Еңбекке баулу пәніне арналған орта мерзімді жоспар
Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
«Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі» КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі
Еңбекке баулу пәніне арналған орта мерзімді жоспар
№ | 1.Оқып—үйренудің негізгі мақсаттары | 2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3.Еңбекке баулуды үйренудегі тіл тосқауылын жеңу | 4.Оқып-үйренудің нәтижесі | 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1-модуль «Табиғи материалдармен жұмыс » | ||||||||
1-модуль | Тақырыптары: Еңбек қауіпсіздігін ережесін сақтау. Еңбек мәдениет ережесі Табиғаттан үйрену. Табиғат және адам қолымен жасалған әлемнің байланысы. Схема бойынша түрлі табиғи материалдардан бұйымдар құрастыру Қауырсыннан, қайыңның қабығынан құрастыру Қиял аппликациясын жасау. Композиция. Мозайка. Дән тұқымынан мозайка құрастыру. Аппликация құрастыру. |
АКТ, Ассоциация жинау, кластер құру, постер құру
Суретті сызба, логикалық тапсырмалар. Сергіту сәті Логикалық тапсырмалар. Танымдық ойындар.
Шығармашылық тапсырмалар
Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу, эссе жазу)
Суммативтік бағалау.
| 1.Топпен бірігіп жұмыс жасау, жұппен бірігіп жұмыс жасада бір-бірлерімен қарым-қатынас жасауы. Топтық диалог пен бірлескен жұмыс.
| Күтілетін нәтижесі:
| Өзінің жасаған жұмысын басқалардың бағалауы және критерий арқылы бағалау, смайликтермен бағалау.
| Төмен деңгей Схема бойынша түрлі табиғи материалдардан бұйымдар құрастыру Орта деңгей Схема бойынша түрлі табиғи материалдардан бұйымдар құрастыру Қауырсыннан, қайыңның қабығынан құрастыру Қиял аппликациясын жасау. Жоғары деңгей Композиция. Мозайка. Дән тұқымынан мозайка құрастыру. Аппликация құрастыру. | Еңбекке баулу 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен) | |
Мақсаты: Білу | Табиғи материалдармен жұмыс жасаудағы еңбек қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы түсінік енгізіу. | |||||||
Түсіну | Табиғи материалдардан кезкелген бұйым жасатуда оқушылардың тұрмыстық өмірге деген көзқарасын оятуда, танымдық қабілеттері жетіледі. | |||||||
Қолдану | Өз бетімен үлгіге қарап, не болмаса өз ойынан құрастыруда оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамиды. | |||||||
Талдау | Қосымша күрделі жұмыстар беруде ізденімпаздық, тапқырлық дағдылары арттады, пәнге деген қызығушылықтары оянады. | |||||||
Жинақтау
| Барлық жасаған бұйымдарын жинап, пакаға салып, соңынан өзі дәлелдеп шығады. Достарының берер бағасы. Модуль соңндағы өзінің пікірі.
| |||||||