Комбинаториканың негізгі элементтері

Бекітемін                                                                                                                                                                    Келісемін

Мектеп директоры_______                                                                                                                                      Оқу ісінің меңгерушісі_______

Қажымұратов Ж.С.                                                                                                                                                   Бақтыбаева Қ.Қ.

 

 

Күні:30.04.13Сыныбы:10-сынып
Пәні:Алгебра және анализ бастамаларыМұғалімі:Букенбаева Назира Съезқызы
Сабақтың тақырыбы:Комбинаториканың негізгі элементтері
Сабақтың мақсаты:Комбинаториканың негізгі бөлімдерін сыни тұрғыда салыстыра отыра өздігінен үйренуге тиіс
Күтілетін нәтижелер:Тақырыптың жаңа терминдерімен жұмыс жасай алады; комбинаторика ұғымын біледі; комбинаториканың орналастырулар, алмастырулар, терулер бөлімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атап, ажырата алады және белгіленуін біледі; өздігінен және жұппен жұмыс жасай отыра, өмірмен байланысын ұғынады; ойын ашық айта алады
Сабақ ұраны:«Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз»       Сенека
 Жұмыс түріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіУақытыӘдіс-тәсілдерҚұралдар, ресурстар
ІҰйымдастыру кезеңі

 

Оқушылармен сәлемдесемін

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Жұптарға бөлемін

 

Ортаға шығып, барлығы бір-бірімен қол алысып, комплимент  айтады

Ең соңғы рет кіммен қол алысса, сол оқушымен жұп құрып отырады

2минҚызығушылықты ояту, әңгіме, жұпқа бөлу (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)
  —         Біз неше адам қол алыстық? Барлығы неше қол алысу болды?

Оқушылардың ойларын тыңдап, содан соң есепті шығару тәсілін талдаймыз

Оны есептеудің екі тәсілін қарастырамыз:

1)    Қол алысқан сегіз адамның әрқайсысы жеті адаммен қол алысты, сонда , бірақ мысалы Айдын Асанмен қол алысса, Асан да Айдынмен қол алысты, сондықтан екеуі бір-ақ қол алысу болғандықтан,

2)    1-оқушы қалған 7 адаммен амандасса, 2-оқушы 6 адаммен, 3-оқушы 5 адаммен , т.с.с. қол алысқан, яғни

Оқушылар қол алысу санын атап қана қоймай, жауабына дәлелдер келтіруі тиіс3минӘңгіме, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер),

мәселелік жағдаятқа ендіру (СТО)

Тақта, бор
ІІЖаңа сабақКомбинаторика ғылымы жайлы түсінік беремін;  Комбинаториканың негізгі 3бөлімі бар: орналастырулар, алмастырулар, терулер

Бағалау парақтарын таратып, түсіндіремін. Әр жұптың жұмысын қадағалап жүріп, түсіндіремін, көмектесемін

Дәптерлеріне, күнді, тақырыпты жазады

Әр жұп жребий бойынша таңдап алған комбинаториканың бір бөлімін зерттейді (дәптерде)

(белгіленуі, оқылуы, формуласы, мысал:2әдіспен)

Зерттеп болған соң тақтаға шығып түсіндіреді, қорғайды, қалғандары жазып алып отырады

15минМағынаны тану (СТО), диалог, әңгіме (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер) Оқулық, дәптер, тақта, бор
ІІІБекіту кезеңі1.Мысал есептерді шығару

2. Кітаппен жұмыс

№266, №267  өзге жұптар қорғаған бөлімдер бойынша ғана тапсырманы орындайды жұппен12мин ЖАДА (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер), оқытуды басқару және көшбасшылықоқулық
ІVҚорытынды1)    Әр жұпқа Венн диаграммасының сызбасын таратамын

2)    Комбинаторика өмірде не үшін қажет екен?

3)    Рефлексия жүргіземін «Екі жұлдыз, бір тілек»

4)    Оқушылардың өзіндік бағасын ескере отыра қорытынды баға шығарамын

Үйге тапсырма:

1.Бір комбинаторикалық есеп құрастыру

2.№271 есеп шығару, §23

 

Венн диаграммасын толтырады, тақтада бәрі қорытындылайды

Әр оқушы комбинаториканың қолданылуына мысал келтіреді

Сұраққа ауызша жауап береді

Әр оқушы өз жұмысын бағалайды

Үй тапсырмасын жазып алады

5мин

 

3мин

2мин

 

2мин

 

1мин

Ой толғау: Венн диаграммасы (СТО), жұппен жұмыс, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі), оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, көшбасшылықВенн диаграммасының сызбасы ватманда, маркер, бағалау парағы, стикерлер, күнделік

 


Аты _________________________________

Бағалау парағы

Білуге тиіс мәнмәтін+/-
1Комбинаториканың не екенін білемін
2Комбинаториканың бөлімдерін білемін
3Орналастырудың не екенін, белгіленуін білемін
4Орналастырудың формуласын білемін
5Алмастырудың не екенін, белгіленуін білемін
6Алмастырудың формуласын білемін
7Терудің не екенін, белгіленуін білемін
8Терудің формуласын білемін
9Факториалдың белгіленуін, есептеуді білемін
10Комбинаториканың қайда қолданылатынын білемін

 

Аты _________________________________

Бағалау парағы

Білуге тиіс мәнмәтін+/-
1Комбинаториканың не екенін білемін
2Комбинаториканың бөлімдерін білемін
3Орналастырудың не екенін, белгіленуін білемін
4Орналастырудың формуласын білемін
5Алмастырудың не екенін, белгіленуін білемін
6Алмастырудың формуласын білемін
7Терудің не екенін, белгіленуін білемін
8Терудің формуласын білемін
9Факториалдың белгіленуін, есептеуді білемін
10Комбинаториканың қайда қолданылатынын білемін


 


 

Алмастыру
Орналастыру

«ВЕНН» диаграммасы

 

 

 

 

 

Теру

 

 

«Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз»       Сенека

ОРНАЛАСТЫРУ        АЛМАСТЫРУ              ТЕРУ