Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Пәні: алгебра
Сыныбы: 7
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Білімділік: Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой — өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдану дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа
баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Саяхат сабақ
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: слайд, мультипроектр, тапсырмалар, суреттер.
Сабақтың пәнаралық байланысы: тарих, қазақ әдебиеті, музыка.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Үй тапсырмасын тексеру
(слайдқа жазып жауабын тексеру.)
- Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
- «Құпия кесте» (жылдар сөйлейді)
- «Гүлге қонған көбелек» ойыны
- Сергіту сәті.
- Ұшқыр ой: (топпен )
- Бекіту. «Мәреге жету»
- Үйге тапсырма
- Қорытынды бағалау, (рефлекция «Не үйрендім,не ұнады?»)
- Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталарын аудару,топқа бөлу(бірмүшені алғандар 1 топ, көпмүшені алғандар 2 топ). «Әлемнің жеті кереметі» — саяхатқа шығу
- Үй тапсырмасын слайд арқылы тақтадан тексеру. №356
Тапрсырманы тексерген соң Мысырдағы Хеопс пирамидасына саяхат жасап, таныстырамыз.
- Жаңа сабақ: Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
- Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің …………………….. деп аталады. көбейтіндісі бірмүше
- 2х2*3х5=6х7 — бұл көбейтінді … . бірмүшелер көбейтіндісі
3.Бірнеше мүшелердің алгебралық қосындысы… көпмүше.
- 5ab(2ab+3a2-4b2) бұл көбейтінді … . бірмүшенің көпмүшеге көбетіндісі
5.Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп,шыққан….. көбейтіндіні қосу керек.
- 3m-2m+5m=6m бұл ……….. ұқсас мүшелерді біріктіру.
(Олимптегі Зевс мүсіні)
- «Құпия кесте» — жылдар сөйлейді.
Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар. | Теңдеуді шешіңдер |
5n-11+n мұндағы n=2 5n-11+n=6n-11= 1 | 2(x-9)=0 2x-18=0 x= 9 |
3(5-a) мұндағы a=2 3(5-a)=15-3a= 9 | x2-5x=0 x(x-5)=0 x=0 x-5=0 x=5 |
19x-4(2x-3) мұндағы x=3 19x-4(2x-3) = 19x-8x+12= 45 |
1945.09.05 — Ұлы Жеңіс күні
(Галикарностағы Мовзолей)
- «Гүлге қонған көбелек» — көбелектердегі тапсырманы ауызша орындау арқылы, батыр туралы мақалдың жалғасын айтады.
- 4а+3а2=a(4+3a)
- 2(3х+2у)=6x+4y
- =-mn(mn+1)
- 8ху-4у2=4y(2x-y)
- 2х2*3х5=6х7
- 5(p-10) =5p-50
(Семирамиданың аспалы бағы)
Жеке оқушымен жұмыс:
- 0,5m*3х=1.5mx
- 8b2*b=8b3
- 3ab*2b=6ab2
- -6p2*2g=-12p2g
- -2a*b*a=-2a2b
- 5mn2*2m=10m2n2
- 4a*3ab=12a2b
- 7x+3x+4=10x+4
«Сергіту сәті» — өздері таңдаған көбелектерінің түстеріне сәйкес, мінездемелік сипаттама алады. (Колосс Радосскийдің алып мүсіні)
- «Ұшқыр ой» — әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Топтағы үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізіледі.
Көпмүшені көпмүшеге көбейт:
- топ:
- (2х+1)(х+4)=2x2+8x+x+4= 2x2+9x+4
- 5ab(2ab+3a2-4b2) =10a2b2+15a3b-24ab3
2 – топ:
- (3a-2)(2a-1)=6a2-3a-4a+2=6a2-7a+2
- (3x+2y)(x-y)=3x2-3xy+2yx-2y2=3x2-xy-2y2
(Александрия маягы)
- «Мәреге жету» — тапсырманы шапшаң, әрі дұрыс орындаған топ мәреге жетіп туды алады.
- Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:
- 5x-7xy+4xy=5x-3xy
- 2x4-3x+4x2-2x4+4x=4x2-x=x(4x-1)
(Эфестегі Артемида ғибадатханасы)
- Үйге тапсырма: қайталау, 2 тарау. №359
- Сабақты қорытындылап, мәреге жеткен топты мадақтау «Жарайсыңдар!»