Аудандар
Пәні: геометрия класы: 8а
Сабақтың тақырыбы: Аудандар
Сабақтың мақсаты: Аудан туралы білімдерін кеңейту, ауданның формулаларын қорытып шығару, ойларын жүйелі жеткізу, бір-бірін тыңдауға, сыйлауға үйрену
Күтілетін нәтиже:
1.Тұжырымдама жасауға үйренеді
- Ауданның формулаларын қайталайды
3.Ойын нақты жеткізуге үйренеді
4.Формуланы қорытып шығару жолдарын үйренеді
5.Қорытынды жасауға үйренеді
Не арқылы бағаланады:
1.Ой қозғау
2.Сәйкестендіру
3.Галереяға саяхат
4.Зерттеу ойыны
5.Тест тапсырмалары
Сабақтың бөлімдері
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І.Қызығушылықты ояту 1. Сабақтың мақсатын құрғызу
2.Ой қозғау
3.Қайталау
ІІ.Мағынаны тану 1.Галереяға саяхат
2. «Бермуд үшбұрышы» зертеушілік ойыны
3. Сергіту сәті
5.Есептер шығару
ІІІ. Толғаныс 1.Рефлексия
2. Бағалау
|
Сабақтың мақсатын құрғызу үшін тапсырма береді, сәтті шыққан сөйлемдерді тақтаға жазады. «Аудан дегеніміз не?»
Топшамалар таратады
Топтарға тақырып таратады, 1.Жай фигураның аудандарының қасиеттері. 2.Өлшем бірліктер, олардың арасындағы байланыстар. 3.Үшбұрыш пен трапецияның ұқсастықтары.
«Бермуд үшбұрышы» дегенде ойларыңа не келеді, соны қағазға түсіріңдер. Құпияны ашу үшін зерттеу жұмысын жасаймыз. 1629 ж. «Книги сошного письма» жазбаларында үшбұрыштың ауданын есептеу үшін ең үлкен қабырғасы мен ең кіші қабырғасының көбейтіндісінің жартысын алған. Бұл ереже қаншалықты әділ? Үшбұрыштың формуласын қолданып, үшбұрыштың бір түрінің ауданын есептеу формуласын қорытып шығарайық.
Бір түзудің көмегімен параллелограмм, трапеция, ромб, тіктөртбұрыш фигураларынан келесі фигураларды алу керек. Тақтадағы формулаларды қолданып есептер шығарайық.
Үшбұрышты біледі ересек те, бала да, Ал ауданын есептеу күрделірек шаруа: Табаны мен оған түскен биіктіктің көбейтіндісінің жартысы деп бағала.
|
Оқушылар топта мақсат құрып, сөйлемдерін қағазға түсіріп оқиды. Тірек суреттерге қарап оқушылар ойланады, анықтаманы еске түсіреді, ортаға салады, топтан бір оқушы жауап береді. Жеке жұмыс. Кестеге білетін формулаларын жазады.
Топтық әңгіме. Оқушылар ойларын ортаға салып, білімдерін жүйелейді, хатшы қағазға түсіреді. Топтар өз жұмыстарын жарға іліп, галереяны аралайды, смайликтер арқылы бағалайды. Репортерлер келген қонақтарға түсіндіреді. Оқушылар өз топтарына оралған соң, репортерлерге тыңдаушылар түсіндіреді. Фильмдерден көргендерін, газет-журналдан оқығандарын еске түсіреді, оқушылар қағазға түсіреді, топта пікірлеседі.
Оқушылар ойларын айтады. Топтық жұмыс: 1.Тікбұрышты үшбұрыш 2.Теңбүйірлі үшбұрыш 3.Теңқабырғалы үшбұрыш Формуланы қорытып шығару үшін суретін салады, берілгенін жазып, талдау жасайды, қорытынды шығарады. Дәлелдеуді топ алдында қорғап, формуланы тақтаға жазады. 1.үшбұрыш, 2.ромб, 3.трапеция
Топтық жұмыс. Өздеріне берілген есепті шығарады.
Рефлексияны өлең шумақтарымен айтады.
Лидер топ мүшелерін, ал лидерді басқа топ мүшелері бағалайды. |
Дифференсация
| Бағалау | Ресурстар | ||||||||||
«Достар» тренингі: алдымен достар бір топқа жиналады, сосын үш топқа бөлінеді. Сонда бір-бірімен тіл табысуы қиын оқушылар бір топқа түседі. Мақсаты: ортақ тапсырма бере отырып, класс оқушыларын татуластыру, ынтымақтастықты қалыптастыру. | Формативті бағалау. Бір-бірін бағалау
| Интерактивті тақта, фигуралар модельдері, есеп тапсырмалар, топшамалар, бағалау парағы
|
Кері байланыс: Әр топ сабақтан алған әсерлерін өлең жолдарымен білдіреді.
Оқушылардың бірлескен жұмысын көрсететін сабақ жоспарын талдау.