Тамақтану гигиенасы. Дәрумендер
Қысқа мерзімді жоспар
3«а» сынып | 3 — апта | 5 — күн | 2 — сабақ | |
Мұғалімі | Әділбек Үмиткүл Ілиясқызы | |||
Сабақтың тақырыбы | Тамақтану гигиенасы. Дәрумендер | |||
Сілтеме | Дүниетану 3сынып. 2014ж. Әдістемелік құрал. Интернет желісі. Менің алғашқы энциклопедиям. Сұрақ-жауап энциклопедиясы. | |||
Жалпы мақсаты
| Астың адам өміріндегі маңызын, тамақ сапасының адам денсаулығына және жалпы ағзаға әсерін білу.Тақырыпты өмірмен байланыстыра отырып, мазмұнын ашу. Сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету. | |||
Оқу нәтижесі | ||||
Негізгі идеялар | Оқушылардың бірлік, ынтымақтастықты үйрену керек екендігін ұғындыру.Оқу әрекеті арқылы топта достыққа, топта бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді. | |||
Тапсырмалар
| 1. Білу. Ой қозғау. 2.Түсіну. Оқулықпен жұмыс 3.Қолдану.»Бірлескен зерттеу»тәсілі 4.Талдау. Ой сергек тапсырмалар. 5. Жинақтау. Топтық жұмыс. постер әдісі | |||
Дереккөздер, жабдықтар | Интерактивті тақта, суреттер, бояу, қарындаштар, постерлер, үлестірмелі материалдар, маркерлер, стикерлер, АКТ желісі | |||
Оқыту әдістері | Жаңа әдістер. АКТ СТО Оқыту үшін бағалау. | 1. Диалог
2 .Топтық жұмыс | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау |
I. Проблеманы айқындау кезеңі:
Болжау стратегиясы
Жаңа тақырыпқа бағытталу
Білу
| Сабаққа әзірлік, оқушы зейінін сабаққа аудару. Психологиялық дайындық «Сағат бойынша достар» ойыны. Шарты: Оқушыларға сағат макеті беріледі. Сағаттың әр санына жеміс-көкеніс жазады және сол бойынша достарына жақсы көңіл-күй сыйлайды. Бүгін сабақ не туралы болуы мүмкін, қалай ойлайсыңдар? Пайдалы тағамдар. Сурет көрмесі. | Жемістермен топқа бөліну.
Суретті қорғау. |
Крите-рий арқылы топ басшысы бағалауы |
Ой қозғау. Тамақтану не үшін қажет?
| Оқушылар өз ойларын ортаға салады; | ||
II.
«Проблеманы шешу» кезеңі:
Түсіну
| Жаңа мәліметтер , қажетті сілтемелер айту.
| «Білім құмарларға » дерегін оқу, танысу.
| |
III. «Проблема шешімін қолдану» кезеңі:
Қолдану
«Бірлескен зерттеу»тәсілі
Сергіту сәті
| Тапсырмалар: 1-топ: Өсімдіктер мен ет тағамдарын атап, қаншалықты пайдалы екенін дәлелдеу.
2-топ: Суретке қарай отырып тамақтанудың қандай ережелері бұзылғанын анықтау.
3-топ: Жұмбақ шешу. Тісіңді күте біл. Дәптермен жұмыс. 4-топ: Тамақтану ережесін құру.
«Қаңқалар» биі. |
Оқушылар өз ойларын маркерлермен плакаттарға жазады;
Суреттерін,ой түйіндерін жазады;
|
Топты бағалау
|
Талдау Ой сергек
Ой-қиял | «Бәріде дәрумендер туралы»ой сергіту тапсырмалары.
Құнарлы тамақтану үшін; дәрумендерді , негізгі қоректік заттарды қалай пайдалануға болады? Тамақтану пирамидасын құру. «Біз тамақ ішу үшін тіршілік етпейміз, тіршілік ету үшін тамақ ішеміз»
|
Оқушылар алдымен топ ішінде мәселені талқылап, өз ойларын ортаға салады.
Әр топ өз нұсқасын айтады.
| |
Жинақтау Шығармашылық жұмыс. | Әр топ бір күнге арналған ас мәзірін жасау. 1-топ: Таңғы ас 2-топ: Түскі ас 3-топ: Бесін ас 4-топ: Кешкі ас |
Өзара бағалау
| |
Бағалау
| «Ең дұрыс ас» деген ас мәзірін таңдау,мектеп медбикесі
Үйге тапсырма
|
«Денсаулығың өз қолыңда» шығарма жазу | Крите-рий арқылы бағалау
|
Кері байланыс Рефлексия
| Маған бүгінгі…………………..қызықты болды. Мен…………………..меңгердім.
| Оқушылар сұрақтарға жауап береді,өз ойларын еркін баяндайды. | Өзін-өзі бағалау |