Балқаш таңы. Кәкімбек Салықов
Ана тілі, 4 сынып
Тақырыбы : Балқаш таңы. Кәкімбек Салықов
Мақсаты:Кәкімбек Салықовтың шығармасын оқыта отырып, Балқаш өңірі туралы білім беру.
Күтілетін нәтиже:
Білімділік:-Оқушыны тақырыпқа сай біліммен қаруландыру;
Дамытушылық:-оқушының бұрынғы білімін пайдаға асыруға мүмкіндік жасау;
-өздігінен шығармашылық ізденіске түсіру,сауал қою, талдау, баяндау, ойтолғауға жетелеу;
-әдеби жазба тілін қалыптастыруда ақпараттық құралдарды пайдалана алуына жол ашу;
-топта өз білімін ортаға салып, пайдаға асыруына бағыт беру;
Білуге міндеттті:-өзін-өзі сыни бағалау, мүмкіндігі мен уақытын үнемді қолдана білуін ұйымдастыру;
Тәрбиелік:-Балқаш туралы білім бере отырып, өз туған жерінің баға жетпес байлығы, оның пайдасының тәрбиелік маңызын түсіну, білу, үштұғырлы тілді меңгеру.
Қолданылған әдістер: сын тұрғысынан ойлау, жазу (сөздік қор, акростих стратегиясы, джигсо стратегиясы, кеннинг , ми шабуылы, ойтолғау)
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Көптілдік компонент: қазақ тілінде айтылған сөздердің орысша, ағылшынша дұрыс жазылу, оқылу жолдарымен таныстыру, сөздік қорын жетілдіру: көл-озеро-ағылшынша да беруге болады., шығыс-восток, күн-солнце, сәуле-луч, аққулар-лебеди, шабақ-малек, мыс-медь, қып-қызыл-красный.
Сабақтың технологиялық картасы
Этаптары | Мұғалімнің міндеті | Оқушының міндеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Мотивациялық қызығушылығын ояту | 1.Сөзік қоры тапсырмасы арқылы ой толғау арқылы тақырыпқа әкелу. шығыс-восток, күн-солнце, сәуле-луч, аққулар-лебеди, шабақ-малек, мыс-медь, қып-қызыл-красный. Автор туралы:Кәкімбек Салықов туралы ақпарат беру. -жұптасып отырып бір-бірін тексеру:
-Осы сөздерді бұрын естідің бе? 2. .Алғашқы әріптер бойынша шағын шығарма жазу стратегиясы.Акростих. Шығарманың әр сөйлемі бас әріптерден басталады.
| 1. Сөздік қорын жатқа жазу: -тексеру: красный-қызыл-—red восток-шығыс
-өз білетіндерін қосу.
-Балқаш 2. Шығармашылық қызығушылығын қалыптастыру Балқаш көлі көлемі жағынан 3 орын алады. А ққулар-су құстары. Л Қ А Ш
-сергіту сәті: фильм бойынша қимыл-қозғалыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Шығармашылық ізденіс. | 1.Жаңа тақырыптық мазмұнды ашу. Джигсо стратегиясы. Ұжымдық жұмыс стратегиясы. 1.Шығармашылық топ құру 2.Әр топты 1,2,3,4 ,5 номерлеріне жіктеу 3.Номер бойынша эксперттік топқа бөліну. 4.Шығармашылық топқа қайтып, талқылау
-Өлеңді талдау: Кеннинг стратегиясы. Сөз тіркестерін теріп жазу. Оның мағынасын ойтолғау арқылы ашу.
1 топ: өлеңдегі 2 сөздің тіркестерін табады
-Ақпараттық құрал арқылы ізденіске салу. Видео –фильм көру. Оқулықтан басқа ақпарат көзін ашу. Ми шабуылы стратегиясы 1.Бар білімді ортаға салу 2..Ой елегінен өткізу, қорытындылау
| Мәтінді оқу: 1.Шығармашылық топ құру 2.Әр топты 1,2,3,4 ,5,6 номерлеріне жіктеу 3.Номер бойынша эксперттік топқа бөліну. 1 эксперттік топ: өлеңнің 1шумағын оқиды талдайды, сұрақ қояды, қызу талқылайды, баяндайды. 2 э. топ: 2 шумағын талдайды 3 э. топ 3 шумағын талдайды.
Мысалы:Таң атқанда, Кербез Бектау –ата, Бектау ата маңайы, алтын күн, тойлы сарайын, шығыс жақтан, жарық төгіп
Өлеңді талдайды, сұрақ қояды, ой түрткі жасап, пікірталасқа түседі.
-осылай әр топ талдап өтеді. -әр номер өз тобына қайтып келіп өз сөз тіркестерімен таныстырып өтеді, талқылайды.
1фильмді көреді.Сергіп алады.
Барлық қиын сөздерге талдау, зерделеу жұмысы жүргізіледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.Толғаныс .Рефлексия (Рефлексивно-корригирующий) | Сабақта алған білімдерін іске асыру, сабақ барысында үйренгендерін іске асырту.Ойтолғау стратегиясы.Берілген сұраққа жауап айту, талдау.,зерделеу, қорытынды шығару | Ойтолғау стратегиясы 1топ: Бақа қалай п. Болды? Пайдасы, маңызы 2 топ.Балық қалай п.болды?пайдасы, маңызы 3топ.Барлық су құстарын атап жаз.Пайдасы, маңызы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.Бағалау | Бағалау кестесін ұсынады:
5-6 т- «5» 3-4т-«4» 2-3т-«3» -критерийі беріледі. | Топтың өзін-өзі бағалау арқылы жүргізіледі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.Сабақты аяқтау | Тақтаның ортасына ойтолғаудың соңғы жемісін жазу: | Балқаш – Балқаш- Балқаш- Балқаш- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.Үй тапсырмасы | Өлеңді жаттау, Бектау-ата туралы қызықты деректер жинау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||