Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адам,қоршаған орта туралы білімін кеңейту,ежелгі адамдар,олардың тіршілігі туралы мағлұмат беру арқылы танымдық әрекеттерін дамыту,тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: «Ежелгі адамдар» бейнетаспасы.

Сабақтың барысы:

1.Психологиялық көңіл күй.

2.Зерттеу жұмыстарын талдау.

3.Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.Қайталау.

-Сөздікте «Адам – сөйлеу,ойлау қабілеттері бар,құрал-жабдықтар жасап,оларды пайдалана алатын тіршілік иесі» делінген.Сонымен адам-табиғаттың бір бөлігі.Осыны дәлелдеңдер.(Адам тыныс алады,дамиды,өседі,өмірге бала әкеледі,өледі).

-Адамның басқа тіршілік иелерінен айырмашылығы неде?

-Айырмашылығы мынада:Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.

4.Жаңа сабақты меңгеру.

1.Уақыт машинасымен өткен өмірге саяхатқа шығу.

-Тарих дегеніміз не?(Тарих-бұл адамзат қоғамының өткені туралы ғылым).

-Тарихи дереккөз деп нені айтады?

-Тарихи деректемелерге қолжазбалар,кітаптар,монеталар,т.б. жатады.

-Тарихтан өткен өмір туралы не білгілерің келеді?

2.Оқушылардың жауаптарын толықтыру.

а) Адам қолымен еңбек етудің арқасында денесін тік ұстап жүре бастады.

ә )Миы дамып,ойлау,сөйлеу,қиялдау қабілеті дамыды.

б)Адам шығармашылығы мен іскерлігінің арқасында еңбек құраодарын жасай бастады.

5.Оқулықпен жұмыс.

а)Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.

ә)Ежелгі адамды көз алдарына елестету.

б)Кестені толтыру.

Ежелгі адамҚазіргі адамҰқсастығы
1
2
3
4

 

Мәтінді оқып,қазіргі адам мен ежелгі адамның ұқсастығы мен айырмашылықтарын кестеге толтырады,талдау жұмысын жүргізеді,қорытынды шығарады.

6.Сабақты қорытындылау.

1.Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері.

2.Миллиондаған жылдар бойғы адамзаттың дамуы.

Өлеңді талдау.

Адам болсам десеңіз,

Бес нәрседен қашық бол-

Өтірік,өсек,мақтаншақ,

Еріншек, бекер мал шашпақ.

Абай

7.Үйге тапсырма беру.

Мәтінді оқу.