Бұлбұл мен тоқылдақ. Шона Смаханұлы
Бекітемін:
Апта | Күні 15.05.2014ж | Сабақ әдебиеттік оқу 2 сынып | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Бұлбұл мен тоқылдақ. Шона Смаханұлы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты
| Бұлбұл мен тоқылдақ туралы мағлұмат алу.Оқуда ойлау қабілеттерін арттырып,сөздік қорларын молайту,тілдерін дамыту.Оқушылар бойында өз-өзін реттеу дағдысын қалыптастыру,жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелер
| Оқушылардың өмірде кездесетін жағдаяттарға өз көзқарастарын білдіріп,баға бере алады.Өз бойындағы жағымды,жағымсыз қылықтарды анықтап содан шығу жолдарын анықтайды. Өз пікірін ортаға салып оны дәлелдеу және өзгенің пікірін тыңдап,онымен санасады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ түрі | Аралас сабақ, топпен жұмыс. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Жеке,жұптық,топтық,ой қозғау,салыстыру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керекті жабдықтар
| Б.Т.Қабатай,С.Р.Рахметова . 2-сынып, 2013 «Атамұра»,интерактивтітақта, үнтаспа,презентация,құстардың суреттері, қарындаш, түрлі-түсті бояулар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: 3-топқа бөлініп отырады. І.Ұйымдастыру кезеңі. Бір-біріне сәттілік тілеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе | І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
Балалар, мен бүгін сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Барлығыңды «Шаттық шеңберіне»шақырамын.Бір-бірімізді көргенімізге қуанышты екенімізді көрсете отырып,амандасайық,жылулық сыйлайық. Құстардың суреттерін суырып,кім қай құстың суретін суырады сол топқа барып отырады.
Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. 1-ші топ: «Бұлбұл» 2-ші топ: «Тоқылдақ» 3-ші топ: «Құрттар» | Амандасу салтымыз Оқып біліп жатырмыз Келген қонақ сіздерге Сәлем бердік жалпымыз.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Сәттілік біздер тілейік Мен саған,сен маған Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік Мен саған,сен маған.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылығын ояту. -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі. -белсенді әрекетке жұмылдандырылады. -ойлау жұмысына ынталандырылады.
2-кезең.
Мағынаны ажырату. -оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады. -жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады. 3-кезең.
Ой-толғаныс. анализ,өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтер арқылы жеткізеді. -синтез,бір-бірімен ой бөліседі. | -Балалар жылдың неше мезгілі бар? -Қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Далаға қарайықшы қандай дыбыстар естіп тұрсыңдар? -Қандай құстарды білесіңдер? Тақырыпқа байланысты бейнефильм көрсету. Бейнефильмге байланысты сұрақтар қоямын. -қандай құстарды көрдіңдер?
Бұлбұлға қандай адамдардға теңейміз? Тоқылдақты ше? Өмірде осындай адамдарбар ма?
Табиғаттың бір тармағы іспеттес қанатты дос,құстар туралы өтпекпіз.Яғни,бүгінгі ашық сабағымыз табиғатқа сән берген құстар туралы өтпекпіз. Авторы Шона Смаханұлының «Тоқылдақ пен Бұлбұл» атты мысалымен танысамыз. Дәптермен жұмыс.
Слайдтан автор жөнінде көрсету. Бұлбұл мен Тоқылдақ. (мәнерлеп оқимын)
1-топ: Сематикалық картаны толтырасыздар.
2-топ: Сөздерді сәйкестендіресіздер.
3-топ: Құстар туралы жұмбақтар жасырасыңдар.
1-топ: Осы мысалдан сахналық көрініс көрсету. 2-топ: Бұлбұл мен тоқылдаққа мінездеме беру.
3-топ:Өлең ұйқасын табу. Еңбек сүйгіш………. Жүреді ылғи……….. Айналаны …….. Тигізеді…………………..
Еңбек сүйгіш ……….. Құрт-құмырсқа…………… Айналаны…………………… Жүреді ылғи…………. Топпен жұмыс. Кластер жасату. 1-топ: «Бұлбұл –әнші құс» 2-топ:»Тоқылдақ орман емшісі» 3-топ:»Құрттардың зияны» Ассосация жасау.
Топ бір-бірлерін «Екі жұлдыз,бір тілек»арқылы бағалатады.
Сергіту сәті.
| Жылдың төрт мезгілі бар. Көктем мезгілі. Күн жылынады,құстар ұшып келеді. Құстардың даусы естіліп тұр. Торғай,қарлығаш,көкек,сауысқан.
Оқушылар өз ойларын айтады.
Сұлу,орман дәрігері,сүйкімді-бұлбұл әнші құс. Тоқылдақ-тұмсығы қатты,ұя жасайды.Әдемі,ұнамды орман емшісі.Далада мекендейді.Орман ағаштарын құрт-құмырсқадан тазартады.
Сематикалық картаны толтырады. Сөздерді сызықпен байланыстырады. Құстар туралы жұмбақтар жасырады.
Сахналық көрініс көрсетеді. Бұлбұл мен тоқылдаққа мінездеме береді.
Өлеңдердің ұйқастарын табады.
Әр топ постер жасап,топ басшылары қорғайды.Бұлбұл,тоқылдақ жайында не біледі,оқушылар жеке ойланады,жұппен ойларын бөліседі,топпен пікір-талас жасайды.Ойларын флипчартқа түсіреді.
Стикерге жазып жапсырады.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты қорытындылау.
Бағалау | «Ыстық орындық» ойынын ойнату.
Бұлбұл тоқылдаққа не деді?
Ал,тоқылдақ не деп жауап берді?
Шона Смаханұлы кім?
Оның қандай шығармаларын білесің?
Бағалау парағы
| Бұл ойын арқылы әр топ орындыққа отырған оқушыға жиынтық баға мысалдың мазмұны бойынша сұрақтар қояды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сематикалық карта
№ | Берілген сөйлемдер | Дұрыс | Бұрыс |
1 | Олардың тұмсығы өткір | ||
2 | Түсі шұбар | ||
3 | Әнші құс | ||
4 | Еңбекқор құс | ||
5 | Сайрайды | ||
6 | Түнде ұшады | ||
7 | Орман емшісі | ||
8 | Ағаш насикомдарымен қоректенеді | ||
9 | Тоқылдайды | ||
10 | Ағашты құрттан қорғайды | ||
11 | Кик-кик деген дауыс береді |
Сәйкестендіру
Сібірдің құсы | |
Ағашты құрттан қорғайды
| |
Орманның әншісі
| |
Құйрықтарыы екі айыр
| |
Сайрайды
| |
Көлдің жағалауында кездеседі
| |
Дала бұлбұлы
| |
Салмағы 20-25 грамм
| |
Сазды жерлерде болады
| |
Мойны ұзын
|
Бағалау парағы
№ | Оқушының аты — жөні | Қосымша сұрақтарға жауап беруі | Жеке жұмыс | Жұппен жұмыс | Топпен жұмыс | Өзін бағалауы | Қорытынды баға |
Бағалау парағы
№ | Оқушының аты — жөні | Қосымша сұрақтарға жауап беруі | Жеке жұмыс | Жұппен жұмыс | Топпен жұмыс | Өзін бағалауы | Қорытынды баға |
Бағалау парағы
№ | Оқушының аты — жөні | Қосымша сұрақтарға жауап беруі | Жеке жұмыс | Жұппен жұмыс | Топпен жұмыс | Өзін бағалауы | Қорытынды баға |