Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау

Пәні: алгебра

Сыныбы:  7

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау

Білімділік:   Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің  стандарт  түрі, көпмүше және оларға  амалдар қолдану,  көпмүшені  көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.

Дамытушылық: Ой — өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру,  теориялық білімін практикада қолдану  дағдысын қалыптастыру.

Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа,  ұқыптылыққа

баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Саяхат сабақ

Сабақтың түрі: қайталау сабағы

Сабақтың көрнекілігі: слайд, мультипроектр, тапсырмалар, суреттер.

Сабақтың пәнаралық байланысы: тарих, қазақ әдебиеті, музыка.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Үй тапсырмасын тексеру

    (слайдқа жазып жауабын тексеру.)

  1. Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
  2. «Құпия кесте» (жылдар сөйлейді)
  3. «Гүлге қонған көбелек» ойыны
  4. Сергіту сәті.
  5. Ұшқыр ой: (топпен )
  6. Бекіту. «Мәреге жету»
  7. Үйге тапсырма
  8. Қорытынды бағалау, (рефлекция «Не үйрендім,не ұнады?»)

 

  1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталарын аудару,топқа бөлу(бірмүшені алғандар 1 топ, көпмүшені алғандар 2 топ). «Әлемнің жеті кереметі» — саяхатқа шығу
  2. Үй тапсырмасын слайд арқылы тақтадан тексеру. №356

Тапрсырманы тексерген соң Мысырдағы Хеопс пирамидасына саяхат жасап, таныстырамыз.

  1. Жаңа сабақ: Өткенді еске түсіру  (сөйлемді аяқта)
  2. Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің …………………….. деп аталады.      көбейтіндісі бірмүше
  3. 2*3х5=6х7 — бұл көбейтінді … . бірмүшелер көбейтіндісі

3.Бірнеше мүшелердің алгебралық қосындысы…    көпмүше.

  1. 5ab(2ab+3a2-4b2) бұл көбейтінді … . бірмүшенің көпмүшеге көбетіндісі

5.Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп,шыққан…..      көбейтіндіні қосу керек.

  1. 3m-2m+5m=6m бұл ……….. ұқсас мүшелерді біріктіру.

                                           (Олимптегі Зевс мүсіні)

 

 

  1. «Құпия кесте» — жылдар сөйлейді.

 

Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.      Теңдеуді шешіңдер 
  5n-11+n       мұндағы   n=2 

                 5n-11+n=6n-11= 1

2(x-9)=0  

2x-18=0   x=

    3(5-a)          мұндағы   a=2

     3(5-a)=15-3a= 9

 x2-5x=0

x(x-5)=0  x=0

x-5=0  x=5

   19x-4(2x-3)    мұндағы   x=3

      19x-4(2x-3) = 19x-8x+12= 45 

1945.09.05  —  Ұлы Жеңіс күні

(Галикарностағы Мовзолей)

  1. «Гүлге қонған көбелек» — көбелектердегі тапсырманы ауызша орындау арқылы, батыр туралы мақалдың жалғасын айтады.
  2. 4а+3а2=a(4+3a)
  3. 2(3х+2у)=6x+4y
  4. =-mn(mn+1)
  5. 8ху-4у2=4y(2x-y)
  6. 2*3х5=6х7
  7. 5(p-10) =5p-50

(Семирамиданың аспалы бағы)

Жеке оқушымен жұмыс:

  1. 0,5m*3х=1.5mx
  2. 8b2*b=8b3
  3. 3ab*2b=6ab2
  4. -6p2*2g=-12p2g
  5. -2a*b*a=-2a2b
  6. 5mn2*2m=10m2n2
  7. 4a*3ab=12a2b
  8. 7x+3x+4=10x+4

 

«Сергіту сәті» — өздері таңдаған көбелектерінің түстеріне сәйкес, мінездемелік сипаттама алады. (Колосс Радосскийдің алып мүсіні)

 

  1. «Ұшқыр ой» — әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Топтағы үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізіледі.

Көпмүшені көпмүшеге көбейт:

 

 

  • топ:

 

  1. (2х+1)(х+4)=2x2+8x+x+4= 2x2+9x+4
  2. 5ab(2ab+3a2-4b2) =10a2b2+15a3b-24ab3

   2 – топ:

 

  1. (3a-2)(2a-1)=6a2-3a-4a+2=6a2-7a+2
  2. (3x+2y)(x-y)=3x2-3xy+2yx-2y2=3x2-xy-2y2

(Александрия  маягы)

 

  1. «Мәреге жету» — тапсырманы шапшаң, әрі дұрыс орындаған топ мәреге жетіп туды алады.
  2. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:
  3. 5x-7xy+4xy=5x-3xy
  4. 2x4-3x+4x2-2x4+4x=4x2-x=x(4x-1)

(Эфестегі Артемида ғибадатханасы)

 

  1. Үйге тапсырма: қайталау, 2 тарау. №359

 

  1. Сабақты қорытындылап, мәреге жеткен топты мадақтау «Жарайсыңдар!»