қиындыларын таратады. -Жұлдыздай жайнай беріңдер! -Қосу және азайтудың бізге ыңғайлы , қысқа қай түрін қолдану керек? Электрондық оқулықты ашып көрсетеді | Топ бойынша өрнектердің мәндерін табудан жарысады. 6+5 7+4 9+8 7+6 6+6 8+4 8+7 7+5 9+4 8+5 14-5 12-5 13-6 14-6 16-9 12-6 15-7 14-7 15-6 17-8 Қосу, азайтудың жазбаша түрі керек айтып, электрондық оқулықтан модуль 1. 11 сабақтан түсіндірмені көріп түсінеді. | |||||||
4) Миға шабуыл | 20 мин | №1,2 27+36 63-27 өрнектерін шығарғанын қадағалайды. Өрнек жазылған парақшаларды таратады. №4 тапсырманы орындату үшін слайд көрсетеді.
№5 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды. | Көркем жазу 27+36 63-27өрнектердің мәнін баған түрде табады.(жеке жұмыс) Әр топ 2 өрнек мәнін тауып түсіндіріп айтады да, тақтаға жазады. Кеісділерді көріп, 7см-5см=2см 6см-4см=2см 7см+4см=11см 6см+5см=11см=1дм1см тауып ауызша айтады. әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,. өз нұсқаларын ортақ қағазға жазады Д.т-3б Ә.с – 7н ?н Ә.с – 7н ?а Б.б – 6н Б.б -6н | |||||||
6.Ой толғаныс | 3 мин | Логикалық тапсырманы орындатады | 5жыл бұрын Ержан 8жаста болған 6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады? (5+8+6=19жаста) | |||||||
7. Бағалау | 2мин | Мимикамен Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады. | Мимикамен өздерін өздері бағалайды. Смайликтер арқылы бағаланады. | |||||||
8. Кері байланыс Инцерт | 3мин | Слайдты көрсетеді. — Сендер бүгінгі сабаққа қатысты алдыңғы сабақтарда не білетінсіңдер? — Бүгін не білдің? — Тағы не білгілерің келеді? | Оқушылар ауызша айтады.
| |||||||
9. Үй тапсырмасы | 2 мин | Күнделікке жаздырады | №3, 153-бет | |||||||