Геометриялық фигураның ауданын «көзбен» және беттестіру арқылы табу
Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласы №4 жалпы білім беретін орта мектеп
3-сынып | Математика | ||
Сабақтың тақырыбы | Геометриялық фигураның ауданын «көзбен» және беттестіру арқылы табу | ||
Мақсаты
| Фигураның ауданы туралы түсінік беру; Фигуралардың аудандарын салыстыру және өлшеу тәсілдерімен таныстыру. | ||
Күтілетін нәтижелер
| -Геометриялық фигуралардың ауданы туралы мәлімет алады. -Фигуралардың аудандарын салыстырып, қорытынды шығара алады.
| ||
Керекті жабдықтар | Оқулық, жұмыс дәптері, қалам, маркер, флипчарт, презентация. | ||
Сабақ барысы: | |||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Кіріспе
| -Психологиялық дайындық «Мен басқаның көзімен» -Фигураларға байланысты 4 топқа бөліну. -Топ ережесін қайталау. -Топ басшысын тағайындау. -Критерий құру.
| Шеңберде тұрып оқушылар қасындағы оқушыға бір жағымды мінезін айтады, әрі қарай жалғаса береді. Осылай бір-біріне сәттілік тілеп сабақты бастайды. Балалар 4 топқа бөлінеді. Критериймен танысу. | |
Тұсаукесер
| 1. Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру. «Иә — жоқ» математикалық диктант 1-топ: 7 мен 2 сандарының көбейтіндісі 14-ге тең. 3 пен 1-дің бөліндісі 4-ке тең. 2-топ: Ең үлкен 3 таңбалы сан 777. 4-ті 4 есе арттырсақ,16-ге тең. 3-топ: Бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні. Бұл көбейтудің компоненттері. Егер санды 1-ге бөлсе, сол санның өзі шығады. 4-топ:Егер санды 0-ге көбейтсе сол санның өзі шығады. Шаршының барлық қабырғалары тең болады.
Білу. 2.Өткен тақырыптарды «Сұрақтарды ұстап ал!» әдісімен қайталау. Мұғалім өзі бастап сұрақ қояды, қолындағы қапты келесі топқа лақтырады. Мұғалім сұрағы: 1.Қандай геометриялық фигураларды білесің?
|
Иә Жоқ Жоқ Иә Жоқ
Иә Жоқ Иа
Диалогтық әдіс. Критерий бойынша бағалау. Мұғалім лақтырған қапты ұстап алған оқушы сұраққа жауап береді, дұрыс жауап берсе 3 балл алады, қате жауап берсе одан 2 балл алынып келесі топқа лақтырылады.Дұрыс жауап берген жағдайда сол оқушы өзі сұрақ қойып келесі топқа лақтырады. | |
Негізгі бөлім
| І.Жаңа сабақ. Түсіну. Слайд көрсету. №1 тапсырма. Үстел үстіндегі қандай фигура көбірек орын алады?. Неліктен? Түсініктеме беру.
Қолдану. Зерттеушілік әңгіме. Әр топқа фигуралар беріп, олардың аудандарын салыстыру, анықтамасын айту.
Орналастырған кезде басқа фигураның ішіне сыйып тұрған фигураның ауданы кіші боп саналады. Сергіту сәті. Бейнеролик. «Қара жорға» биі.
Талдау. №2 тапсырма. Анықтама. Ауданды өлшеу үшін, ол қанша квдрат бірлікті алып жатқанын білу керек. Ауданның өлшем бірлігі – квадрат сантиметр ( 1 см2 ) Ауданды квадрат сантимертлерге бөлініп сызылған түссіз, мөлдір пленка көмегімен өлшеуге болады.
Постер қорғау. Қиындылардан фигура құрастыру. №4 тапсырма ауызша орындалады. Сен дүкенге келдің.Сенде 1000 теңге бар.Кез келген үш түрлі затты таңда.Қанша төлейтініңді,қанша ақша қайтаратынын есепте. 1000-(150+260+190)=400 1000-(340+320+280)=60 Қабілеті жоғары оқушымен жұмыс. 1.Логикалық тапсырмалар беру. 1. Кубик жасау үшін неше шаршы керек? 3. Қағазды 4-ке бүктеп, ортасынан кессе неше бөлік болады?
2.Жеке оқушылармен жұмыстану. Топшамамен жұмыс. Кесінділерден қандай фигуралар құрастыруға болады? Суретін салып көрсету.
№5 тапсырма.Берілген жауаптармен көбейту амалына үш мысалдан жазу. 3 · 8=24 2 · 9 4 · 5 2 ·6 6 · 4=24 3 · 6 2 ·10 3 ·4 12 · 2=24 1·18 20 ·1 4 · 3
№6 тапсырма. Есептету. Мұғалім әрқайсысына 6 қарындаштан салынған 5 түрлі түсті қарындаштар жиынтығын алды, ал жай қарындаштардың түрлі түсті қарындаштарға қарағанда 10-ы артық. Бұл қарындаштарды 8 стақанға тең бөліп салды. Әр стақанда қанша қарындаш? Үш критерий бойынша өзіндік бағалау. 1.Қатесіз есептеу. 2.Есепті толық шығару. 3. Есепті талдауға қатысу. Критериалды бағалау. 5 балл — 5 4-балл — 4 3-балл — 3
|
Оқушылар қай фигуралардың көбірек орын алып тұрғанын айтады. Түсініктеме береді. Жауап. Жұлдызша, дөңгелектер көп орын алады, өйткені олар үлкен.
Өзіндік білім алу Әртүрлі фигуралар беріледі. Олардың аудандарын салысырады, анықтама шығарады, дәлелдейді. Фактілер мен ережелерді қолданады. Жауап. Тіктөртбұрыш дөңгелектен үлкен. Себебі, дөңгелек тіктөрбұрыштың ішіне сыйып тұр.
Бейнеролик арқылы сергіту сәтін жасау
Анықтаманы оқиды, топта талдайды.
Құрастырған фигура туралы не білетіндерін, не жасауға болатындығын айтады. Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау. Ауызша орындайды.
Өз бетімен жұмыс. Жазбаша түрде орындайды. Жауап. Кубик жасау үшін 6 шаршы керек. 2 бөлік болады.
Жеке оқушымен жұмыс Үшбұрыш, төртбұрыш, ромб, шаршы, бесбұрыштың суретін салады. Тақтамен жұмыс Әр топ 1 бағаннан орындайды. Смайликтер арқылы бағалау.
Өзіндік жұмыс. Сұрақтар бойынша ойланады, жауап береді, бірінің ойын екіншісі толықтырады. Өзін-өзі бағалау. Жауап. Түрлі түсті қ.-әрқ.6-дан 5 түр. т. Жай қ.-? 10-ы артық Тең бөлінді-8 с. Әр стақанға -? қ. 6 · 5+10=40 40 : 8=5 Ж:Әр стақанға 5 қарындаштан салынады. | |
Қорытынды бөлім
| Жинақтау. №8 Ізденіске жетелейтін тапсырмалар. Әр топқа берілген екі тапсырманы топта орындату. Тиісті арифметикалық амал таңбаларын қою.
«Ойлан тап» ойыны. Слайд. 1-топ: 2-топ: 27 3 7=17 5 5 5 5=25 27 3 7=16 5 5 5 5=100 3-топ: 4-топ: 27 3 7=23 5 5 5 5=50 27 3 7=6 5 5 5 5=0
Сынақтан өткізу сұрақтары арқылы оқушылардың теориялық білімдері сыналады. 1.Ауданның өлшем бірлігі қалай өлшенеді? 2.Фигуралардың ауданын қалай өлшеуге болады?
Бағалау. Кері байланыс. Оқушылардың пікірлері немесе бағалау критерийі бойынша оларды бағалау, үй тапсырмасын беру Үйге тапсырма. Үйге тапсырма. №7 тапсырма.
| Әр топ берілген екі тапсырманы топта ақылдаса отырып, орындайды. Тиісті арифметикалық амал таңбаларын қояды. Топ басшысы жауабын оқиды, талдайды. 1-топ: 3-топ: 27-3-7=17 5·5+5-5=25 27/3+7=16 (5·5-5)·5=100 2-топ: 4-топ: 27+3-7=23 5·5+5·5=50 27-3·7=6 5·5-5·5=0
Жауап. Басқа фигураның ішіне сыйып тұрған фигураның ауданы кіші болып саналады. Ауданның өлшем бірлігі-1см2 Ауданды квадрат сантиметрлерге бөлініп сызылған түссіз, мөлдір пленка көмегімен өлшеуге болады.
Критеий арқылы бағалау, кері байланыс.
| |
Сабақтың өзіндік талдауы: | |||