Календарлық жоспар 1-4 сыныптар

Календарлық  жоспар  1-4 сыныптар

ЖАҢАҚОРҒАН   ауданы ,  ҚЫРАШ  ауылы , №180 «Қызылмақташ» орта мектебі

  Календарлық жоспарды жасаған сызу, бейнелеу өнері мұғалімі : Баубеков  Памир.

1-  сынып  бейнелеу өнері.

(аптасына  1,5 сағат , барлығы  51 сағат)  бейнелеу өнері пәнін оқытудың негізгі

мақсаты —  оқушылар қоршаған әлемді бейнелі қабылдау көркем-шығармашылық           қабілеттері мен бейімділігін дамыту және эмоционалды- құндылық тәжірибелеріін тереңдететіп , байыту болып табылады.            Негізгі оқу-тәрбие

міндеттері  — композициялық заңдылықтар , түстану натураға қарап еске түсіру және көз алдына елестету бойынша сурет салу, суреттегі форма, тепе-теңдік, перспектива, жарық пен көлеңке, композицияға ерекше назар аударуға үйрету.

1-СЫНЫП

р/с                            тақырыбыжұмыс мазмұныПрактикалық жұмыс       сағат
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

Мен суретші болғым келеді .

Бейнелеу өнері сабағында керекті  құралдар.

Сурет салуда құралдарды пайдалану.

Бояулар әлеміне саяхат

Бейнелеу өнері деген не?

Живопись деген не?

Түстермен танысу.

Жылы түстер .

Суық түстер.

Суреттегі бояу түстері.

Әртүрлі көңіл күйдегі түстер гаммасы.

Живописьте түспен көңіл күйді бейнелеу.

Сенің құрдастарың осылай сурет салады .

Суретші қолданатын бояу түрлері.

Қарындашпен сурет салу.

Сурет салу кезеңдері.

Сиқырлы қарындаштың сызықтары.

Сызық түрлері.

Күзгі жапырақтарды бейнелеу.

Фигуралардың көркемдік сипаты.

Табиғатқа серуендеу.

Шығармалардағы әртүрлі пішіндер.

Әртүрлі бейнелерді салу.

Өрнек құрастыру.

Табиғат жасаған өрнектер.

Түрлі фигураларды белгілі тәртіппен орындау.

Сәндік қолданбалы өнер.

Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы өнері.

«Мен Отанымды сүйемін»   

Үйлестіріп үйренейік.

Бейнені қағазға дұрыс түсіру.

Мүсін деген не?

Пейзаж деген не?

Табиғаттың сұлулығын бейнелеу.

Натюрморт деген не?

Натюрморттың көңіл күйі.

Портрет деген не?

Адам бетінің ерекшеліктері.

Портреттік көңіл күй.

Анималист деген кім?

Жануарлармен танысу.

Монотипия жасап үйренеміз

Ой қиялымызды бейнелейік.

Балауыз бормен сурет салу.

Жазғы демалысқа арналған тілектер.

Жас суретшінің сөздігі.

 

Өнер қайраткері. тан-у

Түсіндіру жұмысы.

Түсіндіру жұмысы

Табиғат бейнесі

Түсіндіру жұмысы.

«Кемпірқосақ түсі»

Салыстыру жұмысы

Қызыл түс тобы

«Көк мұз патшасы»

«Түс киіз»

Нобай түрі

«Сиқырлы бақта»

Қарындаштар

Бояу түрлер

Сенің қиялыңдағы үй

Қарындаш

Табиғат құбылыстары

Түрлі сызықтар

«Алтын күз»

«Бағдаршам»

«Ауыл көрінісі»

Талдау

Натюрморт

«Қошқар мүйіз»

«терезедегі қырау»

Төрт бұрыш,шеңбер

Қоржын бейнесі

Сырмақ бейнесі

Ел рәміздері ту

Сызық түрлері

Үй құстары.

Тұрмыстық бұйымдар

«Жайлауда»

«Туған өлке табиғаты»

«Алма мен ваза»

«Сиқырлы доп»

«Менің досым»

«Менің отбасым»

«Бай мен кедей»бейне

Қиялымдағы жануар

«»Жеті лақ» ертегісі

Табиғат құбылыстары

Құмыраны безендіру

«Әсем қала Астана»

     Этюд жасау

Зәулім қалаларға саяхат

  

 

 

Сурет салу

Сурет салу

Сурет салу

Түрлі қа-даш.

Сурет салу

Бояу.танысу

Сурет салу

Түрі қалам

Сурет салу

Үйлестіру

Пікірлесу

Үйлестіру

Сурет салу

Сурет салу

Бояу түрлері

Сурет салу

Сурет салу

Сурет салу

Топ серуен
сурет салу

Сурет салу

Пікірлесу

Сурет салу

Сурет салу

Сурет салу

Үйлестіру

Сурет салу

Сурет салу

Сурет салу

Қарындаш

Сурет салу

Ермек саз

Бояу түрлері

Сурет салу

Сурет салу

Топқа бөлу

Көрме жасау

Ойын сабақ

иллюстрация

үйлестіру

әңгіме

төрт топ.жұмы

сурет салу

бормен салу

сурет салу

пікірлесу

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

1,5 1,5

 

 

                                  

 

2-  сынып  бейнелеу өнері.

(аптасына  1,5 сағат , барлығы  51 сағат)  бейнелеу өнері пәнін оқытудың негізгі

мақсаты —  оқушылар қоршаған әлемді бейнелі қабылдау көркем-шығармашылық           қабілеттері мен бейімділігін дамыту және эмоционалды- құндылық тәжірибелеріін тереңдететіп , байыту болып табылады.            Негізгі оқу-тәрбие

міндеттері  — композициялық заңдылықтар , түстану натураға қарап еске түсіру және көз алдына елестету бойынша сурет салу, суреттегі форма, тепе-теңдік, перспектива, жарық пен көлеңке, композицияға ерекше назар аударуға үйрету.

2-сынып

 

р/с     тақырыбыЖұмыс мазмұныПрактикалық жұмыссағат
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14-15

16

17

18

19

20

21

22

23

24-25

26

27-28

29

30-31

32-33

34

35

36-37

38-39

40

41

42-43

 

Бейнелеу өнеріне қажетті құралдармен жұмыс істеп үйрен

«Жаз бояулары»

«Алма салынған ыдыс» 

Әртүрлі көркем шығармаларға сурет салу

Жануарлар бейнесін қозғалыста мүсіндеу

Көкжиек сызығы

Сызықтық және ауа перспективасы

Қала пейзажы жанрымен танысу

Жыл мезгілдерінің әр түрі кезеңдерін бейнелеу

Суретші кескіндемешілер шығармаларынан

Хайуанаттар паркінде

Сәндік тақырыптық композиция

Ертегі кейіпкерлерін салу

Портрет жанры «Досымның келбеті»

«Менің Қазақстаным»

Жемістер мен ыдыстар

Өрнек құрастыру және олардың түрлері

Шеңбер ішіндегі қазақ өрнектері

Шетел халықтарының киім үлгісімен танысу

Ұлттық коллоритте орындалған натюрморт

Түрлі-түсті қағаздан аппликация

Жыл мезгілдеріне композиция

Жылы түстер «Қуанышты күн»

Бұтадағы құстар

Өсімдік өрнегімен композиция құрау

Өрнектегі симметрия

Халық шеберлері шығармаларымен танысу

Икебана

Жабыстыру

Натюрморт –гризайль

Монотипия

Қағаздан құрастыру. Сыйлық

Көктемгі жәндіктерді бейнелеу

«Мерекеге дайындық»

  Зәулім ғимараттардың суретін салу

Түсіндіру

Пейзаж

Натюрморт

Гризайл

Жану-р тан-у

Дала көрінісі

Ауыл көрінісі

Алматы қаласы

Жайлауда

А .Ғалымбаева

Аю бейнесі

Сандық бейнесі

«Ертөстік»

 «Дос-ң келбеті»

Әңгіме

Натюморт

Үйлестіру

Тұмар бейнесі

Өзбек шапаны

Пейзаж

Этюд жасау

Қыс бейнесі

«Қуанышты күн»

Үйлестіру

Табақ бетін безен-у

Табақ бетін безен-у

Сырмақ бейнесі

Табиғи матер-дар

Үйлестіру

Бір түсті бояу

Бір басы-мды сурет

8-наурыз

Көбелек бейнесі

Наурыз –думан

Көрме ұйымдаст-у

  түсіндіру            Сурет салу қарындаш  түсінік айту  Сурет салу қарындаш қарындаш  бояу түрі Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу қарындаш қарындаш Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу  1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

3

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

3

1,5

3

1,5

3

3

1,5

1,5

3

3

1,5

1,5

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-  сынып  бейнелеу өнері.

(аптасына  1,5 сағат , барлығы  51 сағат)  бейнелеу өнері пәнін оқытудың негізгі

мақсаты —  оқушылар қоршаған әлемді бейнелі қабылдау көркем-шығармашылық           қабілеттері мен бейімділігін дамыту және эмоционалды- құндылық тәжірибелеріін тереңдететіп , байыту болып табылады.            Негізгі оқу-тәрбие

міндеттері  — композициялық заңдылықтар , түстану натураға қарап еске түсіру және көз алдына елестету бойынша сурет салу, суреттегі форма, тепе-теңдік, перспектива, жарық пен көлеңке, композицияға ерекше назар аударуға үйрету.

3-сынып

 

р/с     тақырыбыЖұмыс мазмұныПрактикалық жұмысСағ-ат
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10-11

12

13

14   

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24     25

26-27    28-29

30     31

32    33-34

35

36     37

38     39

40

41

42     43

44

 

Түстік шеңбер

Көкөніс түрлерін бейнелейік

Бау –бақша өсімдіктерінің жапырақтарын бейнелеу

Жарық пен көлеңке «Алма»

Бейнелеу өнері мен жанрлары туралы

Өсімдік өрнегін құрастыру

Суретшілер шығармаларымен танысу

Өрнектегі композиция

Пішін мен түс жарасымдылығы

Торсық пен табақтыбейнелейік

Күз мезгілін бейнелеу

Күздік жемістерді бейнелеу

Халық қолөнері туралы әңгіме

 Ертегі еліне саяхат

«Туған жер табиғаты»

«Қазақстан елі  мен жері»

Аңдар мүсіні

Кіші пішіндегі жұмыр , жазық мүсін «Цирк»

«Құман»                                                                              «Менің сүйкімді заттарым»

Сәндік натюрморт

Ертегідегі әсем ғимараттар көрінісін бейнелеу

Қазақстан жерінің сәулеттік ғимараттары

Эскиз бойынша зергерлік әшекейлер

Аппликация. Колаж.

Қоршаған орта табиғатын тамашалау

Түстік қатынас

Ашық түсті бояу реңктері

Қоңырқай түсті бояу реңктері

Жарық пен көлеңке

Түспелі көлеңке

Басқұр өрнегін құрастыру

Адам бейнесі

Досымның келбетін сомдау

Қызу қозғалыстағы ойын қимылдары

Табиғат байлықтарын көрсететін суреттер

Қазақстан суретшілері шығармашылығынан

Табиғат аясында сурет салу

Мата бетіне өрнек салу

Көрме ұйымдастыру

Шең-ді өрне-у

Үйлестіру

Үйлестіру

Натюрморт

Жанр-р тур-ы

Икебана

Ә .Қастеев  шығ-ы

«Тахия» бейнесі

Ұлт-қ киім үлгілері

Натюрморт

«Алтын күз»

Натюрморт

«Торсық пен ожау»

 «Ақсақ құлан»

Топ серуен

Әңгіме

Зообаққа саяхат

Сайқымазақтар

натюрморт

 бөлме іші

қымыз құй-н ыдыс

«Хан сарайы»

«Бәйтерек» бейнесі

 Тұмар жасау

Табиғи материал

Топ серуен

«Көктем гүлдері»

«Гүл ұста-н қыз б-і

Гризайл

«Дастархан» бей-і

Натюрморт

Үйлестіру

«Менің  отбасым»

Нобай салу

Жылд-м ор-н нобай

«Бидайлы алқап»

Шығар-ы талдау

Топ серуен

Батик

Көрме ұйымд-у

 

  түсіндіру            Сурет салу сулыбояу

 сулы бояу   Сурет салу үйлестіру қарындаш  бояу түрі

Сурет пламастер гуашь     

 Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу ермексаз ермексаз қарындаш қарындаш Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу жабыстыру Сурет салу Сурет салу Сурет салу сулы бояу

сулы бояу

 Сурет салу  Сурет салу Сурет салу Сурет салу 

сулы бояу  сулыбояу

  талдау

сулы бояу

гуашь

көрме

 

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

3

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

3

3

1,5

1,5

1,5

3

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

 

 

 

 

 

4-  сынып  бейнелеу өнері.

(аптасына  1,5 сағат , барлығы  51 сағат)  бейнелеу өнері пәнін оқытудың негізгі

мақсаты   оқушылар қоршаған әлемді бейнелі қабылдау көркем-шығармашылық           қабілеттері мен бейімділігін дамыту және эмоционалды- құндылық тәжірибелеріін тереңдететіп , байыту болып табылады.            Негізгі оқу-тәрбие

міндеттері  — композициялық заңдылықтар , түстану натураға қарап еске түсіру және көз алдына елестету бойынша сурет салу, суреттегі форма, тепе-теңдік, перспектива, жарық пен көлеңке, композицияға ерекше назар аударуға үйрету.

4-сынып

 

р/с     тақырыбыЖұмыс мазмұныПрактикалық жұмыссағат
1

2

3

4

5

6-7

8-9

10

11

12

13

14-15

16

17-18 19-20

21

22

23

24     25-26

27     28-29

 

30     31     32     33

34

35

36     37-38 39

40

41

42      43

 

Сыршырай түрімен танысу

Суретшілер шығармаларымен танысу

Натюрморт

Халық шеберлері

Жұмыр мүсін

Пейзаж жанры

Қазақстан және таяу шетел сәулет өнері

Нәрсенің пішінін ,көлемін кеңістікте анықтау

Эскиз, нобай жылдам сурет салу әр қыр-н салу

Сурет салу кезеңдерін нақтылау(компоновка)

Зат бейнесінің қағаз бетіне орналасуы

Зат бейнесінің жарық пен көлеңкесін анықтау

Еңбек тақырыбына сурет салу

Аппликация жұмыс істеу тәсілі

Қағаздан бұйымдар жасау

Өсімдік суретін салу

Графика түрлері

Көз деңгейі , көкжиек сызығы

Қатты,жұмсақ қарындашпен жұмыс

Тұрмыстық бұйымдар

Мүсін өнері

Табиғатқа шығу арқылы үйқұрлыстарын ағаштармен бірге плэнерде салу

Үйлестіру

Графикалық дизайн

Сәндік натюрморт

Музыка асбаптары

Түрлі шығармалардағы мүсін өнері

Ұлттық тақырыптарға композиция құрастыру

«Ұлттық киім -сәніміз»

Суретшілер мен мүсіншілерді  танысу

Сәлет өнері

Қазақстандағы қалалар

Табиғат аясында сурет салу

Киіз үй көшпелілер үшін ең қолайлы үй

Көрме ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жарық пен көлеңкені белгілеу

Ә.Қастеев шығ-мен таныстыру

Затқа қарап сурет салу

«Түс киіз»

Жергілікті   жердегі  ескер-тер

Табиғат  көрінісі

«Әсем  қала  Астана»

Геометриялық   фигуралар

Адам  бейнесі

Құмырадағы  гүл

Композиция  «Қоржын»

Натюрморт

Егінді алқап

«Құрақ  көрпеше»

«Картинадағы   гүл»

Композиция

Геометриялық  денелер

Туған өлке табиғаты

Тұрмыстық   бұйым

«Түскі дастархан»

талдау

Этюд

 

Топ серуен

Линогравюра

«Басқұр» бейнесі

«Домбыра» бейнесі

«Алдаркөсе мен бай» бейнесі»

«Сырмақ»

«Айыр қалпақ»

Қазақстан  мүсінш-мен  танысу

«Киелі  Түркістан»

Зәулім үй

Топ серуен

Киіз үй

Алған  білімді  қайталау

 

 

  түсіндіру        талдау қарындаш  Сурет салу Сурет салу акварель қарындаш  бояу түрі Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу гуашь     Сурет салу Сурет салу Сурет салу  қарындаш сулы бояу Сурет салу сулы бояу

талдау

Сурет салу

 

Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу ермек саз Сурет салу Сурет салу Сурет салу Сурет салу

көрме  

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

3

3

1,5

1,5

1,5

1,5

3

1,5

3

3

1,5

1,5

1,5

1,5

3

1,5

3

 

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5

3

1,5

1,5

1,5

1,5

1,5