Қанат туралы хикая. Ф. Оңғарсынова.
Тақырыбы: Қанат туралы хикая. Ф. Оңғарсынова.
Мақсаты: 1. Оқушыларға өлеңнің мазмұнын түсіндіріп, мәнерлеп оқуға
төселдіру, өз ойын еркін айтуға машықтандыру;
- Ата- ананы сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу, құстарға қамқор
болуға, адамгершілікке баулу;
- Сөздік қорын, тіл байлығын дамыту, пәнге қызығушылығын,
белсенділігін арттыру.
Әдісі: сұрақ- жауап, түсіндіру.
Түрі: көрнекі сабақ.
Көрнекілігі: интертақта, суреттер,тірек сызбалар.
Жүрісі: І. Ұйымдастыру.
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге: «Ана» (Б. Бұлқышев) –үзінді жаттау,
«Менің анам» — шығарма жазу.
ІІІ. Негізгі бөлім.
- Психологиялық дайындық.
Ана дейміз бәріміз де аңқылдап,
Ана дейді жас сәби де жарқылдап.
Ана деген – бәйтерегі өмірдің,
Ана деген – алтын қазық, алтын бақ.
- «Аналарға арналады».
Ана туралы ән орындау.
- Өлеңді оқып, түсіндіру.
Автор туралы мәлімет беру.
Ф. Оңғарсынова 1939- жылы Атырау облысы Исатай ауданы Манаш аулында дүниеге келген. 1961- жылы Атырау университетінің «Тіл әдебиеті» факультетін бітірген. Еңбек жолын Балықшы ауданы Еркінқала аулында мұғалім болып бастап, кейін мектеп директоры қызметін атқарған. Фариза — сезімге толы өлеңдер жазатын лирик ақын.
- «Қанат туралы хикая» -мәнерлеп оқу.
— Өлеңде қандай оқиға баяндалады?
— Ақын құсқа қандай қамқорлық көрсетеді?
— Құстың қанатына қарап отырып, ақын адамда қандай екі қанат болады
деп түйеді?
- Ақынның осы ойымен келісесің бе?
(балалар пікірі ортаға салынады)
Сөздік жұмысы.
Хикая – сюжетке құрылған оқиға желісі. Әдебиет жанрының бір түрі.
- Суретпен жұмыс.
Құстардың суретіне қарап, атын атау.
Құстардың пайдасы жөнінде әңгімелесу.
Құстардың қимылына қарап, ауа райын болжауға болатынын айту.
- Поэзия минуты.
3 қатарға өлеңді мәнерлеп оқудан сайыс ұйымдастыру.
- Шығармашылық тапсырмалар.
«Ойымнан туған өрнектер»
(ұйқас бойынша өлең құрастыру).
… … … … … баламын,
… … … … … аламын.
… … … … … …
… … … … … ананың.
9.«Жалғасын тап».
(мақалдың жалғасын тауып, мағынасын түсіндіру).
Ана сүтін ақтамағанды,
… … … (Ешкім мақтамайды).
Әкеге қарап ұл өсер,
… … … (Шешеге қарап қыз өсер).
Баланың ұяты әкеге,
… … … (Қыздың ұяты шешеге).
Ананың көңілі балада,
… … … (Баланың көңілі далада).
- «Қабыл ал балаңның,
Сәлемін жолдаған».
( Анаға арнап тілек жазу).
- Қорытындылау.
— Бүгінгі сабақта кім туралы әңгімеледік?
— Ата- анаға қандай құрмет көрсетеміз?
- Үйге тапсырма беру.
Үйге: өлеңді мәнерлеп оқу,
тақырып бойынша сурет салу.
Бағалау.