Көктем. Көктемгі табиғат
Көктем.
Көктемгі табиғат
Білімділік: Оқушылардың көктем табиғаты туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Көктем табиғатын түсіндіру арқылы өлі табиғат пен тірі табиғат байланысы туралы білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: жаңа материалды үйрету ой қозғау, түсіндіру, сұрақ-жауап, бақылау, салыстыру.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, музыка, бейнелеу, экология .
Сабақтың өтілетін орны: мультимедиялық кабинет.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, электрондық оқулық, музыка әуені.
Қолдану технологиясы: дамыта оқыту.
Сабақтың барысы :
І Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
- Психологиялық дайындық.
Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды!
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз.
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
Еңбектену арқылы-«5»-ке қол жеткізу.
Мұғалім сөзі:
Жаны сұлу,
Жүрегі жылы,
Білімді де, қажырлы
Азамат болып өсіңдер!
ІІ Бағдарлау-мотивациялық кезең.( Оқушылардың қызығушылығын ояту)
Суретті сәйкестендір. (суреттен көктем мезгілі шығады)
-Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы «көктемгі табиғат» туралы өз ойларымызды ортаға саламыз.
ІІІ Операциялық- орындаушылық кезең.
- Қанша жыл мезгілі бар?
- Осы жыл мезгілдерін ретімен қойып орналастыр. (электрондық оқулық)
- «Қызық мәлімет».
Музыка әуенін тыңдай отырып ,іштей табиғатпен сырласып көрейік .Не сезінгендеріңді, байқағандарыңды ойларыңа түйіп отырыңдар.
Оқушы жауабы:
- Көктемгі табиғат қуанып тұр.
- Шуақты күн бізді шаттандырды.
- Құстардың көңілді сайраған дауысы естіледі.
- Ағаштар бір- бірімен сөйлескендей болды.
- Малдардың тойынғанын көрдім.
Сұрақ:
-Қалай ойлайсыңдар, қысқы ұйқысынан оянған табиғаттың жылы шырайы жер бетін өзгертті ме?
-Қалай өзгертті?
- Қыс бойы ақ көрпеге оранған жер беті,енді жасыл кілемдей құлпыра бастайды.
- Күн нұры жер –дүниені қыздыра бастайды.
Басқа жеміс ағаштары гүлдейді. Айнала тегіс хош иіске бөленеді. Орман жапырақтары жаппай бүршік атып,аз күннің ішінде жасыл желек жамылады.
-Балалар, бізді қоршаған әлем қандай көркем.!
Өсімдіктер жарық жылу, ауа және суғакенеледі. Осы жерден байқап қарасаңдар, өлі табиғат заттарының адамға қаншалықты қажет екенін осыдан көруге болады.
Табиғат – адам баласы үшін аяулы ана. Ол перзент үшін шуағын да, шапағатын да, байлығын да аямайды. Біздер табиғаттың перзентіміз.
- Балалар, табиғатты қорғау дегеніміз не?
- Бүгінгі табиғат қандай деп ойлайсыңдар?
Табиғатты қорғау азаматтық парызымыз.
Табиғатым тамаша
Көз тоймайды қараса.
Табиғатты қорғаймыз
Жаман бала болмаймыз.
- Оқулықпен жұмыс
А) Суретке «Көктем», «Қардың еруі», «Көктем келді», «Сең жүру», тақырыптарының бірін таңда.
Ә) Мәтінді оқу
Б)Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап алу.
— Көктемгі ауа райының қысқы ауа райынан қандай айырмашылығы бар?
Венн диаграмасы
-Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
-Көктемнің алғашқы гүлдерін ата.
— Сурет бойынша әңгіме құрастыр «Сең жүру».
— Өз жеріңде болған өзгерісті суреттегі көрініспен салыстыр.
- Сергіту сәті.
- Дәптермен жұмыс
- Түс кезіндегі күннің суретін сал.
- Ол жылдың қай мезгілінде жоғары тұратынын есіңе түсір.
- Қысқы және көктемгі табиғат көрінісін боя.
- Ұйқасын тап. (шығармашылық жұмыс)
- Тұмысығымен шымшып
Құрт тереді…………………
- Үні ғажап дүлдүл
Бақта сайрар…….
- – Көктемде қандай табиғат құбылыстары болады?
Қандай жаңбыр түрлерін білесіңдер?
«Ақ жаңбыр» мысалын тыңдату.
ІV Тест
- Қай шартты белгі «ашық » күнді білдіреді?
А) Ә)
- Мына шартты белгі нені білдіреді?
А) Бұлтты Ә) ашық
- Нөсер жаңбыр деп нені айтамыз?
А) Найзағай ойнап, жаңбыр жауады. Ә)Бұршақ жауады
- Қар қай мезгілде жауады?
А) қыста Ә) жазда
- Қай мезгілде күн ұзақ?
А) қыста Ә) жазда
- Көктемнен кейін қай мезгіл келеді?
А) қыс Ә) жаз
- Қай мезгілде қар еріп, сай-саладан су ағады?
А) Көктемде Ә) Күзде
- Жыл мезгілінің ауысу ретін көрсет?
А) қыс, көктем,жаз, күз Ә) қыс,жаз, көктем ,күз
- Қай мезгілде түнге қарағанда күн қысқа?
А) қыста Ә) жазда
- Мына шартты белгі нені білдіреді? t
А) температураның көтерілуін Ә) температураның төмендеуін.
V Түзету. Жауаптары:
1-2 қате –«5» 1. А 6. Ә
3-4 қате – «4» 2. А 7. А
5-6 қате – «3» 3. Ә 8. А
7-10 қате- «2» 4. А 9. А
- Ә 10. Ә
VІ Үй тапсырмасы жайлы мәлімет беру кезеңі.
- Мәтінді оқу, мазмұндау.
VІІ Қорыту
VІІІ Рефлекция кезеңі.