Зат есім.
Пәні | Қазақ тілі | ||
Сабақтың тақырыбы: | Зат есім. | ||
Сабақтың мақсаты: | Білімділік: Оқушыларға сөз таптары туралы алған білімдерін кеңейте түсуге мүмкіндік туғызу. Зат есім туралы түсініктерін молайтады. Соған байланысты жаттығу жұмыстарын орындайды. Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады. Әдемі, таза жазу дағдыларын арттыру. Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі. | ||
Күтілетін нәтиже | Зат есім туралы алған білімдерін қайталайды, әр түрлі деңгейдегі деңгейлік тапсырмалар орындай отырып білімдерін арттырады. Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды. | ||
Сілтеме | Оқулық 3 сынып, 146 – 147 беттер. | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. АКТ 1. Оқулық 2. Тақырыпқа байланысты плакаттар 3. Слайдтар 4. Топтық тапсырмалар жазылған бетшелер. 5. Смайлингтер | ||
Оқыту әдістері: | СТО Оқыту үшін бағалау | 1.жұппен жұмыс 2.топтық жұмыс | |
Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі | Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 3 топқа суреттер арқылы бөлу, топ ережесін еске түсіріп, іліп қою. 1 топ: отбасы мүшелері 2 топ: төрт түлік мал 3 топ: оқу құралдары | ||
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру | «Кім шапшаң?» ойыны арқылы 6 – жаттығу тексеріледі. — Қазақ тілінде қандай сөз таптары бар екен? — Олар қандай сұрақтарға жауап береді? — Мысал келтір. | ||
ІІІ. Жаңа сабақ | Топқа бөлінген заттардың атауларына сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты анықтап алады. Соған байланысты зат есім ережесін шығарып, мысалдар келтіреді. — Қолдарыңыздағы суреттерге қандай сұрақтар қойылады? — Ол сұрақтар не үшін қойылады? (заттың атын білу үшін) — Бұдан қандай қорытынды жасайсыңдар? — Адамға «Кім?» деген сұрақ қойылады. Ал заттар мен жануарларға «Не?» деген сұрақ қойылады. — Ал орыс тілінде қалай? Білеміз бе? (тұсіндірме жұргізу) | ||
ІҮ. Тапсырма | Оқулықтағы тапсырмалар топтарға бөлініп беріледі. 1 топ: 1(сауысқан), 3 – жаттығу 2 топ: 1(қарға), 4 – жаттығу 3 топ: 1(қарлығаш), 5 – жаттығу | ||
Ү. Сергіту сәті | Қимыл – қозғалыс жаттығуын жасау. «Бір оңға, бір солға» өлеңі арқылы.
| ||
ҮІ. Дәптермен жұмыс | Мұғалім іс — әрекеті: Олай болса, топтардың деңгейіне қарай деңгейлік тапсырмалар беріледі. Топтық жұмыс: 1 – жаттығу:
Мұғалім іс — әрекеті: 2 – жаттығу барлық топтарға ортақ беріледі.
Мұғалім іс — әрекеті: Деңгейлік тапсырмалар: 1 топ: 3 – жаттығу 2 топ: 4 – жаттығу 3 топ: 5 – жаттығу | Оқушы іс — әрекеті: Оқушылар өз топтарына берілген тапсырмаларды орындайды. 1 топ: 1(сауысқан) 2 топ: 1(қарға) 3 топ: 1(қарлығаш) Осы құстардың аттары аталып, сұрақтар қойылады.
Оқушы іс — әрекеті: Суретте көрсетілген заттардың аттарын атап, оларға сұрақтар қояды. Неліктен әртүрлі сұрақтар қойылып тұрғанын дәлелдейді.
Оқушы іс — әрекеті: 1 топ: 3 – жаттығу. Мәтінді көшіріп жазып, зат есімдерді тауып, астын сызады. Оларға сұрақтар қояды. 2 топ: 4 – жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті зат есімдерді қойып, көшіріп жазады. 3 топ: 5 – жаттығу. Әр қатардағы сөздерді жинақтап қалай айтуға болатынын көшіріп жазады. Ол сөздерге сұрақтар қойылады.
| |
ҮІІ. Пысықтау | Топтық тапсырмалар арқылы пысықтау. Терме диктанттарын орындату. 1 топ: Заттың атын білдіретін сөздерді теріп жазады. 2 топ: «Не?» сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазады. 3 топ: «Кім?» сқрағына жауап беретін сөздерді теріп жазады. | ||
ҮІІІ. Қорытынды | Сұрақ – жауап әдісі арқылы қорытындылау. | ||
ІХ. Үй тапсырмасы | 6 – жаттығу және деңгейлік тапсырмалар беріледі. 1 топ: Жаңылтпаш (ішінде зат есімі бар) 2 топ: Жұмбақ (ішінде зат есімі бар) 3 топ: Мақал – мәтел (ішінде зат есімі бар) | ||
Х. Бағалау | Сабақ барысында алған майлингтерін қорытып, бағалау. Күнделіктеріне қою. | ||