Менің Отаным — Қазақстан

Дүниетану

 

С/тақырыбыМенің Отаным — Қазақстан
Жалпы мақсаты:Оқушылар Отан деген ұғымды біледі.
Оқу нәтижелері:Отан ұғымын меңгереді. Диалогтық оқыту тәсілі арқылы атамекен туралы жаңа түсінік алады. Топта жұмыс істеу дағдылары дамиды. Оқушылар атамекен, туған ел сөздерінің Отан сөзімен арақатынасын біледі.
Cілтеме:Интернет сайты
Қолданылатын материалдар:АКТ, интернет ресурстары, Флипчарт, кесте, оқулық, маркерлер интерактивті тақта, стикерлер
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:Топпен жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс (АВС), Блум таксономиясы

Сергіту сәті     Топтық жұмыс,    Оқулықпен жұмыс    Миға шабуыл            Галлерияда ой шарлау

С а б а қ т ы ң   б а р ы с ы
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс — әрекетіОқушының іс — әрекетіБағалауРесурстар
Ұйымдастыру кезеңі1.Психология ахуал туғызу

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

Біз жадырап қалайық.

2.Оқушыларды санау арқылы топқа бөлу.

3.Топ ережесін құру.

4.Оқушыларға бағалау парағын тарату.

5.Табыс кретилерімен таныстыру.

 

Бір – біріне жылылық шашады.

 

 

Табыс критерлері:

1.Сұрақ — жауап

2.Топтық жұмыс

3.Шығармашылық жұмыс

 

 

 

 

 

1,  2,  3,  4

Үй тапсырмасын тексеру1.Үй тапсырмасын тексеру

2. «Ыстық орындық»

 

Сұрақ — жауап

Табыс крит. арқылы бағ-у
Жаңа сабақҚазақстан картасы.  Суреттер

Астана, Атырау. Алматы қалаларына жұлдызша жапсыру

Жаттығу жұмысы1Оқулықпен жұмыс

 

 

2.Миға шабуыл

1-топ  Қазақстанның табиғаты

2-топ  Қазақстанның жануарлары

3-топ  Бес жол өлең құрастыру

4-топ  Отан туралы мақал – мәтел жазу

 

«Менің Отаным — Қазақстан» мәтінін топқа бөліп оқу

Балалар сурет бойынша топта Қазақстан жайлы білетіндерін флипчартқа жазу.

 

 

 

 

 

Басбармақ

арқылы бағалау

 

 

 

Стикер, флипчарт

Шығармашылық жұмысМенің Отаным — ҚазақстанЭссе жазу
БекітуБҮБ
БілемінҮйрендімБ.келеді
Үйге тапсырмаТүсінік айту
Кері байланысСтикерге жазуСтикер
Бағалау

«Бағдаршам»

Мұғалімнің қорытынды бағалауы«Бағдаршам»

Қызыл түс – түсінбедім

Жасыл түс – барлығы түсінікті

Сары түс – жартылай түсіндім