Қасқыр мен түлкі (Ауған ертегісі)
Пәні:Әдебиеттік оқу | Сыныбы: 2-сынып | Уақыты: 16.10.2014ж |
Сабақтың тақырыбы | Қасқыр мен түлкі (Ауған ертегісі)
| |
Сілтеме | «Әдебиеттік оқулық» оқулығы, «Атамұра»2013ж Авторы:Б.Т.Қабатай.С.Р.Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып,ИТ. | |
Сабақтың мақсаты | «Қасқыр мен түлкі» мәтінінің мазмұнын ұғыну,түсіну,мағлұмат алу.
| |
Күтілетін нәтиже | «Қасқыр мен түлкі» мәтіні туралы мол мағлұмат алу.Топпен бірлесе отырып жұмыс жасауға төселу.Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті ендіру,өз пікірлерін еркін айтуға үйрету.Жаңа тақырып бойынша білім жетілдіру.Ойлау қабілетін дамыту. | |
Түйінді идеялар | «Біреуге ор қазба өзің түсесің»
| |
Ресурстар | Интерактивті тақта,үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер | |
Қолданылатын модульдері | 1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс) ,4- модуль АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Ассоциация әдісі мозайканы құрастыру), 3-модуль бағалау(рефлексия),бірлесе отырып жұмбақтың мәнін ашу,постер дайындау.
| |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
І.Ұйымдастыру кезеңі
| Мұғалім сабаққа жақсы қатысу керектігі жайлы балаларға ой тастайды. Топқа бөлу. жолбарыс,қасқыр,түлкі,арыстан мазайка суреттерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді. | Оқушылар назарын сабаққа аудару интерактивті тақтадан дыбыстарын тыңдату арқылы қай аңның дыбысы екенін таптыру,жұмбақ жасыру арқылы ашу. 1-топ,2-топ,3-топ,4-топ |
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау | 1. Мазмұнындау 2.Оқушыларды тексеру қасқыр,түлкі олардың ұқсастығы жайында талдау.
| Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, мазмұнын сұрау. Қасқыр,түлкі олардың ұқсастығы жайында талдау.
|
ІІІ. Жаңа сабақ. | Тақырыпты қасқыр мен түлкінің дыбыстарын интерактивті тақтадан дыбыстарын тыңдату арқылы қай аңның дыбысы екенін таптыру,жұмбақ жасыру арқылы ашу.
| 1-топ:Аңдардың дыбысын табу. 2-топ:Жұмбақты шешу. Белестен шапқан бесті ат, Бүкір келген желісті ат. Бейғам елді іздейді, Малдан күдер үзбейді.(Қасқыр) 3-топ:Кілемшенің түріндей жүндері бар, Айбатты,жан шыдамас үндері бар.(Түлкі) 4-топ:Тақырыпты шығару.
|
Ассоциация әдісі | 1-топ:Оқып шығу. 2-топ: Осы ертегі бойынша сұрақтар құрастыру. 3-топ:Ертегі бойынша сурет салып постер қорғау. 4-топ:Ертегіге сүйеніп,қасқыр мен түлкі арасындағы диалог құрау.
| |
Сергіту сәті | От шашу
| Оқушылар Шапалақтау арқылы іс-қимыл жасайды. |
V.Қорытындылау | Әр топ өздерінің топ атауындағы аңдарды сипаттайды.Төрт аңның суретін таратып беру,сол суреттерге сызба арқылы жаздыру. | Төрт топ өз топтарымен ақылдаса отырып сұрақтарға жауап береді. |
Үйге тапсырма | 1.Әңгімелеп келу. 2.Ертегінің ішіндегі ақыл сөздерді жазып келу. | |
Бағалау | Жиынтық баға. Мадақтау. Түстер арқылы бағалау.
| Төрт топ бірін-бірі бағалайды.
|
Кері байланыс | Стикерлерді үйлестіру арқылы | Рефлекция. Сабақ туралы ойлары мен ұсыныстарын жазады. |