Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті
Сабақтың тақырыбы | Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті |
Сабақтың жалпы мақсаты | Санды көбейтіндіге көбейту натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиетіарасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығарутүсінігін қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту |
Әдіс-тәсілдер | АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс Қайталау |
Күтілетін нәтижесі | Өз бетінше қорытынды жасай алады. |
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | ||||||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі» | Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді | Гүлдер | ||||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлу Оқушыларды құстың макеттері арқылы 4 топқа бөлу | Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді. | Көгершіндердің макеттері | ||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
| ||||||||||||||||||||
4 | 2 мин | І.Білу Қызығушылықты ояту. Венн диаграммасы Бағасы, саны, құны, шамалары арасындағы тәуелділіктіңқандай айырмашылығы бар? | Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады | плакаттар | ||||||||||||||||||
5 | 5 мин | ІІ. Түсіну Миға шабуыл
| Оқушылар сұрақтарға жауап береді. | |||||||||||||||||||
6 | 3 мин | ІІІ. Мағынаны тану Кестемен жұмыс Есептер шығару | Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіреді | сызба | ||||||||||||||||||
7 | 5 мин | IV. Қолдану Ойтолғау Ұжымдық жұмыс. № 1Санды көбейтіндіге көбейту үшін ол санды бірінші көбейткішке көбейтіп, алынған көбейтіндінің мәнін екінші көбейткішке көбейтуге болады. 5*/3*2/=30 2 тапсырма есептерді салыстыр және шығар 1/ /3*2/*5=30 2/ 3*/2*5/=30 3/ /5*4/*2=40 № 3. Өрнекті жаз мәнін тап 1/ /2*4/*2 2/ /6+3/*7 3/ 36+/81:9/ 4/ 7*6-24 | Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып,есептер шығаруқалай құралғаны жайлы айтады.
| |||||||||||||||||||
8 | 10 мин | V Талдау «Белгі бойынша іздеу» жаттығуы Ауызша түсіндіру қалай құрылған. № 5. Тура теңсіздіктерді теріп жаз 8 ∙ 7 * 7 ∙ 8 9 ∙ 7 * 7 ∙ 9 № 6 48*8:6 № 7 /36+27/:9= 7 9*4= 36:6= 6 | Жеке жұмыс Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді | |||||||||||||||||||
9 | 10 мин | VІ. Жинақтау «Сынақтан өткізу» әдісі 8тапсырма Қалдықпен дұрыс бөлінген ба тексер? 9тапсырма 3*60=180 секунд | Топтық жұмыс Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. | Сурет А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
10 | 2 мин | VІІ. Рефлексия. Өткен сабаққа кері байланыс жасау 1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 2. Бұл сабақта сен үшін не қиын болды? 3. Бұл сен үшін неге қиын болды? 4. Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің? | Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді. | А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
11 | 2 мин | VІІІ. Бағалау 10тапсырма Ауданы да 3 есе артады. | Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады | Бағалау парақшалары | ||||||||||||||||||
12 | 1 мин | ІХ. Үйге тапсырма. «Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?» «Кесте» тақырыбы б\ша іздену №5,10 амалдарды орындау, теңдеуді шешу | Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа көбелек пішіндес стикерді жапсырады. | стикер |