«Мұрат атай»
2-апта | 12.05.12. 6-күн | 1-сабақ |
Сабақтың тақырыбы: | «Мұрат атай» | |
Сілтеме | Дүниетану. Алматы «Атамұра» 2002 жыл, интернет жүйесі. | |
Жалпы мақсаттар | Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру. Сұрақтарға жауап алу, тіл байлықтарын дамыту, сөздік қорларым молайту, ой-өрістерін кеғейту. Оқушылардың тапқырлығын,алғырлығын анықтау,оқушылардан сұрақ жауап арқылы ойлау дағдыларын арттыру. жұптасып, топта жұмыс жасай білуге, бірін-бірі тыңдай білуге, сыйлауға, еңбексүйгіштікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
| |
Оқыту нәтижесі | 1. Жыл мезгілін айыра білу. 2. Малдың пайдасын білу. 3. Мұрат атайдың еңбегін бағалау. | |
Негізгі идеялар | Көктем мезгілі. Атай арықтап, жүдеген малдарын шөптің ең шүйгініне шығарды. Көкке тойынған қойлар семіре бастады. Аспандағы күлімдеп тұрған күнге қарамастан, атай желтоқсанның бұрынғы бір қаһарлы күнін есіне түсірді. Қыс мезгілінде малға жем тауып, әсіресе жаңа туған қозыларды бағып шығу қиындыққа соғады екен.Бірақ сол қиындықтарға мойын бермей Мұрат атай қойларын шығынсыз аман алып қалды. | |
Тапсырмалар | 1. Анимация тамашалап, талдау. 2. «Мұрат атай» мәтінін тыңдау,тірек сөздер. 3. «Ойлан-жұптас –талқыла», әр топ постер қорғайды. 4. «Ой толғаныс» шығармашылық жұмыс.Әр топ басшысы өзге топ алдында суреттерді қорғап, мағлұмат береді.
| |
Кейінгі тапсырмалар | Өзгерістерді бағалау Басқа әріптестермен ақылдасу Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау | |
| ||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
5 минут
3 минут
5мин
10минут
10 минут
8мин
2 минут
2 минут
| Ұйымдастыру кезеңі. Тренинг «Визиттік карточка». Сыныптың оқушыларын түрлі-түсті парақшалар арқылы топқа бөліп отырғызу. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Бағалау критерийлері. 1.Үй тапсырмасының мазмұнын дұрыс ашу. 2.Мұрат атайдың кім екенін білу. 3.Мұрат атайдың есіне не түскенін білу. 4.Қосымша сұрақтарға жауап беру.
Үй тапсырмасын сұрау 1-топ: Үй жануарлары, олардың пайдасы. 2- топ: Мал шаруашылығы деген не? 3- топ:Мал шаруашылығының қандай мамандарын білесіздер?
Қызығушылықты ояту «Қошқар мүйізі» анимациясын көрсету. Фильм бойынша талдау жұмысын жүргізу. «Мұрат атай» мәтінін тыңдату.Слайд көрсету. Тірек сөздер🙁 жайылымға, шүйгініне, көкке, таң сәріде, кібіртіктеп, ықтасын, қалжыраған)
«Ойлан-жұптас-талқыла» 1-топ: Мұрат атай деген кім? Ол не істейді? 2- топ: Мұрат атайдың есіне не түсті? Ол қойларын қалай аман алып қалды? 3- топ: Қойдың пайдасы туралы не білесіздер? Топта талқылап,ортақ шешімге келіп, постерлерін қорғайды. — Сұрақтарға жауап беріп болған соң, деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден ынталандыру үшін стикерге баға қойып, мадақтау.
«Ой-толғаныс сатысы» Шығармашылық жұмыс. Әр топ баяндаушысы келесі топқа барып, суретін қорғайды.
Бағалау. Балалар бүгінгі сабағымыз ұнады ма? Олай болса, әр топ бір-бірін бағаласын.
Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқимыз.Осы тақырып бойынша білімдерімізді тағы да жетілдіреміз. Интернеттен, басқа әдебиеттерден қосымша материалдар іздестіреміз. Мұғалім: Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыздар!
| Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушылар түстер бойынша бөлініп, өз үстелдерінің басына жиналады.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Белсенді қатысады. Сабақтың мақсатына жетеді. Үйге берілген тапсырманы айтып, түсіндіреді.
Анимация көру арқылы мал шаруашылығының мазмұнын түсініп, әр оқушы өз бетінше ойланады. Тірек сөздермен танысып, талдайды.
Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар жұптасып бір бірімен ой бөліседі.Мұғалімнің бағыттауы бойынша топта жұмыс істейді, яғни топта талқылап, бір шешімге келеді, постер жасап, қорғайды. Өздеріне түртіп алады.
Оқушылар бір-бірін бағалайды. Оқушылар орындарынан тұрып, қош айтысады. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
|