Пәндік тілдерін, дүние танымын, білімділік дағдыларын өмірмен байланыстыра отырып жетілдіру
Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабақ.
Мақсаты: 1.Өткен тақырыптардан білімін пысықтау, тиянақтау.
- Есте сақтау, ойлау қабілетін дамыту. Пәндік тілдерін, дүние танымын, білімділік дағдыларын өмірмен байланыстыра отырып жетілдіру, дамыту.
- Білім алуға жауапкершілікпен қарауға,елін, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақ түрі: Дәстүрлі емес. (Саяхат сабақ)
Сабақ әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, тест шешу. Шығармашылық жұмыс, санамақ құрастыру.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану.
Ұйымдастыру:
- Қай сабақ?
- Жылдың қай мезгілі?
- Математика пәні нені уйретеді?
Қайталанатын тақырыптар.
- таңбалы сандарды қосу, азайту.
- Ондықтан аттап қосу, азайту.
- Сан құрамы.
- амалды есептер.
- Жақшалы өрнек.
- Шамалар.
Ұйге қандай тапсырма: (ауызша есептеу+ санамақ құрастыру)
Сабағымызды жалғастыру үшін мына сөз жұмбақты шешейік.
- Ұзындық өлшемінің 4-ші бірлігі (см)
- Кеміт сөзіне мағыналас сөз (азайт)
- Жақын сөзіне мағыналас сөз (таяу)
- Х әрпі математика пәнінде нені білдіреді (белгісіз сан)
- Барлық қабырғаларының ұзындықтары бірдей (шаршы)
- Кез келген фигураның қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы (периметр)
Саяхат деген не? Топсеруен, экскурсия.
Сонымен бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше.
Саяхат сабақ етіп өткіземіз .(саяхат картасымен таныстыру.)
- Астанаға барып көргендерің бар ма?
Ескерту: 1. Бәріміз бірге барып, бірге қайтуымыз керек. Ол үшін жолда біріңді-бірің тастап кетпей, үлкендердің, кішілеріңе қамқор болып, тату болуларың керек.Бір сыныптағы балалар тату болуы керек. 2.Саяхатқа дайындық жасауымыз керек (ақша,сусын,фотоаппарат,білім)
Қәзір дайындық үшін 2-3 тапсырма орындайық .
- Ондықтан аттат қосу,азайту. 2 таңбалы сандарды косу,алу.(түсіндіріп тұрып шығару.)
37+ 9=? 23+ 8=? 23+23=? 14+ 36=?
37- 9=? 23- 8=? 75- 12=? 36- 11= ?
2-тапсырма: Ауызша есептеулер+сан құрамы.
Міне саяхатқа шығуға дайындық аяқталды.
№1 бағыт.Қалғұты»» Күршім.(суреті ілінеді.)
Күршімге жеткенше төмендегі сұрақтарға жауап беру.
-Күршім туралы не білеміз?
— Аудан орталығы? Әкімі?
1ші слайд: Күршімдегі Бәйтерек(көшірме), Қазақ елі монументі, больни-ца, сауда орталықтары т.б.
№2 бағыт: Күршім»» Өскемен.Суреті ілінеді.
Тапсырма: Оқулықтан мазмұнды есеп талдап шығару, түсіндіріп, шартына, жазуларына көңіл бөлу(.Пәндік тілмен сөлету)
—Өскемен жайлы не білеміз?
— Облыс орталығы? Әкімі?
2ші слайд: Биыл үлкен мешіт салынды.Өскемен мұндай мешіті ба
3-ші қала (Атырау, Павлодар). Оқу орындары, спорт сарайы, сауда орындары, заводтар.
Ш.Қ.О- Кенді Алтай деп аталады.Неге?
№3 бағыт Өскемен»» Астана (самолётке билет)
АВИА – КАССА»»
Билет құны – Жақшалы өрнек. (өрнекті сауатты оқуға,пәндік тілмен оқып, есесптеуді дамыту.)Билет терін тарту.
Билетті алып біттік.Самолётке отыру аяқталды.Жолдарың болсын!
Сергіту сәті ( жол серік) стюардессаның сөзі.
«Құрметті жолаушылар! Сіздерге Эйр Астана компаниясының экипаж мүшелері қызмет етеді.
Экипаж командирі жерлесіміз Тоты Әмірова.(слайд)
ұшу биіктігі 725 км. Жайланып отырыңыздар, кім шөлдесе, басы
ауырса,өзін жайсыз сезінсе маған хабарласыңыздар. Көңілімізді жайлап сергіту сәтін бастайық.
1.Ұшақ Астанаға дейін 1 сағат,20 минут ұшады. Қайтардаосыаралыкты80 минут ұшты. Бұл қалай?
2.1 кг темір мен 1кг мақтаның қайсысы ауыр?
- 2 жұмырқа 3 минут піседі, ал 4 жұмырқа неше минутта пысады?
- Президент сөзінің басқа мағынасы.
- Шаршы деген? Периметр деген ?
Астанаға келдік Сәт сапар!
4-ші слайд: Астана. Бәйтерек. Ханшатыр т.б.
Мұғалім — Қайдан келдіңдер?
-Қай аудан, қай мектеп?
-Жарайсыңдар! Міне Астананың әсем жерлері.(Хан-
шатыр, Қазақ елі монументі, Пирамида, Үкімет үйі т.б)
-Енді қайда бару қалды балалар?
-БәйтерекОның ұшар басына шығу үшін тағы білімдеріңді байқаймын.Астанаға келетін болған соң, Астана туралы мағлұмат алған боларсыңдар. Бәйтерекке шыққан адам не істеуші еді?
-Қолын қойып тілек айтады.(Сұраққа толық жауап беруді талап ету.
1 сұрақ – Бәйтерек деген не? Бәйтерек- алып, мықты ағаш. Ол адамдарға тірек, сүйеніш, қорған, пана деген ұғымды білдіреді.
2 сұрақ – Балалар, бәйтеректің биіктігі 97 м. Бұл нені білдіреді?Астанаға көшіп келген уақытпен сәйкес келеді.Әкімшілік Астанаға 1997 жылы көшіп келген.
3 сұрақ – Астана туралы басқа не білесің? Астана Есіл өзенінің оң жақ жағалауында орналасқан.
4 сұрақ – Бәйтерек туралы тағы кім не біледі?
Бәйтерек алып, мықты, зәулім ағаш.
Көз тартып, көкке байлап Бәйтерегім
Өресін көрсетіп түр, қайсар елдің,
Аз жылда Астананы әлем танып
Тәкаппар елдермен бой теңдедім.
5 сұрақ – Бәйтеректің авторы? ( Н.Ә.Назарбаев)
6 сұрақ — Тәуелсіздікті қай жылы алдық? (1991)
7 сұрақ – Патриотизм деген не? Өз отанын, өз отбасын,елін, жерін сүю.
- сұрақ – Мемлекеттік рәміздерді ата? ( Елтаңба, Ту, Әнұран)
- сұрақ – Астана күні қай айда тойланады? (6 шілде)
- сұрақ – Астананың бұрынғы атаулары? (Ақмола, Целининград, Ақмола, Астана)
- сұрақ – Астананың соңғы жетістігі? (ЭКСПО- 2017)
Бәйтерекке бір-бірден шығып, қолдарын қойып тілектерінайтады.
М/ы: Отанымыз жайнай берсін!
Қазақстан халқы аман болсын!
Аспанымыз аман болсын!
(Астанадан қайту,сарқыт ретінде кәде сыйлықтар тарату)
САБАҚТЫ бекіту қорытындылау.
- Шығ-лық тапсырма (Санамақ құрастыру.)
Тақырыбы: Астана айшықтары және математикалық сөздіктер.
- дегенім — Бәйтерек.
- дегенім — Елорда, елбасы,Есіл
- дегенім — Үкімет үйі.
- дегенім — Тәуелсіздік монументі.
- Баға.
- Астана
- Жақша.
- Салыстыру.
- Теңдік.
- Үлгерім.
2.Тест шешу.тақырыбы: шамаларды ірілеу, ұсақтау.
-Қай сабақ өтті? Қандай сабақ өтті.?
-Не үйрендік, не білдік?
-Астана несімен ұнады?
-Иә, келелі кеңестердің төріне айналған АСТАНАНЫ өркендететінсендер. Ол үшін не керек?(Бейбітшілік, денсаулық, білім, еңбек)
-Сендердің еңбектерің не қазіргі.( ұстаздардың үлкендердің айтқанын тыңдау,тәртіпті болу, білім алу.
Бағалау. Үйге тапсырма.