Орта мерзімді жоспар, Әдебиеттік оқу, 2 – сынып
Орта мерзімді жоспар, Әдебиеттік оқу, 2 – сынып
№ | 1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
| 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3. Сабақта- ғы кедергі- лер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6.Талант- ты, дарынды балалар- мен жұмыс | 7. Негізгі дерек көздер
|
1 | Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры. Сабақтың мақсаты: Балалардың ішкі рухани жан дүниесі байлығын дамыту, сөз өнерін түсінуге мүмкіндік беру, тілін, қиялын арттыру, білімдерін кеңейту; Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін,сөздік қорларын дамыту. Салт- дәстүрмен таныстыра отырып, адамгершілік — имандылыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
| Психологиялық дайындық. Топқа бөлу. Үй тапсырма- сын тексеру. Ой қозғау. Мағынаны тану: Таныстырылым Біліммен алмасу. Сергіту сәті. Топтық жұмыс. Үйге тапсырма беру. Ой қорыту. Рефлексия. | Оқылған шығарма сюжеті ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашы лық жұмыс түрлерін (өлең,әңгіме құрастыру, мақала жазу, шағын үзіндіге өзіндік ой қорытындысын жазу, т.б.) жүргізе алуға машықтан-дыру.
| Сөйлеуде жазушы тілін қолдануға әрекеттенеді, шығармадан алған әсерін ауызша, жазбаша жеткізе алады, мәтіндегі оқиғаға өз көзқара- сын білдіре біледі. Мәдениет пен өнер туралы, отбасы мүшелерінің қарым -қатынасы, тәлімдік үлгі өнегесі, тәрбиедегі әсері жайында түсінеді.
| Форматив тік баға — лау. Өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау, смайликтер арқылы. Кері байланыс.
| Өлең шығару. Қосымша тапсырма бойынша презентация жасау, қорғау
| Оқулық, Қазақ балалар әдебиеті «Асыл сөз»(1987), слайдтар, интерактивті тақта,камера, флипчарт, смайликтер, стикерлер.
|
Әдебиеттік оқу 2ә сыныбы
Тақырыбы: Бесік жыры
Сілтеме: жоспар
Мақсаты: Балалардың ішкі рухани жан дүниесі байлығын дамыту, адамгершілік-имандылыққа тәрбиелеу, сөз өнерін түсінуге мүмкіндік беру, тілін, қиялын арттыру;Оқушыларды салт- дәстүрмен таныстыру,білімдерін кеңейту;Ойлау қабілеттерін,сөздік қорларын дамыту.Ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Нені білу керек: сөйлеуде жазушы тілін қолдануға әрекеттену, шығармадан алған әсерін ауызша, жазбаша жеткізе алу, мәтіндегі оқиғаға өз көзқарасын білдіру.
Нені түсіну:Мәдениет пен өнер туралы, отбасы мүшелерінің қарым — қатынасы, тәлімдік үлгі өнегесі, тәрбиедегі әсері жайында.
Қолдануын білу: Оқушылырдың өз ойын жинақтай алуы, еркін жеткізуі, сабақта алған білімдерін, тиімді қолдана білуі.Баланың сөйлеу тілі қалыптасады.
Сабақ барысы:
Тапсырмалар | уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру 5 мин
Кіріспе бөлім 5 мин
Негізгі бөлім 25 мин
Қорытынды бөлім 10 мин
| 1 мин 1мин 1 мин
2мин
10мин
2мин
13мин
1мин
2 мин
7 мин
| Психологиялық дайындық Оқушылармен сенімді қарым қатынас орнату . Топқа бөлу ( сандар арқылы ) Бағалау: «күннің көзіне» смайликтер арқылы Үй тапсырмасын тексеру.
-1. Үйге қандай тапсырма берілді ? -2.Ақын жас ұланға дені сау болып өсу үшін қандай ақыл айтқан?
Ой қозғау Үнтаспадан «Бесік жырын» тыңдату. — Біз қандай өлең тыңдадық? — Бұл жырды қай кезде айтады?
Мағынаны тану «Бесік жыры» таныстырылым
Сергіту сәті: «Қаражорға»
Топтық жұмыс
Үйге тапсырма беру. Үйдегі үлкендер қандай бесік жырларын айтады? Дәптерге жазып алу. Бағалау. Өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау, смайликтер арқылы. Ой қорыту. Рефлексия. — Бүгінгі сабақтан не түсіндіңдер? — Не түсініксіз болды? — Не ұнады? Не ұнамады? ( «күннің көзі», «ала бұлтты», «бұлтты» бейне-суреттерді, стикерді қолдану | Оқушылар назарын сабаққа аударады.
Үйден жазып келген 5 жолды өлеңдерін оқиды. Өтілген тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.
Тыңдау.
Әр оқушы өз ойын білдіреді.
Оқушылар қимыл-қозғалыс жасайды.
Әр топ берілген тапсырманы топта талқылайды. Топ мүшелері қорғайды.
Оқушылар 5 мин эссе жазып қалдырады немесе ауызша жеткізеді. |