ЗАТ ЕСІМ
Тақырыбы: ЗАТ ЕСІМ
«Көпір» тапсырмасы бойынша | 1. Ұйымдастыру кезеңі Бос орынға тиісіті сөздерді тауып жазу 1.Зат есім: кітап, дәрігер, сатушы
2.Сан есім: бес, екі, алты
3.Сын есім: сары, көк
4.Етістік: оқыды, ұшты, жазды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Білу» тапсырмасы Кім? Не? сұрақтары қат-ған тапсырма болу керек | 2. Кезең / топтық жұмыс Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру тапсырмалары Бос орынға қажетті сөздерді қойып мысал келтір 1. Суреттегі үй жануарларының атын жаз; жылқы, сиыр, түйе, қой, ешкі, ит
2. Суреттегі үй жанураларының аттарын қатыстырып сөйлем құрастырып жаз; Не? Түйе боздады; Ит үрді.
3. Берілген сөздерге сұрақ қой және сөйлем құрап жаз; Кім? Кім? Кімдер? Кімдер? Ата Мұғалім Аталар Мұғалімдер
Мұғалім сабақ түсіндірді.
Ереже: Заттың атын білдіретін, сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге Кім? Кімдер? Не? Нелер? деген сұрақтар қойылады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түсіну» теориясы Неге? Себебі? Неліктен? сұрақтарына қат-ған тапсырма болу керек | 1. Бос орынға қажетті сөздерді қой. а) Туыстық атаулар: әке, ана, ата, әже, аға, апа, сіңлі, іні; ә) Құстар: бүркіт, аққу, торғай, тауық, қаз, үйрек;
2. Оңынан оқысаңда сол сөз, солынан оқысан да сол сөз ҚАЗАҚ, АҒА, ІНІ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Талдау» тапсырмасы | Не? Кім?
түйе құрылысшы сиыр зат мұғалім қой есім ақын құс жазушы үй оқушы, сатушы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау теориясы | Сөз жұмбақты шеше | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
негізгі жекеше
ЗАТ ЕСІМ
жалпы көпше жылқы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы «Қолдану» қарапайым тапсырма берілуі керек | Оқулық жұмыс: Әр қатардағы сөздерді жинақтап бір сөзбен қалай атауға болатынын айту. Сөздерде сұрак қой Мұғалім, ата, әже, жылқы, түйе, сиыр, қой Түйе, сиыр, жылық, қой — төрт түлік мал Ата, әже, аға, апа, іні, сіңілі — туыстық атау Бүркіт, ақку, торғай – құстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практиканы бағалау | Сен қалай ойлайсың? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II бағалау кезеңі (жеке жұмыс) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теорнясы «Білу» Кім? Не? Кімдер? Нелер? | Деңгейлік тапсырмаларды орындап балл жинаңдар. 1 — деңгей. 1) Сөздердің қай сөз табына жататын қалай білдің? Сөздерге сұрақ қою арқылы анықтаймыз. 2) Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тап. 3) Зат есімдерге қандай сұрақ қойылады? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы «Түсіну» Неге? Себебі? Неліктен? сұрақтары қат-ған тапсырмалар болуы керек. | 2 — деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл) 1 Зат есім Неліктен? Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап береді? Себебі А) Тек адам аты, тегі, туыстық атаулар, мамандық иелерікім? деген сұрақтарға жауап береді. Ә) Қалған заттың атын білдіретін сөздер Не? сұрағына жауап береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы «Талдау» | Жекеше Көпше Не? Нелер?
Зат есім
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы «Қолдану» өзгертілген жағд-ы тапс-р болу керек. | Берілген зат есімдерді қатыстырып сөйлем жаз. Ата, мұғалім, аға, іні, дәрігер Сөз құрамына талда
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы «Баға беру» Сен қалай ойлайсың Сұр-на қатыстырылған тапсырмалар болу керек. |
3 — деңгей (9 балл + 3 балл = 12 балл)
Көрікті өлкеме қарашы Тізілген орман, тау каласы Алтай мен Атырау арасы Қазақтың кең-байтақ даласы Менің ойымша: Бас әріппен жазылған жердің аты-жалқы есім. Орман, тау, қала деген сөздер жалпы есім. Адамдардың аты, тегі Жер-су, жануарларға қойылған аттар бас әріппен бастап жазылады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||