Сан есім
Cабақтың тақырыбы : Сан есім
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың сан есім туралы білімдерін
жүйелеу, толықтыру
2.Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
3.Оқушылардың ақыл-ойын, сөйлеу тілін дамыту, қиялын ұштау.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау, әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар мен суреттер, шығармашылық тапсырмалар
Сабақтың бөлімдері | Сабақтың жүрісі | |||||||||||
Ұйымдастыру бөлімі | Оқушыларды сабаққа әзірлеу | |||||||||||
Үй тапсырмасын тексету | 400 — жаттығудың берілісін бір оқушы оқиды.Қалғандары тексеріп отырады. | |||||||||||
Өткенді қайталау | Ережелерді сызба бойынша қорытып шығарып, еске түсіру
| |||||||||||
Жаңа сабақ | -Сан есімнің ережесін қорытып шығарып алу, сұрағын анықтау, сұрақ қою Дәптермен жұмыс Күннің жадын жазу , тақырыпты хабарлау Көркем жазу мәуреті Кк Көркем кесте тігеміз, Кілем сырын білеміз Терме диктант( сан есімдерді табу) Елу метр есіктен, Еңкеюмен шақ кірдім. Жүз қасқырды өшіккен, Бір қозыға бақтырдым. -Өтірік өлең деген не? Басқа қандай өтірік өлең немесе мақал-мәтел білесіңдер?
| |||||||||||
Оқулықпен жұмыс | 404-жаттығу Сандарды сөзбен жазып, сөйлемдерді көшір. -Бұл сандар нні білдіреді?Уақыт өлшемдерін анықтаңдар. Шығармашылық тапсырма: «Менің бір күнім» Бір күн ішінде қандай істер жасағаны туралы шағын ой толғау жазып, сыныптастарымен бөлісу.Жақсы ісі мен ұнамсыз қылықтары туралы да айта кету.
| |||||||||||
Сергіту сәті | Ойын : «Кел, жаңылмай санайық!»
| |||||||||||
405-жаттығу Мәтінді оқып, сан есімдердің қай сөздерге қатысты екенін айт.
Шығармашылық тапсырма: Көп нүктенің орнына тиісті мәліметтерді қойып, мәтін құрастыр. Ақтау қаласы мен Жаңа Өзен қаласының арасы … км. Жолда … км-ден соң Қарақия ойпаты кездеседі.Оның теніз деңгейінен … м төмен орналасқанын білеміз. Маңғыстауда … әулие бар.
| ||||||||||||
Бекіту | Ойын «Жина, таңда» Оқушыларға карточкалар тартылып беріледі де, әрқайсысы сұрағына қарай сөз табына бөлінеді:
| |||||||||||
Қорытынды бөлім | Үйге тапсырма беру 406-жаттығу Бағалау Сабаққа жақсы қатысқан балаларды бағалау |