Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом
Күні | 24.10.2013 жыл Әдебиеттік оқу 2сынып | ||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом. | ||||||||||||||||
Сілтемелер: | Әдебиеттік оқу оқулығы Атамұра-2013,АКТ,суреттер, кестелер. Мультимедиалық электрондық оқулық. «Атамұра» корпорациясы» | ||||||||||||||||
Жалпы мақсаты: | Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білуге, аңыздың мазмұнын тыңдау арқылы түсінуге,мәтінді түсініп оқи білуге үйрету. | ||||||||||||||||
Міндеттері: | Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білу Мәтінді тыңдау арқылы түсінуге үйрету Мәтіндегі негізгі ойды аша білу | ||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата алады. Мәтінді тыңдау арқылы түсіне алады. Мәтіндегі негізгі ойды ажырата алады | ||||||||||||||||
Тапсырмалар: | 1. Миға шабуыл «Қарша борату» әдісі 2. Шығармашылық жұмыс 3. Ойлан- Бірік-Талқыла. Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың? 4. Жұптық жұмыс «Көршіме айтамын» әдісі Алдаркөсенің олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың? 5. Суретпен жұмыс Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?
| ||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |||||||||||||||
2минут
2минут
5минут
10 минут
5минут
5минут
10минут
3минут
2минут
1минут
| Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу. Психологиялық дайындық. Әр түрлі стикерлер арқылы 4топқа бөліп аламын. Миға шабуыл «Қарша борату» әдісі Әр топқа қағазға жазылған аңыз, ертегіні лақтырамын. Формативті бағалау. Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату Жаңа сабақты меңгерту. Әр топтан 1оқушыдан сыныптан шығарып, топқа 2аңызды тыңдатамын.
Әр топта отырған бір оқушыға фигура беремін, сол оқушы түсіндіреді.
Формативті бағалау. Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату
1-тапсырма. Шығармашылық жұмыс 1-топ Алдаркөсе қойшыны қалай алдағаны туралы не дер едің? 2-топ Сен байдың орнында болсаң алданбау үшін не істер едің? 3-топ Аңыз кейіпкерлерін ата,суретін сал 4-топ Екі аңыздың ұқсастығы неде? Екі кейіпкерге де қандай қасиет тән деп ойлайсың?
Формативті бағалау. Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
2-тапсырма. Ойлан –Бірік- Талқыла Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың? — Қожанасыр — Алдаркөсе — Қойшы
Формативті бағалау. Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау. Сергіту сәті
3-тапсырма. Жұптық жұмыс «Көршіме айтамын» әдісі Алдаркөсенің олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?
— Сараңдық көрсетті — Ақшасын алмады — Тапқырлық танытты — Өзі де шығынға батты
Формативті бағалау. Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
4-тапсырма. Суретпен жұмыс Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?
— Қожанасыр мен Алдаркөсе — Үш сом
Бағалау. Бағалау критериі арқылы өзін- өзі бағалайды. Өзін- өзі бағалау бетшесі Оқушының аты-жөні: ——————- сыныбы ——
Бағалау критерийі: «5» деген баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса «4» деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса «3» деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса
Рефлексия Бағдаршамның түстеріне байланысты өз ойларын жазады
Үй тапсырмасы Мәтінің мазмұнын өз сөзімен баяндау,мәнерлеп оқу ,Аңыздың мазмұнына сурет салу. | Сәлемдесу, Орындықтың артына жапсырылған стикерлер арқылы 4топқа бөлінеді.
Оқушылар оның ертегі немесе аңыз екенін ажыратып, дәлелдейді.
Оқушылар сыныпқа қайта кіреді,өз тобына отырады,ал әр топтағы бір оқушы жаңағы оқушыға түсіндіреді, Ол оқушы сыныпқа не түсінгенін айтып береді.
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы топ болып ақылдасып ,сыни тұрғыдан ойлап постер қорғайды.
Берілген сұраққа барлық топ оқушылары ойланып жауап іздейді және оны дәлелдейді.
Оқушылар берілген тапсырманы жұп-жұп болып ақылдасады және оны талқылайды , ойын ортаға салады.
Суретте берілген аңызды ажыратып,сол аңыздың тақырыбын тауып суретке жапсырады және мазмұнын әңгімелеп береді.
Оқушылар бағалау бетшесі арқылы өздерін бағалайды.
Балалар өз ойларын стикерге жазып бағдаршам көздеріне жапсырады. Қызыл — түсіндім Сары — толық түсінбедім Жасыл — сұрағым бар
|