Етістікті пысықтау
Тақырыбы: Етістікті пысықтау
Класс: 3а класс
Басқару жоспары | Жоспар мазмұны |
Сыныппен қалай сәлемдесемін? Оқушылардың назарын аударып,сәлемдесу. | Мақсаты: Оқушылардың алдағы өткен сабақтарын пысықтай отырып,етістік туралы берілген білімді әр түрлі материалдар,ойындар бойынша еске түсіру,талдау.Жаңа технологияны басшылыққа ала отырып,білімдерін тиянақтау.Мейірімділікке,топпен жұмыс жасауға,бір- бірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
|
Сабақты қалай бастаймын? Психологиялық дайындық Тренинг «Амандасу» | Оқушылар нені біледі? Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне қолдауға үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне жауапкершілікпен қарап,ортақ нәтижеге қол жеткізуге талпынады. |
Оқушыларды қалай топтастырамын? 1,2,3 деп санау арқылы топқа бөлінеді. | Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді? Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын білдіріп,екі жұлдыз,бір тілек арқылы бір- бірін бағалап кері байланыс болды. |
«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек? Жеке жұмыс жүргізіліп,ескерту жасалады. | Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?
|
Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып табыла ма? Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ өз тапсырмаларын орындайды. | |
Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай тарта аламын? «Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы бойынша оқушылар өздері бағалай отырып,бір- бірінің кері байланыстарын анықтап отырады. | Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар? |
Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе қосымша болып табылатын оқушылар үшін қалай енгізе аламын? Нашар оқитын оқушыға көп көңіл бөлінеді. |
Уақыты | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті | Ресурстар |
2 мин
2мин
3мин
5мин
7мин
3мин
2мин
3мин
5мин
1мин
10мин
2мин
2мин
1мин | Психологиялық сәт Тренинг «Амандасу»
Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
Ойын: «Үн қатпа»
Бұл сөздерге қандай сұрақтар қойылады. Қай сөз табына жатады?
Ертеде «Қазақ тілі » әлемінде «Сөз таптары» деген ел болыпты.Сол елде «Зат есім», «Сын есім», «Сан есім», «Етістік» деген ағайындылар тұрыпты.Олар бір- бірімен тату тұрыпты.Әрқайсысы өзінің жұмысымен айналысыпты. -Зат есім,Сын есім,Сан есім,Етістік. -Балалар сендер Етістік үйіне қош келдіңіздер! Ертегілер әлемінде көптеген ертегілер бар бүгінгі сабақта сол ертегілердің тапсырмаларын орындаймыз. Айдай сұлу Айсұлу тапсырмасы Етістік сөзіне ассоция жасап топтастырамыз.
-Етістік дегеніміз не? -Етістік қандай сұрақтарға жауап береді? -Дара етістік дегеніміз не? -Күрделі етістік дегеніміз не? -Негізгі етістік дегеніміз не? -Туынды етістік дегеніміз не? -Болымды және болымсыз етістік дегеніміз не?
Күн жадын,сабақ тақырыбын жазу
Алдаркөсенің тапсырмасы «Тез тауып,бөгелмей жаз»
-Балалар сендер туынды етістікті теріп жазыңдар. -Туынды етістіктерді қатыстырып бірнеше сөйлем құраңдар. Тапсырманы тексеру
Ертөстік тапсырмасы Топтық тапсырмалар
Өлеңдегі етістіктерді мағынасына қарай (болымды,болымсыз) ажыратады. Шрек тапсырмасы Сергіту сәті
Губка БоБ тапсырмасы Оқулықпен жұмыс
Етістікті тауып,астын сыз. 3-жаттығу
Өлеңнен болымсыз етістікті тауып,астын сызу.Нақыл сөздің мағынасын түсіндіремін.
Бекіту Алекс тапсырмасы Пресс-конференция Бағалау Қосымша тапсырма
| Оң қол,сол қол,маңдай түйістіру.Бір-бірлеріне «Мен сабаққа дайынмын», «Мен жұмыс істеуге дайынмын»
1,2,3 санау арқылы топқа бөлінеді
Әр топтан бір- бір оқушы шығып,қимылды көрсетеді.Ал бір оқушы сол қимылды сөзбен тақтаға жазады.
Не істеді?
Етістік
Әр топ топтарында топтастырады,тақтаға шығып қорғайды.
Наурыздың екісі. Класс жұмысы. Етістікті пысықтау. Көркем жазу Ее Ее Ее Ее Ее Ее Е Е әрпі кездесетін етістіктер жазыңдар
Өрле,сөйлесті,ашылды, дабылдатты,жайнады,шаңдатты,сайрады,терледі,секірді, тарт,кілттеді,қаңқылдады,қайрады,жіңішкертті,дәріле.
1 топ «Бір айналым сөйлесу» Сурет таратып сол бойынша мәтін құрастыру.Етістікті табу. 2 топ Етістікті күрделі етістікке айналдырып жазу Жүзді,оқыды,сарғайды. Жүзді -жүзіп жүр,оқыды- оқып отыр,сарғайды- сарғайып жатыр. 3топ Ұйқасын тап Сабақтан мен……. Жаман бала………… Жақсылармен………. Айтқан серттен……… Үлкендерді………. Айтқандарын……… Көмектесем………. Көріңдер,мен………
Видео «Тірі табиғат»
«Қара- жап- айт -жаз тексер» Табалдырықты баспайды, Есікті теуіп ашпайды. Теуіп ашу есікті Сұмдық жолды бастайды. Көшіріп жазу Жаманшылық жақсылықтан аса ма, Жақсы адам жақсы істен қаша ма? Жақсы болғың келсе егер,батырым, Жамандыққа жамандық жасама. Жанқұтты шешен
Ғалымдар,журналистер
«Екі жұлдыз,бір тілек»
51- бет 2 -жаттығу | Сабақ басталмас бұрын түрлі түсті бояулар,плакат таратылады 1слайд
2слайд
3слайд
4слайд 5слайд
6слайд
7слайд флипчарт
8слайд
9слайд
10слайд
11слайд
12 слайд
13 слайд
14 слайд
Видео
15 слайд
16 слайд
17 слайд
18 слайд
20слайд |
Күнделікті сабақ жоспар
Тақырыбы: Ақылды көмекші Класс: 2 Уақыты: 03. 05. 2012 ж
Басқару жоспары | Жоспар мазмұны | ||||||||||||
Сыныппен қалай сәлемдесемін?
Оқушылармен амандасамын. | Мақсаты: Оқушыларға «Ақылды көмекші» атты әңгеменің мазмұнымен таныстыра отырып,мәтіндегі негізгі идеяны ұғындыру.Компьютер туралы сауаттарын одан әрі кеңейте түсу.
| ||||||||||||
Сабақты қалай бастаймын? Психологиялық сәт | Оқушылар нені біледі? Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне қолдауға үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне жауапкершілікпен қарап,ортақ нәтижеге қол жеткізуге талпынады. | ||||||||||||
Оқушыларды қалай топтастырамын? «Молекулалар» оқушылар бір- бірімен араласып тұрады,қол шапалақтағанда 6 адамнан бөлініп отырады. | Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді? Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын білдіріп,өзін- өзі бағалауды үйренеді. | ||||||||||||
«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек? Ескерту жасалады. | Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?
| ||||||||||||
Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып табыла ма? Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ өз тапсырмаларын орындайды. | |||||||||||||
Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай тарта аламын? «Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы бойынша оқушылар өздері бағалай отырып,бір- бірінің кері байланыстарын анықтап отырады. | Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық қиындықтар бар? | ||||||||||||
Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе қосымша болып табылатын оқушылар үшін қалай енгізе аламын? Нашар оқитын оқушыға көп көңіл бөлінеді. | |||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті | Ресурстар | ||||||||||
2мин
2мин
2мин
20 мин
5мин
2мин
10 мин
2мин | Психологиялық сәт «Шаттық шеңбер»
«Молекулалар» арқылы топтарға бөлінеміз.
«Қызығушылықты ояту» Балалар,сендер тақтададағы суреттерге назар аударып қараңдаршы Бұл не деп ойлайсыңдар? -Компьютерді сендер қайдан көрдіңдер? -Осы компьютермен не істейді? Жұмбақ жасыру
Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау
«Түртіп алу»стратегиясы бойынша оқушылармен жұмыс.
Өздері белгілеп алған сөздерді кестенің әр бағанына жазып топтастырыңдар. Сөздік жұмыс
Сергіту сәті
Топқа мәтінмен жұмыс жүргізу.
Бағалау
Үйге тапсырма беру | Оқушылар шеңбер құрып тұру арқылы бір біріне сәттілік тілейді.
Оқушылар бір бірімен араласып жүріп,қол шапалақтағанда 4топқа бөлінеді.
Компьютер.
Оқушылар өз топтарында компьютер сөзін топтастырады.
Мәтінді оқу,танысу,тиісті белгілерді қою
«Таңғалдым»атты баған бойынша әр оқушының пікірін тыңдау. Касса- билет сататын арнайы орын ЭЕМ -электронды есептеуіш машина Сирена -дабыл,белгі Компьютер -ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал. Ішкі ,сыртқы шеңбер.
1-топ Әуежай радиосы жолаушыларға не туралы айтып ескертті?Мәтіннен тауып оқу. 2-топ Айгүл мен әкесі не жайында сөйлесті? 3-топ Тапқышбектің не деп жауап бергенін мәтіннен тауып оқыңдар? 4-топ Тапқышбектін орнында болсаңдар не деп түсіндірер едіңдер?
Топ басшылары әр мүшесіне баға береді. 2*1тілек
| Күн,жүрек,алақан бейнелері.
| ||||||||||