Еліміздің мемлекеттік рәміздері
25.10.2013ж | Қысқа мерзімді сабақ жоспары | |
Сыныбы | 3 «Ә» | |
Пәні | Әдебиеттік оқу | |
Мұғалімі | Әбілханова Ізбибі Қашқынбайқызы | |
Сабақтың тақырыбы | Еліміздің мемлекеттік рәміздері | |
Жалпы мақсаты | Автор туралы түсінік беру. Оқушылардың мәтіндегі түйінді ойды ашуына жағдай жасау. Жаңа біліммен қарулану. Еліміздің рәміздерін құрметтей ,сыйлай білуге үйрете отырып тәрбиелеу. Мәнерлеп түсініп сауатты оқуға баулу. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы мәтіннің тәрбиелік мәнін ашу. | |
Іс-әрекет | 1. АКТ-ны пайдалану арқылы пайдалану арқылы жаңа түсініктер алу. 2.Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша берілген тапсырмаларды орындату. 3. Оқушыларды тереңдете ойлауға тапсырмалар беру арқылы таланттылықты анықтау . 4.Тапсырмаларды постер арқылы қорғау 5.Бағалау. | |
Сабаққа қажетті көрнекіліклер | Оқулық,слайд,тапсырма қағаздары , Ақ қағазы ,оқушыларды бағалау критерийлері ,бағалау бетшесі . | |
Оқыту нәтижелері | 1.Тудың, Елтаңбаның, Әнұранның авторлары бар екенін біледі. 2 Мәтіннің мазмұнын түсінеді, өз пікірлерін қоса айтып отырады. 3 Бір- біріне кеңес береді, пікірлерін тыңдайды.Белсенділігін арттырады. 4 Өз бетімен жұмыс. Рәміздер туралы жаттаған тақпақтарын ортаға салып айтады.
| |
Дәптермен жұмыс. | ||
Тапсырмалар | 1топқа тапсырма: Тудың белгілерін ата Сыни тұрғыдан ойлау модулінің миға шабуыл Постермен қорғау | 2 топқа тапсырма; Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау |
3топқа тапсырма: Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?
5 топқа; « Еліміздің рәміздері» атты тақырыпқа эссе жазу
| 4. топқа тапсырма: « Балық қаңқасы» әдісі | |
Үйге тапсырма | Мәтінді мазмұндау, әнұранды жаттау. | |
Кейінгі тапсырма | Рефлекция «Аяқталмаған сөйлем»Бүгінгі сабақта мен…білдім. Бүгінгі сабақта маған….ұнады..Ой толғау. | |
Бағалау | Формативті бағалау . ( топтық , өзін-өзі бағалау. ) |
Сабақтың этаптары | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату /1-мин./
Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту /2- мин/
Топқа бөлу /2-мин/
Сыныптың білім деңгейін анықтау /1-мин/
Сабақ тақырыбын ашу /2-мин/ | -Балалар, сабақты жақсы өткізу үшін өзіміздің көңіл-күйімізді көтеріп отырайық. -Бір-бірімізге өарап қолымызды алып, жылы лебіздерімізді айтайық.
Өткен тақырыпқа шолу
«Астана бас қала» атты мәтінде не туралы айтылған? -Мәтіндегі жер- су аттары қалай жазылған?
Оқушылар менің қолымдағы жүрекшенің түстеріне қарай топқа бөлінеді.
-Еліміздің мемлекеттік рәміздерін ата?
Сонымен, балалар біз бүгін «Еліміздің мемлекеттік рәміздері» атты тақырыппен танысамыз.
| Шаттық шеңберде тұрады.
Оқушылардың болжамды жауаптары: -Мәтінде Астанамыз бас қала туралы айтылған. -Жер-су аттары бас әріппен жазылған.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылардың болжамды жауаптары: Еліміздің мемлекеттік рәміздері; Ту, Елтаңба,Әнұран.
|
Тұсаукесер Қызығушылығын ояту /2-мин/
Логикалық ойлауға жетелеу /5-мин/
Түсіндірме жалпылама сұрақтар: /5-мин/ | Тудың авторымен танысу Шәкен Ниязбеков Елтаңбаның авторы : Жандарбек Мәлібеков, Шота- Аман Уәлиханов. Әнұранның сөзін жазған: Нұрсұлтан Назарбаев, Жұмекен Нәжімеденов. Әнін жазған: Шәмші Қалдаяқов
— Тудың белгілерін ата 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау «Миға шабуыл» Постермен қорғау -Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Жұптық жұмыс (топтық әңгіме) Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?
« Балық қаңқасы» әдісі
« Еліміздің рәміздері» атты тақырыпқа эссе жазу 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту | Оқушылар слайдты тамашалайды.
Оқушылар болжамды жауаптарын айтады
|
Негізгі бөлім
Түсіну үшін тапсырма /3-мин/
Сергіту сәті: /2-мин/ Топтарға бағыт беру /10-мин/
Жеке оқушымен жұмыс. Дәптермен жұмыс /3-мин/ | 1-тапсырма.Тақырып бойынша сұрақ- жауап -Тудың белгілерін ата Сыни тұрғыдан ойлау модулінің миға шабуыл Постермен қорғау
Сергіту сәтін орындату «Қара жорға» биі 4- модуль. АКТ. интерактивті тақта
-Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?
2-тапсырма. « Балық қаңқасы» әдісі «Рәміздерімді мақтан тұтамын»
3- тапсырма « Еліміздің рәміздері» атты тақырыпқа эссе жазу
Өлеңнен елге байланысты тіркес сөздерді жазу Тақырыпты жазу
| Оқушылар жұптық жұмыс жасайды. Оқушылар туды постерге салып әр белгісіне жеке-жеке тоқталып қорғайды.
Оқушылар сергиді.
Оқушылар елтаңбаны постерге салып, қорғайды.
Оқушылар «Рәміздерді мақтан тұтамын» атты тақырыпты балық қаңқасына салып қорғайды Оқушылар жан-жақтан ойланып, эссе жазып еркін оқып береді Оқушылар дәптерлеріне тақырыпты, тіркес сөздерді жазады.
|
Қорытынды Сабақтың басты сәттеріне тоқталу /2-мин/
Рефлексия /1-мин/
Бағалау /1-мин/
Кейінгі тапсырма: | -Балалар, бүгін сабақта еліміздің рәміздерімен толығырақ таныстық.
«Аяқталмаған сөйлем»
Бүгінгі сабақта мен…білдім.
Бүгінгі сабақта маған….ұнады.. Ой толғау.
Смайликпен бағалау
Әнұранды жаттау .Мәтінді мазмұндау. | Оқушылардың болжамды жауаптары: Олар; Ту, Елтаңба, Әнұран.
Оқушылар жауабы:Бүгінгі сабақта мен мемлекеттік рәміздердің авторларымен танысып білдім.Бүгінгі сабақта маған ұнағаны смайликтермен бағалау ұнады. Оқушылар бағалау бетшесіне смайлик жапсырады
|