Қозғалмалы ойындар
Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар
Сабақтың мақсаты:
- Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы ойындар технологиясын терең меңгерту;
- Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту;
- Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, ззара көмектестікке тәрбиелеу.
Өтетін орны: спортзал 116
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Құрал—жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар, секіртпе, ысқырық, сақиналар
№ | Сабақтың мазмұны | Жүктеме | Әдістемелік нұсқаулар |
I 1)
2)
3)
4)
5)
6)
II
III | Дайындық бөлімі: Оқушыларды сапқа тұрғызу: мақсатын хабарлау. Саптағы жаттығулар: Жүру және оның түрлері: аяқтың ұшымен жүру ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен жүру б) қолды белге қойып, сыртқы қырымен жүру қырымен жүру Арнайы жүгіру жаттығулары: ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру адымдап жүгіру қайшы тәріздес жүгіру г) жылан тәріздес жүгіру Оқушыларды бір лекке тұрғызу: Жалпы дамыту жаттығулары: а) бастапқы қалып: қолымыз белде 1,2,3,4- мойнымыз оңға (солға) айналдыру қолмен ұстау қолды үстіге көтеру ұстап б.қ. келу ағашты ұстау жасап, екі қолды жоғары көтеру жасап, екі қолды жоғары көтеру гимн. ағашты ұстау «1»- қолды кеуде тұстан ұстау керек аяқты алшақ ұстау «1,2,3»-оң жаққа иілу қолға тигізу қолға тигізу секіру, бір орында сол аяқты бүгіп, оң аяқпен секіру оң аяқты бүгіп, сол аяқпен секіру 4 қатардан 1 қатарға тұру Негізгі бөлім: Қозғалыс ойындары: Оқушыларды 2 топқа бөлу: а) Секіргішпен секіру (ұлдар), сақинаны белге салып айналдыру (қыздар) ә) Секіргішпен секіру (қыздар),сақинаны белге салып айналдыру (ұлдар)
«Қораздар шайқасы» ойыны: Бұл ойын үшін алдын — ала мүмкіндігінше үлкен етіп, дөңгелек сызу керек. Қарсыластар бір аяқтап жүріп, дөңгелек ішінен бір — бірін итеріп шығаруы керек. Екінші аяғы жерге тисе, ол ойыншы ұтылған болады.
«Арқа» ойыны: Ойыншылар екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың мүшелері теріс қарап тұрып, аяқтарының арасымен допты екінші командаға бағыттайды. Одан кейін екінші команда қайталайды Арқан тартыс :ойыны Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан кендір арқан керек. Ол арқанның тең ортасынан орамалмен орап белгі жасайды, белгінің екі жағынан бір жарым-екі метрдей жерден тағы да жогарыдағы тәртіппен белгілейді. Ойынға қатынасушылар тең екі топқа бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам болуы мүмкін, ойыншылар бойларына қарай қатар түзеп тұрады. Ұшты-ұшты ойыны: «Ұшты-ұшты». Жүргізуші түрлі құстардың атын атап, «ұшты-ұшты» деп қолдарын сермейді, барлық ойыншылар қайталап, қимылдар жасайды. Бір сәт жүргізуші: мысалы «сиыр» дейді; егер ойыншылардың біреуі қолын былғап қалса, ол қандай да болсын бір тапсырманы орындайды. Қордынды бөлім:
| 12′-15′
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
4-5рет
25′-27′
| Оқушының сырт бейнесіне назар аудару
команданы дұрыс орындау керек
денені тік ұстау
бір тізбек болып тұрған балаларды сап бастаушы алаңның бір шетінен екінші шетіне дейін бастап жүгіріп, содан соң жылан жасап жүгіреді
Тоқтау, мұғалім командасы арқылы солға бұрылу, бір қатардан төрт қатарға тұрғызу Гимнастикалық таяқтармен (төрт баланың бірігуі арқылы) Әр жаттығудыдұрыс, әдемі етіп орындауды талап ету. жаттығу саналу ретімен жасау
гимн. ағашты алақанның сырт жағымен ұстап, шынтақты бүкпеу керек
мұнда алға кең адымдап, қолды бүкпей түзу ұстау керек, аяқтың ұшымен тұру керек, ал денені тік ұстау керек
шынтақты жанға қою екі қолмен гимн. ағашты ұстау қолды тік ұстау керек аяқтың ұшымен секіру команда арқылы мұғалім командасы арқылы
оқушы жаттығу жасағанда көпірге жауырынмен тұру 5-7сек
мұғалімкомандасы «Бір лекке тұр!» арқылы оңға бұрылу
Мұғалімнің командасы бойынша қатар түзеп сапта түрған ойыншылар оң жақ шетінен бастап қатар санын «бір, екі, үш»… деп сол жақ шетіне дейін санап шыгады. Сөйтіп тақ жағы бір бөлек, жұп жағы бір бөлек бөлініп шығады.
Түгел тыңдауын қадағалау. Толық сапқа тұруларын қадағалау.Сабаққа қатысуына байланысты бағалау Түгел қоштасуын қадағалау. Бір саппен шығуын қадағалау.
|
Тақырыбы: Қозғалмалы ойындар – «Ұшты-ұшты» ойыны
- Сабақтың мақсаттары:
1)
2)
3) Қозғалмалы ойындар физикалық тәрбиелеу әдісі ретінде кеңінен қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында қолданып, бірқатар білім беру, тәрбиелеу және дене шынықтыру (тәрбиелік мақсаты)
- Сабақтың міндеттері:
1) Білім беру міндеттеріне жүгіру, секіру, барысында пайда болған дағдылардан сонымен қатар гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындармен шұғылдану барысында қалыптасады.
2) Тәрбиелеу міндеттеріне физикалық (жылдамдық, шыдамдылық) және моралді-еріктік (адалдық, ұжымдастық) тәрбиелеуден негізделеді.
3) Дене шынықтыру міндеттеріне организмнің қалыпты дамуы мен денсаулықтың нығаюы әсер етеді.
- Өтетін орны, уақыты: спорт зал №116, 18.02.2012жыл 10:50-11:35
- Қатысатын сынып: 4 «Ғ» сыныбы
- Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру
- Көрнекі құралдар: гимнастикалық таяқшалар
доптар
секіртпе
ысқырық
сақиналар
арқан
VII. Пәнаралық байланыс: АӘД