Жарасқан Әбдірашев «Дүниеде жамандық неден?»

Тақырыбы:  Жарасқан Әбдірашев «Дүниеде жамандық неден?»

Өткізу күні: 12  қараша 2014 ж.

Мақсаты:  Мәтінді оқып,   мазмұнын талдау.

Міндеттері:

А. Мәтінді оқиды, талдайды, жұппен, диалог құрып, топпен қарым қатынас жасайды.

В. Оқушы мәтін арқылы жақсылық пен жамандықты өз сөзімен түсіндере алады.

С. Оқушы мәтінді талдай отырып, өмірмен байланыстырады

Сабақ түрі: Жаңа сабақ.

Құрал жабдықтар: Интербелсенді тақта, маркер, оқулық.

Әдіс — тәсілдері: диалогтік оқыту, сұрақ-жауап, «Синквейн», «Хабарша жинау», «Постер»  әдісі.

Күтілетін нәтиже: оқушылар диалогтік әңгіме жүргізеді,   сұрақтар ұсынады және  жауап береді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.

Зерттеу тақырыбы: диалогтық оқыту арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру, білім сапасын көтеру

Сабақ кезеңдеріУақытыМұғалім іс әрекетіОқушы іс әрекетіҰйымдас

тыру

түрі

БағалауҚолданылатын модуль
Ұйымдастыру кезеңі2 минутАмандасу

 

Қуан, шаттан алақай

Қуанатын бүгін күн

Қайырылы таң, кайырылы күн

Күліп шықты бүгін күн

Сурет қиындылары арқылы топ құрастырады.

Жеке

 

Жас ерекшеліктеріне сай оқыту
Үй тапсырмасын тексеру3 минӨткен тақырыптарды қайталауОқушылар тарау бойынша ойларын айтадыЖеке
Тақырыпқа шығу

Сабақ мақсатын айқындау

3 минЫ.Алтынсарин жөнінде не білесіңдер?

Интербелсенді тақтада портреті, қосымша мәліметтерді көрсетеді

Қазақтың аса көрнекті жазушысы.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды

ТоптықАКТ
Негізгі  бөлім

Мәтінді оқып-танысу

 

 

 

 

 

10 минОқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.

 

Әр оқушы өз мәтінін оқиды және топта талқылайды.Жеке

Топтық

 

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Мәтінді талқылау15 мин«Кезбе тілші» әдісі бойынша тақырыптың мазмұнын ашасыңдар   1-оқушы:  телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.  2-оқушы:

Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

3-оқушы:

Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

Топтық2 жұлдыз 1 тілекОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Қорытынды

 

 

5 мин Инсерт әдісі

Нені білем?

Не білдім?

Нені білгім келеді? Кестесін толтыруды  ұсынады

 

 

Инсерт кестесін толтырады

 жекеӨзін-өзі бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ

 

Үйге тапсырма1 минҮй тапсырмасын  түсіндіредіНені білгісі келеді сол туралы мәлімет жазып келеді.ЖекеОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Жас ерекш. сай оқыту

Бағалау3 минСұрақтар қою.

Критерийлері:

1. Маған ұнады …

2. Сабақтың ең қызық жері…

3. Мен үшін ең қиын болғаны …

4. Бүгін мен ойланып қалдым …

Күнделік жалғастыру. Сабақ туралы ойларың рефлексивтік күнделікке жазады.

 

ЖекеБағалау парағыОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау