Ауаның ластануы. Ауаны қорғау

Шығыс Қазақстан облысы

Өскемен қаласы

Көпбейінді № 3 мектеп-гимназиясы

Бастауыш сынып мұғалімі

Қобықбаева Айнұр Айтмұқашқызы

 

Дүниетану сабағы 4 сынып

Тақырыбы: Ауаның ластануы. Ауаны қорғау

Мақсаты: Оқушылар мәтіннің мағынасын талдай отырып, ауаның ластануы және қорғау жолдары туралы білімін толықтыратын болады.

Мазмұнға байланысты міндеттері: Мәтінді оқып танысады. Мазмұнын ашады. Ауаны ластаушы заттар қайдан пайда болады, зияны қандай және оны тазарту қалай жүзеге асырылатынын сипаттайды.

Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты:

Оқушының оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын дамытады, қиялын шарықтатады және сезімін оятады.

Топтық жұмыс үрдісіне байланысты міндеті:

1.Оқушылар бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығарады.

2.Топтастарының сұрақтарына жауап береді.

3.Қорытынды шығарады, өз пікірін дәлелдейді.

Тәрбиелік мәні:

Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін  бөлмеуге үйренеді.

Қажетті құралдар: плакаттар, мәтіндер, бейнетаспа.

Көрнекіліктері: кестелер, қағидалар.

Стратегиялары:  дөңгелек үстел, концептуалды кесте, Т-кестесі, эссе

Тұрпаты: жаңа материалды меңгерту сабағы.

Технология: СТО

 

КезеңдеріҚолданылған стратегияларМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І.Қызығушылықты ояту 

 

 

Психологиялық тренинг

 

 

Тест

 

 

 

 

 

Бейнетаспа

 

 

 

 

 

Дөңгелек үстел стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

Концептуалды кесте-стратегиясы

 

 

 

Шаттық шеңбері

 

 

 

Мұғалім тесті таратып береді. (жауабы тақтада көрсетіледі)

 

 

 

Бейнетаспа көру

 

Бүгінгі тақырыбымыз: Ауаның ластануы. Ауаны қорғау.

 

І топқа : Ауаның ластану жолдары.

 

 

І топқа: Ауаны қорғау жолдары.

 

 

 

 

ІІІ топқа: Ауаның ластануы, қорғау.

 

Оқушылар қол ұстасып бірі-біріне жақсы тілектер айтады..

 

 

 

Оқушылар тесті орындайды.

Оқушылар бірін-бірі тексеріп, бағалайды

 

 

Оқушылар топта талқылай келе өз ойларын ортаға салады

 

 

Оқушылар сағат тілі бойынша өз ойын жазып, келесі оқушы жалғастырады.

Топтан бір оқушы айтады.

 

 

Кесте толтырады.

Оқушылар  топта талқылайды, топтан бір оқушы ойларын ортаға салады. (1-ші және 2-ші топтын жауабымен толықтыру)

ІІ.Мағынаны ажыратуОқып бірлесе талдау стратегиясы

 

 

 

 

Сұрақ қою, қайта сұрақ қою стратегиясы

Мәтінді оқып танысыңдар,  топта талқылып, өз ойларыңды ортаға салындар

 

 

 

1.Ауа қалай ластанады?

2.Ауаны ластаушы заттар қайдан пайда болады?

3.Ластанған ауаның зияны қандай?

4.Ауаны тазарту қалай жүзеге асырылады?

 

Оқушылар берілген мәтін мен танысады. Топта талқылайды.

 

 

Әрбір топ бір-біріне сұрақ қояды, сол сұраққа мәтіннің мазмұнын талдайды.

 

Концептуалды кестені  толықтыру.

ІІІ. Ой толғанысТ-кестесі стратегиясы

 

 

 

 

 

 

Эссе

 

 

 

 

Бірлесе салған сурет

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

Үйге тапсырма

І топқа энциклопедия Сұрақ және жауап.

 

 

 

 

 

 

ІІ топ Ауаны тазартуға қосатын үлесіміз.

 

 

 

ІІІ топ Таза қала

 

 

 

 

 

 

Өздерін өзі бағалау.

 

 

Өскемен қаласының экологиялық жағдайы.

1.Орман ағаштары кесілгеннен кейін табиғатта қандай өзгерістер болады.

2.Орман ағаштарының тигізетін пайдасы.

 

Оқушылар топта талқылалай келе өз ойларын ортаға салады.

 

Бірін-бірі жалғастырып сурет салады.