Ауа райы. Тұсбағарды бағдарлау
Сабақтың тақырыбы: Ауа райы. Тұсбағарды бағдарлау.
Сабақтыңмақсаты:
- Температура, тұстар, ауа райы , оның шартты белгілері туралы түсінік беру.
- Бағыттарды нақты ажырата білуге үйрету.Ой-өрісін дамыту.
- Ұқыпты, байқағышетіптәрбиелеу.
Сабақтыңкөрнекілігі: Термометр. Шарттыбелгілер
Оқытуәдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап.
Сабақтыңмазмұны.
І. Ұйымдастыру.1Оқушылардыңзейінінсабаққааудару.
ІІ. Өткенсабақтыескетүсіру: Адам өзінеқажеттізаттарды, техника жасаудықайданүйренеді?
Табиғатзаттарынаұқсайтын, адамжасағанқандайзаттардыбілесің?
ІІІ. Мақсатқою: тақырыбын, мақсатынхабарлау.
ІҮ. Жаңасабақ:а) Тақырыптыоқиотырыптүсіндіру.ә) Термометр құрылысыментаныстыру.
Олардыңтемпаратурасыәртүрліболfтынынайту.(дала,су,үй)
Ауа райының шартты белгілерімен таныстыру.Аспан ашық, Аспан ала бұлтты.Аспан тұтас бұлтты, ЖаңбырҚар аралас жаңбырҚарТұманСу бетіндегі қабыршық мұзҚалың мұз.
|
|
Тал түстегі көлеңкенің түсуіне қарап төрт тұсты анықтау..б) Әр түрлі бағытта соғатын желдің белгіленуі. -Солтүстіктен соғатын жел. -Оңтүстіктен соғатын жел.-Шығыстан соғатын жел.-Батыстан соғатын жел.
Сергіту сәті.
Ү. Жаңа білімді бекіту:
- 1. Ауа райының температурасын өлшейтін құрал не деп аталады?
- 2. Термометр құрылысын әңгімеле.
- Ауа райының шартты белгілерін айт.
- Тұсбағардың құрылысын ата.
ҮІ. Сабақты қорытындылау:Біз ауа райы жайында нені білдік?