« Диалогтік оқытудың тиімділігі»
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №4 гимназия мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі
Баймухамедова Алмагуль
Тақырыбы: «Диалогтік оқытудың тиімділігі» Коучинг жоспары
Коучинг тақырыбы | « Диалогтік оқытудың тиімділігі» | ||||||
Мақсаты | Диалогтік оқыту арқылы бір-бірімен тығыз байланыста болып, бірі-бірін жақын білуге, құметтеуге үйрету, ынтымақтастыққа , белсенділікке, достық сезімін нығайтуға баулу | ||||||
Күтілетін нәтиже | Диалогтік оқытуды және оның 3 түрін меңгеріп,сабақта тиімді пайдалану- оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге; — сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға; — диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады
| ||||||
Сілтеме | «МАН» екінші деңгей | ||||||
Ресурстар/Керекті жабдықтар/
| Қалам, фломастер, маркер, флипчарт, | ||||||
уақыты | Іс шара түрі | мазмұны | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | Ресурстар | ||
5мин | Сергіту сәті | «Аялдамадағы әңгіме» | Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер.«Екі жолаушы» арасындағы сұхбат | Мұғалімдер екі шеңберге бөлінеді. Аялдамада бір-бірімен бетпе-бет жүздесіп сұхбаттасады | Диск (Поез жүрісін салатын дыбыс) | ||
5мин | Топтастыру | Топқа бөлу | «Тәтті сый» Кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлу. Топтық жұмыс туралы қысқаша нұсқау береді | Топ ережесін жасау, оны флипчартқа жазу.Видеоролик көру «Тотықұстардың әңгімесі» | Флипчарт,АКТ видеоролик | ||
5мин | Ұжымдық жұмыс«Ойқозғау» | Диалогтық оқыту әдісі | Диалогтық оқыту модулі бойынша бағыт беріп, бақылайды. | Видеоролик туралы ойларын ортаға салу. Диалог туралы білетіндерін айту Өз түсініктері бойынша ментальды карта жасайды, қорғайды. | |||
5мин | АКТ | Қолданады түсіндіреді | Деңгейлік оқыту бойынша презентация көрсету. Диалогтік оқытудың үш түрін, олардың айырмашыл ықтарын түсіндіру. | Презентацияны мұқият тыңдап, ой түйіндейді. | АКТ презентация | ||
10мин | Топтық жұмыс | Үш топқа тапсырма беруБақылау | Коучтің дайындаған мәтінін әр топ әңгіменің үш түрі бойынша өзінің ұстанымын образға еніп, рөлге бөлініп дәлелдейді. 1-топ Әңгіме-дебат бойынша пікірталасады2-топ «Төзімділік». диалогін құрады 3-топ «Келісімге ұмтылу» диалогін құрады | Флипчарт, фломастер,маркер, стикер | |||
3мин | Сергіту сәті | «Жүректен-жүрекке» әдісі | Бағыт-бағдар береді | Шеңбер құрады, бір-біріне жылы лебіз білдіреді. | |||
5мин | Өздікжұмыс | Сыныпта сұрақ қою үлгісі бойынша мағлұмат. | Презентация арқылы таныст ырылым | Төмен (жабық), жоғары (ашық) сұрақтарды стикерге жазып, дайындайды. | Презентация, Түрлі-түсті стикерлер
| ||
2мин | Бағалау | Кері байланыс | Стикерлер таратады. Кері байланыс туралы түсінік береді | Мұғалімдер өз көзқарастарын стикерге Екі жұлдыз, бір тілек жазады | Стикерлер | ||