Қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
- Оқушыларға қосудыңжәне азайтудың жолдарын үйрету, түсінік беру.
- Оқушыларға жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып, шапшаң ойлау қабілеттерін, ой -өрісі кеңейту
- Ұқыптылыққа, зеректілікке, ұйымшылдыққа және таза жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойын
Көрнекілігі: Кітап, суреттер
Кезеңдері | Өту барысы |
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Математикалық диктант
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақ
Ойын: «Бауырсақ ертегісі»
№1 тапсырма:
№2 тапсырма:
№3 тапсырма:
№4 тапсырма:
Сергіту сәті
№5 тапсырма:
Өздік жұмыс
Қорытынды
Үй тапсырамсы
Бағалау
| -Сәлеметсіздер ме, балалар. -Көңіл күйлерін қалай? -Көңіл күйлерінді көтеру үшін мен сендерге өлең шумақтарын айтамын ал сендер сол өлең шумақтарын қайталайсыңдар! «5»-тік болсын алар бағамыз Білімнен бақыт табамыз Өнер-білім көп тоқып Өсе берсін санамыз. -жарайсындар, балалар! — Қай ай? Аптаның қай күні? Бүгін нешесі? Дәптерге бүгінгі күнді жазамыз, дәптердің сол жағына м.д. деп қысқаша жазамыз. 1) 50 мен 60тың қосындысы (110) 2) 80мен 100қосындысы (180) 3)46мен 34-тің айырмасы(12) 4)60пен 14 тің айырмасы (46) 5)88бен 16-ның айырмасы(72) 6)120мен 90 айырмасы (30) -Балалар сендер бағалауды білесіңдерғой.Егерде мүлде қате жоқ немесе бір қате болса,онда «5»қоямыз,2 және 3 қате болса «4»,ал 4-5 қате болса,онда «3,ал егер одан төмен болса,онда «2»деген баға қоямыз.Ендеше тексерейік. -Жақсы, балалар . -Үйге қандай тапсырма берілді? -Балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыз қосу және азайту. -сендер ертегілерді жақсы көресіңдер ме?Ендеше балалар,ертегілер еліне саяхатқа барайық. «Бауырсақ»ертегісі -Балалар бауырсақтың суретіне қарайықшы.Бауырсақ қандай геометриялық пішіннен тұрады?(дөңгелек,шеңбер) -дұрыс,балалар.Бауырсақты суыту үшін терезеге қояды.Бауырсақ домалап қашып кетеді.Домалап келе жатса алдынан қоян шығады.Қоян бауырсақты жегісі келеді. -қане балалар,бауырсақты қояннан құтқарып алайық.Тапсырманы орындасақ қоян бауырсақты жемейді. №1, №2 тапсырма.
2+3 =5 20+30 =50 200+300=500 2см+3см =5см 20см+30см=50см 200см+300см=500см 2бірл.+3бірл. =5 бірл. 2онд.+3онд. =5онд. 2жүзд.+3жүзд.=5жүзд
Сандарды жүздіктердің,ондықтардың және бірліктрдің қосындысы түрінде жаз: 5,60,200,265.
-Жарайсыңдар балалар! Енді, алдынан қасқыр шығады,бауырсақты жегісі келеді. -Балалар бауырсақты қасқырға жегіземіз бе? Ендеше 212 беттегі 3-ші, 4-ші тапсырманы орындайық.
2ц 10кг=100кг 1м 9дм 7см=197см 7м 8см=15см 4м 0дм 8см=408см 1мин 10с=110с 5м 6дм 0см=560см 1сағ.10 мин=110мин 3м 0дм 0см=300см
500+200=700 500+200=700-300=400 700-300=400 800+200=1000-300=700
-Өте жақсы балалар! -жақсы,балалар.Енді орнымыздаң тұрып бір серігіп алайық: Қане қызық ойын бар, Қатарласа қойындар Отырындар,тұрындар Маған мойын бұрындар Қолымызды жаяйық Құстай қанат қағайық -Жарайсыңдар! Бауырсақ орманда домалап келе жатса алдынан не шығады? -дұрыс,аю шығады. -Балалар аюға баурсақты жегіземіз бе? -Ендеше 5, 6 тапсырманы орындайық Мектептің ауласы тік төртбұрыш пішінді.Оның ені 100м,ал ұзындығы 200м.Мектеп ауласы қоршауының ұзындығын тап.100метрдің орнына 1см,200метрдің орнына2см алып,мектеп ауласы қоршауының жобасын дәптеріне сыз.Қандай фигура сыздың?
-өте жақсы балалар,аюдан бауырсақты құтқардық. -Балалар ,бауырсақ орманда домалап келе жатса ,алдынан түлкі шығады.Түлкіден бауырсақты құтқару үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.
60+30 =90 40+20 =60 50-10=400 200+600 =800 85+60=145 600-400=200 900+200 =1100 72+20 =92 200-40=160 -Балалар,сендер сабаққа жақсы қатысу арқыла бауырсақты құтқардыңдар.
-Бүгінгі сабақта қайда саяхатқа шықтық? -Бүгінгі сабақта қандай есептер шығардық?
Бауырсақ сендерге алғысын білдіріп үй жұмысын бердіп жіберді. -Үйге:№ 6 -Балалар сендерге сабаққа жақсы қатысқандарын үшін,бауырсақ сендерге сыйлықтар сыйлайды. -Үй тапсырамсын жақсы орындаған және сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау. |