Барлығы-136 сағат аптасына -4 сағаттан
Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 3 Барлығы-136 сағат аптасына -4 сағаттан
Авторлар: Г.И.Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014
№ | Тақырыптар | Сағат саны | Уақ -ы | Мақсаты | Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс тәсілдері | Оқу нәтижелері | Жоспарланған бағалау | Оқушылар- дың сабаққа қатысы | Ресурстар | |
I тоқсан | ||||||||||
І. | Тіл және сөйлеу | 2 | Тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту, сөйлеудің адам көңіл күйіне қатысын байқату
| Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы» , көрнекілік әдісі, рефлексия. | Өз пікірлерін ашық айта алады, сын тұрғысынан ойлап қорытады | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жұптық тапсырмалар орындау | Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат
| ||
ІІ. | 16+1 | Дыбыс және әріп | ||||||||
1-2 | 2-сыныпта өткенді қайталау | 2 | Дыбыс және әріп туралы білімдерін тереңдету, дыбыстық талдау жасау дағдысын жетілдіру | «Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы | Жаттығу жұмысындағы мәтіннің негізгі идеясын аша алады, жүйелейді, тіл белсенділіктері дамиды. | ОҮБ Оқушылар берілген тапсырмалар арқылы жолдастарын бағалайды | Топтық, жұптық, жеке | Оқулық http:// kk. Wikipedia. Org/ wiki/ сайты | ||
3-4 | Э дыбысы | 2 | Э дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру | «Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
| оқушылардың шығармашылық қиялдары дамиды.Оқу және оқырмандық дағдылары қалыптасады. | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
5-6 | В дыбысы | 2 | В дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру | «Автор орындығы» стратегиясы, талда, салыстыр, ойлан | Аузекі сөйлеу тілі, есте сақтау қабілеттері дамиды. | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық | ||
7-8 | Ф дыбысы | 2 | Ф дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру | «Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы
| шығармашылық қабілеттері артады | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
9-10 | Ч, щ дыбыстары | 2 | Ч,Щ дыбыстары мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру | Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. | Өзін-өзі бағалау | Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар | Оқулық http:// kk. Wikipedia. | ||
11-12 | Ц дыбысы | 2 | Ц дыбысы мен әрібінің ерекшелігін білу салыстыру | Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі | Тапсырмаларды орындау іс-әрекет барысында оқушылардың танымдық қабілеттері шыңдалады. Логикалық ойлау жүйесі дамиды. | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жұптық жұмыстар | Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
13-14 | Х, һ дыбыстары | 2 | Х,һ дыбысы мен әріптерінің ерекшелігін білу салыстыру | Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. | Оқушыларда жылдам әрі мәнерлеп оқу қабілеттері дамиды | ОҮБ | Топтық | Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
15 | Диктант | 1 | Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру | Өз бетімен жұмыс | Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Диктанттар жинағы | ||
16-17 | Өзіңді тексер | 2 | Оқушылардың білімдерін есепке алу | Өз бетімен жұмыс | Оқушылардың өздеріне деген сенімдері қалыптасады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Тест | ||
ІІІ. | Мәтін 7+2 | |||||||||
1 | Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту | 1 | Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату | «Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы
| шығармашылық қабілеттері артады | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
2-3 | Әңгімелеу мәтіні | 2 | Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету | Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. | Өзін-өзі бағалау | Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар | Оқулық http:// kk. Wikipedia. | ||
4 | Мазмұндама | 1 | Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамыту | Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. | Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Мазмұндамалар жинағы | ||
5-6 | Сипаттау мәтіні | 2 | Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету | Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы» | Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады. | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
7-8 | Пайымдау мәтіні | 2 | Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету | Диалогтік оқыту «Ыстық орындық» | Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады. | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
9 | Шығарма | 1 | Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру | «Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы | Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Диктанттар жинағы | ||
ІҮ. | Сөйлем | 22+6 | ||||||||
1-2 | Сөйлем туралы өткенді қайталау | 2 | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру; | Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады; | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |||
3-4 | Сөйлем мүшелері | 2 | Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамыту | Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия | Топпен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. | Өзін-өзі бағалау | Топтық, жеке, жұппен жұмыс | Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | ||
5-6 | Бастауыш | 2 | Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; | Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия | Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жеке, жұппен жұмыс | Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | ||
7-8 | Бақылау диктанты
| 2 | Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру | Өз бетімен жұмыс | Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Диктанттар жинағы | ||
II тоқсан | ||||||||||
9-10 | Баяндауыш | 2 | Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту | Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы | Оқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жеке жұмыс | Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | ||
11-12 | Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша | 2 | Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту | Топтау, талдау, жинақтау, рефлексия | Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық | ||
13 | Диктант | 1 | Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру | Өз бетімен жұмыс | Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Диктанттар жинағы | ||
14-15 | Тұрлаулы мүшелер | 2 | Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту | Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | Оқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жеке, жұппен жұмыс | Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | ||
16-18 | Тұрлаусыз мүшелер | 3 | Сөйлемнің тұрлаулы , тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу | Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі | Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады. | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жеке, жұппен жұмыс | Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | ||
19 | Мазмұндама | 1 | Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. | Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Мазмұндамалар жинағы | |||
20-21 | Сөйлем мүшелерінің байланысы | 2 | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын жетілдіру | СТО әдістері Ақылдың 6 қалпағы, | Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленеді | ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық | ||
22 | Шығарма | 1 | «Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы
| Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Ұжымдық, жұптық, жеке | Оқулық | |||
23-25 | Жалаң және жайылма сөйлем | 3 | Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алу, оларға мысал келтіре алу | «Автор орындығы» стратегиясы, талда, салыстыр, ойлан | Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктері қалыптасады. | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жұптық жұмыстар | Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | ||
26 | Диктант | 1 | Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру | Өз бетімен жұмыс | Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Диктанттар жинағы | ||
27-28 | Қаратпа сөз | 2 | Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін дұрыс қоя алу | «Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы
| Оқушылардың сөздік қорлары молаяды | Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. | Топтық, жұптық жұмыстар | оқулық | ||
Ү. | Сөз және оның мағынасы | 6+2 | Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді табу | «ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | ||||||
1-2 | Бақылау диктанты | 2 | Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру | Өз бетімен жұмыс | Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады | Суммативті бағалау, оқуды бағалау | Өз бетімен жеке жұмыс | Диктанттар жинағы | ||