Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері
Сабақтың тақырыбы | Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері | |||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Қалдықты табуға арналған өзара кері есептерді құруды және шешуді қайталау. Үш таңбалы сандар және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды қайталау. Көпбұрыштар мен бұрыштардың ұқсастығын және айырмашылығын тағайындау. | |||||||||||||||||||||
Оқу нәтижелері | ü Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады. ü Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады. ü Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады. | |||||||||||||||||||||
Сабақ типі | Аралас сабақ | |||||||||||||||||||||
Әдістер | Сұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі,проблемалық оқыту әдісі
| |||||||||||||||||||||
Көрнекілігі | Плакат, слайдтар, оқулық,ватман, маркер, қима қағаздар
| |||||||||||||||||||||
Жаттығулар | · Психологиялық ахуал · «Арифметикалық диктант»ойыны · Есіңе сақта · Математикалық эстафета · Есептер құпиясы · Деңгейлік жаттығулар · Ойлан,тап! · Неге?Неліктен? · Қай әдіс тиімді? · Қорытынды. Рефлексия · Бағалау | |||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру |
5-8 минут | |||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | |||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
Топқа бөлу | Психологиялық ахуал Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын « Ғылымдар патшасы» боп дараланып Математика қызығына тоймайтұғын,-деп математика сабағын бастайық! Топтар: І топ: «Зерде» Ой арманын кешеміз, Ақылды боп өсеміз. Есепке тұнған әлемнің, Жұмбақ сырын шешеміз. ІІ топ: «Зерек» Мақсатымыз –білім алу, Міндетіміз –еңбектену Жеңіске қолды жеткізу
ІІІ топ: «Достық» Шаршы алаңда мүдірмеу, Көп ойланып кідірмеу
| Оқушылар бәрі қосылып қимылдар арқылы бейнелейді | Слайд, оқушылар | |||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа дайындық | «Арифметикалық диктант» ойыны Сандарды жазыңдар.: 46,68,39,30. Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың астын екі сызықпен сызыңдар. 39, 68, 999 сандарынан кейін келетін сандарды жазыңдар. 500,300,900 сандарының тікелей алдында келетін сандарды жазыңдар. Диалогтік оқыту тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту әдісі АКТ қолдану | Оқушылар ауызша айтылған мысалдарды жазып шығады. | Интерактивті тақта,
| |||||||||||||||||||
«Есіңе сақта!» | 1 дм = 10 см 1 км=1000 м 1 жыл = 12 ай 1 кг=1000гр 1 сағ = 60 мин 1 т=10 ц 1 тәул = 24сағ 1ц=100 кг | Оқушылар 2-сыныпта өтілген материалдарды естеріне түсіреді | Оқулық | |||||||||||||||||||
Математикалық эстафета | №1 есепті шығару 300+200 250+300 240+90 500-200 550-300 330-90 1000-700 550-250 1000-300 | Әр топ өздеріне берілген есептерді шығару | Оқулық | |||||||||||||||||||
Сергіту сәті.
| Дөңгеленіп тұрамыз, Керегені құрамыз. Уық болып иіліп, Шаңырақты құрамыз. | Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді | музыка | |||||||||||||||||||
Жаз және тексер: | 200бен 80-нің қосындысы 60 пен 70-тің қосындысынан артық; 200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның қосындысынан кем; 500 бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің қосындысынан артық. | Ерілген теңдіктерді, теңсіздіктерді жазып көрсетеді. | Оқулық | |||||||||||||||||||
Есептер құпиясы
| Есеп шартын,сұрағын,шешуін,жауабын құрады,салыстырады,дәлелдейді | №3 есепті оқушылар шығарады | Оқулық | |||||||||||||||||||
Қызықты квадраттар |
5+8+13=26 15+5=20 26-20=6 15+8=23 26-3=3 6+8=14 26-14= 12 12+5=17 26-17= 9 13+6=19 26-19=7
|
| Сиқырлы квадраттар | |||||||||||||||||||
№4
| Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз:
| Оқулықтағы берілген атауларға қарай топтастырады | Оқулық | |||||||||||||||||||
Теңдеу құр және оны шеш: | 1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге тең; 2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге тең; 3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге тең. | Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. | Оқулық | |||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырмалар
|
Суретте қанша үшбұрыш бар? 10
| Оқушылар логикалық тапсырмаларды орындайды | Суреттер | |||||||||||||||||||
Рефлексия |
Әсер еткен жері? Неліктен? Пікіріңіз?
| Оқушылармен кері байланыс жасау арқылы бүгінгі сабақтан ұққандарын өз ойларын жазу
| Стикер, маркер | |||||||||||||||||||
Бағалау | Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды мадақтау. Жұлдызшалар тарату
| Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Оқушыларды формативті бағалау. | Интерактивті тақта
Бағалау бетшесі
|