И. Байзақов. Алтай аясында
Сабақтың тақырыбы: | И. Байзақов. Алтай аясында |
Жалпы мақсат: | И.Байзақовтың Алтай аясында шығармасының мазмұнын түсінеді, автордың идеясын айтуға дағдыланады. Алтай жерінің сұлу табиғатын, кен байлықтарын және ақын өлеңіндегі бейнелеуіш сөздермен түсінеді. |
Сілтеме: | Ана тілі оқулығы, Интербелсенді әдістеме 18 -19 беттер,МАН, isa-baizakov.psu.kz |
Оқу нәтижелері: | Шығарманың мазмұнын түсінді, автордың идеясын айтуға дағдыланды. Өзін жан жақты көрсете алуына мүмкіндік алды. |
Негізгі идеясы: | Таулы жердің қыраны көп деседі, сол қыраны осы болашақ ұрпақ. |
Қолданатын материалдар: | Интертақта, электронды оқулық, автор портреті мен «Алтай» суреті. А форматтағы қағаздар, маркер,стикер, күлегештер. |
Әдіс тәсілдер: | 1)Білім берумен білім алудағы жаңа тәсілдер: диалогті оқыту әдістері2)Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Блум таксономиясы 3) Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. 4)Ынталандыру әдістері. |
Дереккөздері: | Интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару. Қосымша интернеттен алынған ақпараттар. Ана тілі оқулығы. |
Тапсырмалар
Тапсырма түрлері | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының әрекеті | Тапсырмалар жүйесі |
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. | Сыныпты үш топқа бөлу. Сюжетті суреттер арқылы топқа бөлу. Топ басшыны тағайындау. | ||
Білу | Үйге қандай тапсырма берілді? Бүркіт пен жауыз адамдардың іс әрекетіне қандай тұжырым жасадыңдар? Зерттеушілік әңгімеге тарту. | Өткен сабақта не меңгергендерін ортаға салады. Үйден жазып келген әңгімелерін талдау. | |
И. Байзақов. Алтай аясында. «Ассоциациялық аймақ құру» — Тау деген сөзді естігенде алдымен ойларыңа не келеді? — Тау суретін көрсету — Алтай тауы туралы қысқаша мәлімет беру: Алтай тау жүйесі — Азия құрлығының орта тұсындағы таулы өлке. Ұзындығы батыстан шығысқа қарай 2000 км — ге созылып жатыр. Алтай солтүстік — батыстан оңтүстік — шығысқа қарай Батыс Сібір ойпатынан Гобь шөліне дейін жан — жаққа таралған. Алтай таулары 4 мемлекеттің шекараласқан территорияларында орналасқан: Қазақстан (Кенді Алтай — Шығыс Қазақстан обылысы), Монғолия (Моңғол Алтайы — Баян — Өлгей аймағы, Ховд аймағы, Алтай аймағы, Увс аймағы ) Ресей (Алтай өлкесі, Алтай Республикасы), Қытай (Шыңжаң — Ұйғыр автономиялы өлкесінің Алтай аймағы). Оқушылардың іздену жұмыстары тыңдалады. «Қазақстан таулары» | Оқушылар тау туралы білетіндерін ортаға салады. Картадан тауларды көрсетеді. Қазақстан (Кенді Алтай — Шығыс Қазақстан обылысы), Монғолия (Моңғол Алтайы — Баян — Өлгей аймағы, Ховд аймағы, Алтай аймағы, Увс аймағы ) Ресей (Алтай өлкесі, Алтай Республикасы), Қытай (Шыңжаң — Ұйғыр автономиялы өлкесінің Алтай аймағы). | ||
Түсіну | Өлеңді мәнерлеп оқып, таныстыру.Өлеңді талдау. | Тапсырмаларды орындайды. Топпен кезектесіп бөліп талдайды. | |
Қолдану | Өлеңді шумағымен әр топ талдайды. Алтай туралы өлеңді қара сөзбен талдау. | Өзара бағалайды. | |
Сергіту жаттығуы. | Оқушыларды сергіту. | Оқушылар билеп, сергиді. | |
Талдау | Сұрақ арқылы оқушылардың түсінігін анықтау мақсатында тақырып соңындағы тапсырмаларды талдайды. | Автордың негізгі идеясын тауып айту керек. | |
Жинақтау | Постермен жұмыс. 1-топ. Алтай тауын сипатта.2-топ. Алатауды сипатта. 3- топ. Алтай тауының ерекшелігін айтыңдар. | Топтар өзара талқылап, берілген тапсырманы постерге түсіреді. Ортада қорғайды. | |
Бағалау | Шығармаға деген көзқарастарын білдіреді. Ақын идеясын тауып, оған баға береді.Табыс критерийлері бойынша оқушылар бағаланады. | Оқыту үшін бағалау. | |
Келесі оқылым. | Өлеңді мәнерлеп оқу. Қалаған шумағын жаттап алу. | ||
Рефлексиялық кезең | Оқушылар сабақта алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді. |