Әнет баба батасы
Пән мұғалімі: Салманова Тымар
07 сәуір 2014 жыл Уақыты: 14.15–15.05. Пәні :Әдебиеттік оқу 3 сынып | |||
Сабақ тақырыбы: Сабақ мақсаты:
Әдісі:
Оқыту нәтижесі: | «Әнет баба батасы» — Жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен танысу, — Шешендік сөз бен мақалды салыстыра отырып, сараптауға үйрету. — Әнет баба мен Төле би туралы мағлұмат беру — топтық, жұптық жұмыстарды түрлі әдістер арқылы бірлесе отырып тапсырма орындауға дағдыландыру.
«тақырыпты ата» әдісі ЖИГСО, «ыстық орындық» әдісі, сыни ойлауға сұрақ – жауап, топтық, жұптық жұмыстар.
Жаңа сөздерді қатыстырып, семантикалық картаменжұмыс жасай алады. | ||
Уақыт | Мұғалім іс-әрекеті
| Оқушыларіс-әрекеті | Ресурстар,көрнекіқұралдар |
2 мин
4 мин
2 мин
3 мин
7 мин
6 мин
4 мин
5 мин
6 мин
3 мин
2 мин
| Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: А) Оқушылармен сәлемдесу В) Тенинг Мен қандаймын? 2. Топқа бөлу (түсті сәулелерге байланысты) 3. Үй жұмысын тексеру:Ыстық орындық Мәтіннің түсінігін сұрау: жабық сұрақтан ашық сұраққа көшу арқылы
ІІ. Негізгі бөлім: 1. Әнет баба туралы бейнеролик арқылы жаңа сабақты бастау. 2. 4 тапсырманы 4 топтастыру . 3. Семантикалық карта арқылы сөздер мен сөз тіркестерін талдау, аудару.
4. Стоп кадр оқулықпен жұмыс 5. Жебеге байланысты оқиғаға мақал құрастыру 6. «Бір сөзбен ата» деп аталатын тапсырмада оқушылар берілген сөз тіркестерін бір сөзбен атайды. 7. Төле би жайында сыни сұрақтарға жауап бергізу. Критерилды бағалауды аяқтау ІІІ. Бағалау: Кері байланыс-шығу парағы, мадақтау. ІV. Үйге тапсырма: Жаңа сөздерді қатыстыра отырып,эссе жазу.Мәтінді мәнерлеп түсініп оқу,мазмұнын айту.
Оқушыларды бағалау,мадақтау
Оқушы үнін тыңдау | 1 оқушылар 4топқа бөлінеді, бақылаушысын сайлайды. 1-топ Бата 3-топМақалдар 2-топ Төле би 4-топ Әнет баба
2. оқушылар берілген сұрақтарға ойланып, жылдам жауап беру керек.Отан дегеніміз не?Отан неден басталады?Ақын Отан туралы не айтқан? Бейнероликті көру, талдау.
4 тапсырмаға топтастыру жасау Берілген тапсырмаларды жұпта,топта талқылау арқылы орындайды. Кезекпен оқыту Кестені толтырады. Сөздікпен жұмыс жүргізеді. Бір-бірін критериалды бағалап,түзетулер жасайды.
Шешендік сөздің анықтамасын айтады.Төле би кім?Ол Әнет бабаның сөзін қалай түсінеді?
Стикерге жазу
Сыни сұрақтарға жауап береді.
Алдын – ала белгіленген бақылаушы өз топтарын бағалайды.Шығу парағын толтырады.Ішкі бақылаушы өз топтарын бағалайды. |
Түсті сәуле жолақша
Интерактивті тақта, слайдтар. Әнет баба туралы бейнеролик Плакаттар, маркерлер
Семантикалық карта
Критериалды бағалау парақтары Плакаттар, маркерлер
Төле би суреті
смайликтер
стикерлер
Сауалнама парағы Бағдаршам түстері |