Дүниетанудан орта мерзімдік сабақ жоспары 2-сынып
Дүниетанудан орта мерзімдік сабақ жоспары 2-сынып
Дүниетану 2 сынып
Оқу жоспары бойынша барлығы 34 сағат.
Мерзімі | № | 1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3. Пәнді үйренудегі тосқауылды жеңу | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса,бағалау | 6. Талантты,дарынды және бәрін қоса есептегенде | 7. Негізгі дерек көздер |
1 | Кіріспе | 1. ЫАО. 2. ОБК. Топтарға бөліну. 3.СТО. Венн диаграммасы 4.ДТБО. Сұхбат алу 5.ЖЕСО. Жоспар құру. 1. ОҮБ | Оқушының таным көкжиегін кеңейту, шығармашылық дағдысының дамуына мүмкіндік беру. | бақылағыштықты,білімге деген белсенділігін дамыту, оқулықпен жұмыс істеуді үйрету | БП,ЖБ | Сұхбат алу | ||
2 | Мен адаммын | 1. ЫАО. Тренинг өткізу 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. СТО. Сызбамен жұмыс 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Аадмның басқа тірі табиғат өкілдерінің қандай айырмашлығы бар екенін анықтау. | адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | сызба құрастыру, проблемалық сұрақтарға жауап беру | ғаламтор көзі | |
3 | Адам және табиғат | 1. ЫАО.Сәлемдесу 2. ОБК. Топтарға бөлу. | Адамның басқа табиғатпен байланысы қандай екенін дәлелдеу | Адам табиғаттың бір бөлігі екендігін дәлелдеу. Адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін қалыптастыру | БП;ЖБ | Сызба құру, эссе жазу | Оқулық | |
4 | табиғаттағы қорғаудағы адамның рөлі | 1. ЫАО.Гүл сыйлау. 2. ОБК. Үш топқа бөлу.( түстер арқылы) 3. СТО. Топтық жұмыс. 4. ЖЕСО. Карточкамен жұмыс. 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Табиғатқа қалай қамқорлық жасай алатынын айтады | Оқушыларға қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін ұғындыру | Бағалау парағы, суммативті бағалау | Жоба қорғау,Жоспар құрастыру | Ғаламтор көзі, оқулық | |
5 | Ата-аналарымыздың мамандығы | 1. ЫАО. Тырс-тырс холодильник 2. ОБК, Аман-Есен,Тұрар-Мекен 3. ДТБО. Пікіпталас. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Ата-анаңның еңбек жолын жалғастыра алады ма | Өз ойын анық жеткізе білуге баулу және тілін дамыту | Бағалау парағы, Жиынтық бағалау | Мамандық аттарын жазу, пікірталас | буклет, оқулық | |
6 | Көкжиек. Көкжиект тұстары | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Үш топқа бөліну. 3. СТО.Миға шабуыл. 4. ДТБО. Сөзжұмбақ шешу 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Құбыланаманың көмегімен көкжиек тұстарын анықтау. | Көкжиек, көкжиек тұстары туралы ұғым беру және құбыланаманы дұрыс қолдану жолын үйрету | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | Сөзжұмбақ шешу, сурет салу | Құбыланама, ғаламтор көзі, оқулық | |
7 | сурет және жергілікті жердің сұлбасы | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. ЖЕСО. Проблемалық сұрақтарға жауап беру. 4. ДТБО. Сұлбаның суретін салу 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Жергілікті жердің сұлбасы не үшін қажет екенін анықтау. | Жергілікті жердің суреті мен оның сұлбасын ажырата білуге, алған білімдерін жинақтай, талдай білуге үйрету | Бағалау парағы, Жиынтық бағалау | Сұлба салу | оқулық | |
8 | Ауа. Ауаның қасиеті | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Үш топқа бөлу 3. СТО.ROTITIONстратегиясы 4. ЖЕСО. Топтастыру 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Оқуға, білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру. | Ауаның түссіз және мөлдір болатынын ұғындыру | БП,ЖБ | Топтастыру, Пікрлесу | Оқулық, ғаламтор көзі | |
9 | Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. ДТБО. Сурет салу. 4. ЖЕСО. Пікірталас 5. ОҮБ. Бағалау парағы | ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы қандай екенін анықтау | ауаның табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсіндіру | БП,ЖБ. | Өз ойын жазу, сурет салу | Оқулық, ғаламтор көзі | |
10 | Су. Судың күйі | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Үш топқа бөлу 3. СТО. ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі 4. ЖЕСО. Топтық жұмыс 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Табиғаттағы су қандай күйде кездесетінін анықтау | Табиғаттағы судың үш күйімен таныстыру, судың маңыздылығын ұғындыру | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | ББҮ, Топтық жұмыс, Глобуспен жұмыс | Оқулық | |
ІІ-тоқсан. 7-сағат | ||||||||
1 | Судың қасиеті. | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. СТО. ROTITION әдісі. 4. ЖЕСО. Тәжірибе жасау 5. ОҮБ.Бағалау парағы | Судың қасиетін анықтау | Тәжірибе арқылы судың қасиетін анықтай біледі | БП,ЖБ | ROTITION әдісі,тәжірибе жасау | Оқулық | |
2 | Суды қорғаңдар! | 1. ЫАО. «Күншуақ»тренингі. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. СТО, Түртіп алу әдісі 4. ЖЕСО. Топтық жұмыс 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Суды қорғау деген не?сұрағына жауап табу | Табиғат пен адам үшін судың маңызды рөл атқаратындығы туралы түсінік қалыптастыру | Бағалау парағы, Суммативті бағалау | әңгіме дайындау, Топтық жұмыс | Оқулық, ғаламтор көзі | |
3 | Топырақ | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топқа бөлу. 3. ДТБО.Сурет салу. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Топырақ деген не? Сұрағына жауап табу | Топырақтың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | Топтастыру, сурет салу | Оқулық, ғаламтор көзі | |
4 | Топырқаты қорғау | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. СТО. Топтастыру. 4. ДТБО, сурет салу 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Топырағы құнарлығы шексіз екенін дәлелдеу | жер бетіндегі тіршілігі үшін топырақ маңызын ұғындыру | БП,ЖБ | Топтастыру, пікірталас, сурет салу | Тәжірибе жасауға керекті құралдар,ғаламтор көзі | |
5 | Өсімдік-тірі организм | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. ДТБО. Сызба құру. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Өсімдікті неге тірі организмдерге жатқызатынын анықтау | Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелдеу, өсімдіктер түрлері туралы білімдерін тиянақтау | Бағалау парағы, Жиынтық бағалау | Сызба құру, «Тауып көр»ойыны | Оқулық, кестемен жұмыс | |
6 | Өсімдік мүшелері. Тұқым. | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топқа бөлу. 3. ЖЕСО. Жұмбақтар шешу. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Өсімдікке тұқым керектігін анықтау | Өсімдік тіршілігіндегі тұқымның рөлін түсіндіру, тұқымның көптүрлілігі мен оның жер бетіне таралуы туралы ұғым беру | БП,ЖБ | Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау | Оқулық, ғаламтор көзі | |
7 | Тамыр | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Топқа бөлу. 3. ЖЕСО. Эссе жазу. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу. | Оқушылардың тамыр туралы білімдерін кеңейту, олардың түрлері және өсімдік тіршілігіндегі маңызын ұғындыру | БП,ЖБ | эссе жазу | Демонстрациялық материал | |
ІІІ-тоқсан. 10-сағат | ||||||||
1 | Сабақ. | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. ДТБО. Эссе жазу. 4. ЖЕСО. Сурет салу. 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Өсімдікке сабақ керек екенін анықтау | Оқушылардың білімге деген белсенділігін арттыру, мәтінмен жұмыс істеуге, жорамал жасауға үйрету | Бағалау парағы, Суммативті бағалау | Сурет салу, эссе жазу, тәжірибе жасау | Ғаламтор көзі, оқулық, дем-қ мат-л | |
2 | Жапырақ. | 1. ЫАО. Тренинг»Кел, балалар күлейік» 2. ОБК. Гүл арқылы топқа бөліну. 3. ЖЕСО. Жұмбақ шешу. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Өсімдікке жапырақтың керектігін түсінеді | Жапырақтардың өсімдіктер тіршілігіндегі және басқа жанды табиғаттағы маңызы туралы білімдерін қалыптастыру | Бағалау парағы, Жиынтық бағалау | Жұмбақ шешу, Попкорн ойыны | Ғаламтор көзі, оқулық,дем-қ мат-л | |
3 | Гүл және жеміс | 1. ЫАО.Тренинг «Ризамыз саған біз» 2. ОБК. Жүрекшелер арқылы топқа бөлу. 3. ДТБО. Топтастыру 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Өсімдікке гүл мен жемістің керектігін ұғынады | Өсімдік тіршлігінде гүл мен жемістің маңызы және оның әртүрлілігі туралы білім қалыптастыру | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | Сөзжұмбақ, Жемістерді топтастыру | оқулық,қима қағаздар | |
4 | Өсімдіктердің көбеюі | 1. ЫАО. 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. ЖЕСО. Тапсырмалар 4. ОҮБ | Өсімдіктер әртүрлі жолмен көбеетінін анықтайды | Өсімдіктердің көбеетін бөліктерін атауға үйренеді | БП,ЖБ | Сөзжұмбақ шешу, Топтастыру | Оқулық | |
5 | Бөлме өсімдіктері | 1. ЫАО. Тренинг өткізу. 2. ОБК. Топқа бөлу. 3. ЖЕСО. Жұмбақтар шешу. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Өз бетімен жұмыс және іздену, зерттеу арқылы шығармашылық дағдыларын дамтыу. | Оқуға, білуге,үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру. | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | Топтастыру, пікірталас, сурет салу | Ғаламтор көзі, оқулық, бейнетаспа | |
6 | Өсімдіктің өсіп-өнуі үшін не қажет? | 1. ЫАО. 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. ЖЕСО. Жұмбақтар шешу 4. ОҮБ. Бағалау парағы |
Өз ойын еркін жеткізу. Топтағы басқа оқушыларға демеу беру
| Оқушыларды ынтымақтастыққа, татулыққа тәрбиелеу. | БП;ЖБ | Жұмбақтар шешу, Тәжірибе жасау | Ғаламтор көзі, оқулық | |
7 | Өсімдік шаруашылығы | 1. ЫАО. Тренинг «Тілек айту» 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. ДТБО. Жағдаят шешу. 4. ЖЕСО. Жұмбақ шешу 5. ОҮБ. Бағалау парағы | ауа деген не сұрағына жауап іздену | Өсімдік шаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастыру | БП;ЖБ | Жұмбақ, «Сұхбат»дид.ойыны, жағдаят шешу | Ғаламтор көзі, оқулық, бейнетаспа | |
8 | Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі | 1. ЫАО. Тренинг 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. ДТБО. Ойын 4. ОҮБ. БП | Инелік пен қасқырдың ұқсастығын табады | Жануарлардың көптүрлілігі туралы білімдерін толықтыру | БП,ЖБ | «Дұрыс және дұрыс емес пайымдау»ойыны | оқулық | |
9 | Мал шаруашылығы | 1. ЫАО. Тренинг 2. ОБК. Үш топқа бөлу 3. ДТБО. Ойын 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Үй жануарларына, олардың төлдеріне сүйіспеншілікпен қарау. | Малшаруашылығының адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыру, малшаруашылығы мамандарының еңбегін бағалай білуге үйрету | БП,ЖБ | «Артығын тап»ойыны, «Кім қалай дыбыстайды?»ойыны | Ғаламтор көзі, оқулық | |
10 | Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай | 1. ЫАО. Тренинг 2. ОБК. Үш топқа бөлу 3. СТО. ЖИГСО әдісі 4. ДТБО. Ойын 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Жануарлардың бәріне бірдей жарық керектігін түсінеді | Жануарлар тіршілігіне керекті жағдайлар туралы түсінік беру | Сабақтың басында таныстырылған критерий бойынша топтар бір-бірін бағалайды. Сабақ бойында формативті бағалауды жүргізу. | «Маған суық»ойыны, топтастыру | Оқулық, дем-қ мат-л | |
ІҮ-тоқсан 8-сағат | ||||||||
1 | Жануарлар қалай қоректенеді | 1. ЫАО. Тренинг 2. ОБК Топтарға бөлу 3. СТО. Топтастыру 4. ДТБО. Жұмбақ шешу 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Егер қасқыр мен түлкі қоянмен қоректенбесе, не болатынын біледі | Бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастыру | БП,ЖБ | Жұмбақ шешу,Топтастыру | Оқулық,ғаламтор көзі | |
2 | Жануарлар табиғатқа қалай бейімделеді | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. СТО. ББҮ әдісі 4. ДТБО. Ойын 5. ОҮБ. Бағалау парағы | Тығылған дұрыс па, әлде өз жауларын қорқытқан дұрыс па? Деген сұраққа жауап табады | Жануарлардың қоршаған орта жағдайына қарай әртүрлі жолмен бейімделуі туралы оқушылардың білімін қалыптастыру | БП,СБ | ББҮ әдісі, «Мені жасыр»ойыны | Оқулық, ғаламтор көзі | |
3 | Құстардың алуан түрлілігі | 1. ЫАО. Тырс-тырс холодильник тренинг 2. ОБК. Санамақ арқылы бөліну 3. ДТБО. Кесте құру 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Құстардың барлық түрі ұша алмайтынын анықтайды | Құстардың алуан түрлілігі жайында білім қалыптастыру | Формативті бағалау Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Бағалау парағы арқылы критерий бойынша ортақ балын шығарып,бағалау парақтарын толтыру | «Құс туралы білгіштер»ойыны, кесте құрастыру | Оқулық | |
4 | Құстардың көбеюі | 1. ЫАО. Тренинг. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. ЖЕСО. Тапсырмалар. 4. ОҮБ. Бағалау парағы | Түйеқұстың жұмыртқасының салмағын анықтайды | Құстардың өсіп-өнуі туралы білімдерін кеңейту | БП,ЖБ | Проблемалық сұрақтарға жауап беру | Оқулық, ғаламтор көзі | |
5 | Жануарлар қалай өсіп-өнеді? | 1. ЫАО. 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. СТО. Топтастывру 4. ДТБО. Ертегі құрастыру. 5. ЖЕСО.Сурет салу 6. ОҮБ. Бағалау парағы | Көктемде неге аң, балық аулауға тыйым салынғанын біледі | Жануарлардың өсіп-өнуі туралы білімдерін қалыптастыру | БП,СБ | Сызбаны толтыру, сурет салу, ертегі құрастыру | Оқулық, дем-қ мат-л | |
6 | Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы | 1. ЫАО. «Гүл сыйлау»тренинг. 2. ОБК. Топтарға бөлу. 3. СТО. Топтастыру 4. ДТБО. Ереже құрастыру 5. ОҮБ | Қызыл кітап жөнінде білімдерін толықтыру | ҚР Қызыл кітабымен таныстыру, оған енген өсімдіктер мен жануарлар туралы білімдерін кеңейту | БП,ЖБ | Топтастыру, ереже құрастыру | Қызыл кітап, оқулық | |
7 | Топсаяхат | 1. ЫАО. 2. ОБК. Топтарға бөлу 3. ЖЕСО. Тапсырма 4. ОҮБ. Бағалау парағы
| Өсімдіктер мен жануарларды бақылау үшін қай жаққа топсаяхатқа шығуға болатынын анытайды | Топсаяхат кезінде нақты мысалдар арқылы оқушыларды табиғат аясында өзін ұстаудың ережелерін сақтауға тәрбиелеу | БП,ЖБ | Тұжырымдамалық шеңберді толтыру | Оқулық |