Өзіңді –өзің тексер
Апта: 20 | Пәні: қазақ тілі | ||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 2 «Ғ» | Күні | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Өзіңді –өзің тексер | ||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | 2-сынып. Қазақ тілі оқулығы «Атамұра» баспасы 2013ж 111-115 беттер | ||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттары: | Оқушылардың сөз құрамы туралы білімдерін қайталай отырып, жұрнақ пен жалғау туралы алған білімдерін тиянақтау. Оқушының білімділік танымын өмірімен байланыстыра отырып дамыту. Оқушылардың білімге деген сүйіспеншілігін арттыру. | ||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Оқушылардың сөз құрамы туралы білімдерін қайталай отырып, жұрнақ пен жалғау туралы алған білімдерін тиянақталып, сабаққа деген қызығушылығы артады. Қорытынды жасап үйренуге, топтық жұмыс жасауға дағдыланады. | ||||||||||||||||||||||||||
Негізгіидеялар | Сөздің түбіріне жұрнақ пен жалғау туралы алған білімдерін қайталау. | ||||||||||||||||||||||||||
Пайдаланған әдіс- тәсілдер | Топтық жұмыс, постер, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс. | ||||||||||||||||||||||||||
Қажетті құралдар | Оқулық, теледидар, маркер, стикер, постер, смайликтер, сувинер теңгелер | ||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалардың түрлері | Уақыты (45мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||
1) Рефлексиялық ахуал туғызу | 2мин | Шеңбер жасатып тұрғызып, жұптап тұрғызады | Бір –біріне амандасу түрлерін көрсетеді | ||||||||||||||||||||||||
2) Топқа бөлу «Малекула, малекула» | 3мин | «Малекула, малекула» 2 , …4, …5 «Ыстық орындық» анықтау | 3топқа бөлінеді. «Ыстық орындық» иесі анықталады | ||||||||||||||||||||||||
3) Ой қозғау
Вен диаграмма құрастыру | 10 мин | Үй тапсырмасын тексереді Өлеңді оқыту сөздерді таңдау арқылы таратады Сұрақтар беру:- жұнақ деген не? Жалғау деген не? Еңбеккер еріншек
| Құраған сөйлемдерін оқып , қосымшалы сөздерді талдайды. Өлеңді мәнерлеп түсініп оқып, қарамен жазылған сөздердің өздері таңдап алған сөздің құрамын ажыратады. | ||||||||||||||||||||||||
3. Миға шабуыл
Сергіту сәті РАФТ | 8мин | 2. мақалдарды құрап оқытады мағынасын сұрайды 4. Тематикалық карта
7. Жағдаяттан шығуды ұсынады 6. «Орнын тап» ойынын ұйымдастырады Сөздер топтамасын тақтаға іледі.
| Әр топ 1 мақалдан құрап, мәнін айтып 3 оқушы тақтаға шығып мақалдағы сөздерге жалғау қосып жазып талдайды
Әр топ берілген тематикалық картаны «+» белгісі бойынша толтырып қорғайды.
2 оқушы жағдаят бойынша қойылым көрсетеді, қалғандары сөз құрамы туралы алған білімдерін пайдаланып, жағдаяттан шығуға тырысады. Көл –үлкен су, көлшік-шұңқырға жиналып қалған шағын су. Сөздің мағынасы әртүрлі, яғни —шік- қосышасы жұрнақ екенін дәлелдейді. Әр топ өздеріне берілген 3 сөзді талдап түбір сөзді көлге, қосымшалы сөзді көлшікке түсіреді. | ||||||||||||||||||||||||
4. Ой толғаныс | 13 мин | Тест тапсырмалаырын таратады Топпен жұмыс жасауда қадағалайды Дұрыс жауап парағын береді. | Әр топ 3 тапсыомадан құрылған тест шешімдерін табады, парақшалар топтар арасында ауыстырылады берілген дұрыс нұсқалары бойынша топтар бір-бірін тексереді | ||||||||||||||||||||||||
Бағалау | 1 мин | 1.Әр топта жауап бергендер сувинер теңгелер арқылы топтық бағалау жүргізеді Смайликтермен бағаланады | Оқушылар өз білімдерін өздері бағалайды. | ||||||||||||||||||||||||
7. Кері байланыс (рефлексия) | 5 мин | «Ыстық орындық» иесін тақтаға шығарады. Оқушылар мен ыстық орындық арасындағы сұрақ-жауапты қадағалайды.
| Оқушылар Ыстық орындыққа сұрақ қояды. Ыстық орындық сұрақ қояды: — Сабақта не білдіңдер? -Не қызықты болды? -Не қиын болды? | ||||||||||||||||||||||||
8 Үй тапсырмасы | 2 мин | Күнделікке жаздыру | 5-тапсырма 113-бет |