Төрт түлік
Тақырыбы : Төрт түлік
Мақсаты:
- Сабақтың өмірмен байланыстыра отырып өлеңнің мазмұнын ашып, мәнерлеп оқу, өлеңнің мазмұнын ашып, мәнерлеп оку, жатқа айту және оқушылардың танымдылық қабілетін жетілдіру.
- Окушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету , ойлау қабілетін жетілдіру, тілін дамыту.
- Төрт түлекті күте білуге, еңбекқорлыққа, іскерлікке , әдет — ғұрыпты
қастерлеуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ — жауап, әңгіме әдісі;
Түрі: «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту» стреьегиясы
Көрнекігі: «Төрт түлік » — туралы бүктеме , суреттер. Мақал – мәтелдер мен тірек сызбалар, Венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезең. Психологиялық дайындық.
- 1. Оқушыларды сабаққа дайындау.
- Сыныпты топқа бөлу .
- — топ Түйелер тобы
- — топ Жылқылар тобы
- — топ Сиырлар тобы
- — топ Қой ешкілер тобы
II Ой шақыру. Үй тапсырмасын тексеру «Бәйге ойыны»
- Оң жақтағы 20: Ана баласын калай жұбатады?
- Ортадағы 60: Анасы баласына тілегін қай жолда айтады ?
- Сол жақтағы40: Ана баласын жақсы көрген сезімін қандай сөзбен жеткізеді ?
- Сол жақтағы20: Ана баласының кім болуын армандайды?
- Оң жақтағы 50: Ана баласының қандай бала болуын армандайды?
- Ортадағы 70: Сен анаңа қандай құрмет көрсете аласың?
- Сол жақтағы 40: Сен өскенде кім боласың?
- Оң жақтағы 60: Өзіңе ұнаған шумағын жатқа айт.
- Ортадағы 30: Өлең неліктен «Бесік жыры» атанды ?
III. Жаңа сабақ . Ой ашар.
- сұрақ — жауап
- Сізді анаңыз қандай сөз айтып еркелетеді ?
- Айналайын
- Ботам
- Қозым
- Құлыным
- Бота, қозы, құлын ненің төлдері?
- Төрт түліктің.
- Тірек сызбасымен жұмыс.
Ешкі Лақ
Құлын Жылқы Төрт түлік Түйе Бота
Бұзау Сиыр Қой Қозы
- Мағынаны тану
- Түсінік
Ертегі
Мақал-мәтел Өлең
Ауыз әдебиеті
төрт түлік туралы
Жұмбақ Жыр
Тыйым сөздер
Біз бүгін «Төрт түлік» туралы жырларды оқып танысамыз. Өлеңді оку. Мағынасын ашу .
- Ой қозғау Сөздік жұмыс (Дәптерге жазып алу )
Оқыра — малдың оқырануы
Жамыраған — өрістен келіп қозысымен табысуы
Мөңкіген — сиырдың секіре шабуы
Аңыраған — қозысын сағынып маңырауы
Жөңкіген — секірген
Қалақтай — жауырынның күрек белге ұқсауы
Қақтаған — жапалау
Бұлақтай — аққан судай
Жасқаған – мүйізімен сүзіп қорқытуы
- Сазгер стратегиясы Сергіту сәті «Төлдер туралы жыр» — әнін орындау
- Топпен жұмыс
I — ші топ «Менің қозым , лағым . бұзауым» — тақырыбына әңгіме жазу .
II — ші топ «Төрт түлікті сипаттап сурет салу»
- — ші топ «Төрт түліктің аталарын атап», қалай шақыруын айтып беру .
- — ші топ «Төрт түлік» — өлеңін оқу
VII. Сазгер стратегиясы «Малдың дыбыс шығаруы»
I — ші топ Түйе болып боздайды
II — ші топ Жылқы кісінейді
- — ші топ Сиыр мөңірейді
- — ші топ Қой, ешкі болып маңырайды
VIII. Ой толғау «Төрт жол» өлең
- Сабақты бекіту І.Венн диаграммасы
Түйе Жылқы
Боталайды еті құлындайды
Шұбат сүті қымыз
Жантоқ көлік сему, сұлу
Еркек шөбі
- «Төрт түлік » туралы мақал-мәтел айту.
- «Төрт түлік » туралы тыйым сөздер айту
- Сөзжұмбақ шешу.
- Ж Ы Л Қ Ы 1. Қамыс құлақ тостаған т ұяқ
- Қ О Й мінсең қанат сүті дәрі еті тамак.
- С И Ы Р
- Е Ш К I 2. Кішкене ғана бойы бар
- Т Ү Й Е Айналдырып киген тоны бар.
- Екі айнасы бар,
екі найзасы бар .
- Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар
Екі құлағы бар
Иегінде сақалы бар .
- Екінде екі тауы бар.
Кезікте бір жөндер.
- Үйге тапсырма
не білдім? | не білгім келеді? |
Кестеге төрт түлік мал туралы не білетініңізді не білгіңіз келетініңізді толтырып келің.
- Әр топ өз топ атына байланысты өлеңді жаттап келеді .
- Білімдерін бағалау.