Ағылшын тілі пәнінен факультатив сабағының күнтізбелік –тақырыптық жоспары
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебі.
Ағылшын тілі пәнінен факультатив сабағының күнтізбелік –тақырыптық жоспары
(Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің
ағылшын тілі пәні мұғалімі
А.С.Брекееваның іс-тәжірибесінен )
Федоровка, 2013 жыл
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің шет тілі пәндер бірлестігі отырысында қаралып,аудандық білім бөліміне ұсынылды.
Хаттама № 1 23.08.2013жыл
Құрастырушы:
Брекеева А.С.- Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Рецензет :
Құрматова Г.Б.- Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің жоғары санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі.
Ұсынылған бағдарлама Enjoy English ” Part 1,авторлары Биболетова М.З., Денисенко О.А., оқулығы бойынша құрылған. Бағдарламаның басты мақсаты – бастауыш сынып оқушыларын ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету, сөздік қорын дамыту, ағылшын тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап, түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге, диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету.
Кіріспе сөз
« Қазақстан бүкіл әлемдегі халқы үш тілді пайдаланатын,
мәдениетті елі ретінде танылуға тиіс.
Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық
қатынас тілі, ағылшын тілі-жаhандық экономикаға
ойдағыдай кіру тілі»
Н.Ә.Назарбаев
Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың ағылшын тілін білуі – уақыт талабы. Шетел тілі қазіргі кезде заман талабына сай көптеген мектептерде 1 сыныптан бастап жүргізілуде. Бұл оқушы бойында ерте кезеңнен бастап ұлтаралық, мәдениетаралық бірлестікке дайындықтың қалыптасуына тікелей ықпал етеді. Шетел тілін бастауыш мектептен бастап оқытудың артықшылығы әрбір балаға психологиялық ойлауына, шет тілі сөзіне көңіл аударуына, түсінуіне оң әсер ететіндігі, содан соң негізгі мектепте білімін берік нығайтуын, білім сапасын арттыруға мүмкіндік беретіндігінде.
Түсінік хат.
- Оқу пәнінің жалпы мақсаттары.
Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерін дамуы, ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін меңгеруі
- 3-сыныпта «Шетел тілі» (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
- .шет тілінде сөйлейтін/жазатын адамдармен өзара түсіністік орнатуға мүмкіндік беретін қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны танып білу;
- төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейту; төменгі сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеру;
- болашақта психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуін және шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз ету;
- рольдік ойындар арқылы оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын және қиялын дамыту;
- оқушыға рухани-адамгершілік тәрбие беру;
Сөйлесімнің фонетикалық,лексикалық сипаты.
Лексикалық қордағы тұрақты сөз тіркестері, түрлі репликалар, қарым-қатынасты қамтамасыз етудің тілдік этикеттің элементері болып есептеледі. Лексикалық минимумның орфографиясы.
Күтілетін нәтиже:
Төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейуі; төменгі сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеруі;
психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуі
шет тілін пайдалану арқылы, үйрететін ойындар, оқу қойылымдары процестерінде балалардың эмоционалдық саласын дамуы.
Пән бойынша оқу жүктемесі: Аптасына 1 сағ. жылына 34 сағ.
Бақылау жұмысы жылына 2 рет
№ | Date | Theme | Hours | The content of the lesson | Type of a lesson | Language material
| Materials | |||
Phonetics | Lexics | Grammar | ||||||||
1 | Hello, English! | 1 | to teach greеt each other, to get acquainted and say goodbye in English; — to acquaint pupils with the English alphabet; — to learn understand simple expressions | Formation of lexical and grammatical skills | Pronunciation and intonation of new phrases | Hello Hi!, Good morning! , my your, name, goodbye, What is your name? My name is…;
| pictures, Video Activity book #1 | |||
2 | The letter Aa | 1 | to develop skills in oral speech; to conduct dialogue inquiry with question Who are you ? and answer I am …: — to acquaint with English names of boys and girls; — to acquaint with the letter Aa | Formation of lexical and grammatical skills | Аа [ei]
| I, you, who, a dog, a cat, a crocodile, a fox, an elephant, a tiger, Who are you? I am…, yes, no I am a boy\girl | Toys, pictures, Cards with ABC and with sounds, Felt-tip pen,stickers
| |||
3 | The letter Bb | 1 | skills of oral speech: to conduct dialogue inquiry, using the question How old are you? and answer I am 6 …; to tell about yourself using offers with a link-verb with a support on model; — to acquaint with the letter Bb | Improvement of speech skills | ВЬ [b] | How old are you? I am 6 (7,8) I am the dog. My name is Jack/ I am Jack. Number, one, two, three, four, five | Cards with numbers,activeboard Video from internet http://my.mail.ru/video/mail/zmeshalkina/6081/7549.html | |||
4 | The letter Cc | 1 | to develop skills of oral speech: to conduct dialogue inquiry, using questions: What is your name? Who are you? How old are you?: to tell about yourself, using offers with a link-verb; completely to understand orally the text constructed on a familiar language material, with a support on the picture. — to acquaint with the letter Cc. | Development of skills in speech and audition | Сс [s] [k] | And, six, seven, eight, nine, ten What is your name? Who are you? How old are you | Cards with ABC and with sounds, Felt-tip pen,stickers audiodisk | |||
5 | The letter Cc | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, leaning on models; to learn to understand the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture; to learn to express a request | Development of skills in monological speech and audition | Dd [d} | A parrot, jump, run, fly, skip, sit, swim, he, she, can , I can… Please, run! | drawings with animals with animals, cards with ABC | |||
6 | The letter Dd | 1 | to develop skills in oral speech: to learn to tell about yourself, using speech sample 1I can …: to learn to request information, using a question Can you …? and to answer it Yes, I can, No, I can’t: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand aurally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture. — to acquaint with the letter Ee | Development of skills of oral speech | Ee {e}, {i:}
| I can…: Can you…? Yes, I can, No, I can’t, Please, run!: | Cards with expressions ,with AbC and sounds activeboard | |||
7 | The letter Ee | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, using a speech sample I can…: to learn to request information, using the question Can you …? and to answer it Yes, I can, No, I can’t: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand orally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture. — to acquaint with the letter Ff. | Development of skills of monological and dialogical speech and audition | Ff {f} | A lion, a monkey, sing, dance, Can you…? Yes, I can, No, I can’t: I can skip. | drawings with animals with animals, cards with ABC,
| |||
8 | The letter Ff | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about itself, using speech sample I can …, I can’t: to learn to request information, using the question Can you …? and to answer it to Yes, I can, No, I can’t: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand orally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture. — to acquaint with the letter Gg | Development of skills of oral speech and audition | Gg [d3] | A cockerel Can you…? I can skip, dance and sing. Yes, I can, No, I can’t: Please, run!: | Toys, pictures, Cards with ABC and with sounds, Felt-tip pen,stickers estimation card | |||
9 | The letter Gg | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, using speech sample I can …, I can’t: to learn to request information, using the question What is your name? How old are you? Can you …? and to answer them: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand orally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture. — to acquaint with the letter Hh | Development of skills of oral speech and audition | Hh [h] | His, her His name is… Her name is… | drawings with animals with animals, cards with ABC, activeboard
| |||
10 | The letter Ii | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, using speech sample I can …, I can’t: to learn to request information, using the question What is your name? How old are you? Can you …? and to answer them: to learn to tell about the schoolmate, using a speech sample: He/She can …, He/She can’t …: to understand aurally the short text constructed on a familiar language material: to acquaint with the letter Ii. | Development of skills of monological and dialogical speech and audition | Ii [ai] [i] | Count, read, write, draw I can…, I can’t What is your name? How old are you? Can you…? He/She can…, He/She cannot | cutting alphabet, , Power Point Presentation | |||
11 | The letter Jj | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about itself, using speech sample I can …: to learn to request information, using the question What is your name? How old are you? Can you …? and to answer them: to learn to make orders, to express requests of Please, run! ; to learn to express approval to that others made, using expressions: to understand orally the short text constructed on a familiar language material: to acquaint with the letter Jj | Development of skills of monological and dialogical speech and audition | Jj [J] | A fish, Fine! Well done! OK! I can…, What is your name? How old are you? Can you…? Please, run | Activeboard, cards with words and letters Flipcharts, audiodisk | |||
12 | The letter Kk | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about someone, using a speech sample of She (He) can … She(he) can’t: to learn to make orders, to express requests of Please, run! ; to learn to express approval to that others made, using expressions: to understand orally the short text, with a support on an illustration; to acquaint with the letter Kk. | Development of skills of oral speech and audition | Kk [k] | Walk She (He) can… She(he) can’t, : Please, run | Activeboard, cards with words and letters Power Point Presentation Video
| |||
13 | The letter Ll | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell that you have, using a speech sample of I have got …; to learn to make orders, to express council: Take a pen, please! ; to learn to understand aurally the short text, with a support on an illustration; to acquaint with the letter Ll | Formation of lexical and grammatical skills | Ll {l} | A pen, a pencil, a pencil box, a bag, a textbook, a workbook, a rubber, have got, Take a pen, please! I have got | cards for lexicon training; situational pictures | |||
14 | The letter Mm | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell that you have, using a speech sample of I have got …; to learn to tell that people around are able to do; to learn to understand aurally the short text, with a support on an illustration; to acquaint with the letter Mm | Improvement of speech skills | Mm {m} | I have got… | Flipcharts for creation of projects; .list of paper for each pupil, AUDIO DISK | |||
15 | The letter Nn | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell that you have, using a speech sample of I have got …; to learn to describe subjects, calling their color; to learn to understand aurally the short text, with a support on an illustration;
to acquaint with the letter Nn. | Formation of lexical and grammatical skills | Nn {n} | Red, blue, green, yellow, orange, black What colour is it? Sample : I have got…;
| Cards with ABC and with sounds, Felt-tip pen,stickers estimation card | |||
16 | Revision of the covered material | 1 | ||||||||
№ | Date | Theme | Hours | The content of the lesson | Type of a lesson | Language material
| Materials | |||
Phonetics | Lexics | Grammar | ||||||||
17 | The letter Oo | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to describe animals, calling their color; to learn to request information, using the question What is your name? How old are you? Can you …? and to answer them; to acquaint with the letter Oo. | Improvement of skills of oral speech | Oo {ou} {o} | What is your name? How old are you? Can you…? | Video from internet http://videourokionline.ru/ thematic pictures, distributing material | |||
18 | The letter Pp | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about itself, leaning on drawings and the plan presented in the form of models; to learn to conduct dialogue inquiry, using the questions What is your name? How old are you? Can you …? to acquaint with the letter Pp | Development of skills of dialogical and monological speech | Pp {p} | I have got a red pen. What is your name? How old are you? Can you…?
| Cards with expressions “I have …” Pictures for developing monological speech, Cards with letters and sounds. | |||
19 | The letter Qq | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about a family, leaning on drawing and model; to learn to conduct dialogue inquiry, using the questions What is your name? How old are you? Can you …? ; to learn to express a request to satisfy any action, using hortatory sentences like “Take a red pen” to acquaint with the letter Qq | Development of skills of oral speech | A mother, a father, a sister, a brother, a grandmother, a grandfather What is your name? How old are you? Can you…? | Cards with expressions “my name is..,I can…” Photos of pupils’ family, Cards with letters and sounds.
| ||||
20 | Welcome to our theatre
The letter Rr | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about a family, leaning on drawing and models; to understand aurally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture. to acquaint with the letter Rr | Development of skills of oral speech | Rr {r} | White, brown I haven’t got a … | Flipcharts for creation of projects; .list of paper for each pupil color papers, markers | |||
21 | The letter Ss | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself and about others, leaning on drawing and using the studied speech samples; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Have you got? to learn to understand aurally the general contents of the facilitated small texts with a support on visual presentation; to acquaint with the letter Ss | Development of skills of dialogical and monological speech and audition | Ss {s} | Have you got…? Yes, I have; No, I haven’t. | Pictures and basic words for developing monological speech, Cards with letters and sounds | |||
22 | The letter Tt | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about animals, using the studied speech samples; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Have you got? ;
to learn to invite the interlocutor to take part in joint activity, using a speech sample of Let’s …! to acquaint with the letter Tt. | Development of skills of oral speech | Tt{t} | Let’s …! | Cards with expressions, drawings with animals, Audio disk “
Play and Learn” thematic pictures, distributing material | |||
23 | The letter Uu | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about friends according to the plan, presented in the form of models; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Have you got? ; to learn to understand completely aurally the text with a support on the picture. To acquaint with the use of nouns in plural. to acquaint with the letter Uu. | Formation of grammatical skills | Uu[ju | A rabbit, nouns in plural | Activeboard, cards with words and letters Power Point Presentation Audio disk
Grammar table “Plural of Nouns” | |||
24 | The letter Ww | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about animals, using I have got studied to a speech sample …; to learn to tell about the family, using a speech sample of I have got …; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Have you got? ; to learn to use in speech the phrase a numeral + a noun in plural; to learn to understand completely aurally the text with a support on the picture; to acquaint with the letter Vv | Formation of lexical and grammatical skills | Ww{w} | Has, She/He has got…, Has she/he got…? Yes, she/he has. No, she/he hasn’t got. | Cards with expressions, cards with words and letters, Grammar table for kids “Plural of Nouns | |||
25 | The letter Xx | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about animals, using I have got studied to a speech sample …; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Have you got? ; to learn to invite the interlocutor to take part in joint activity, using a speech sample of Let’s …! to learn to understand orally the short text constructed on a familiar language material; to acquaint with the letter Xx. | Development of skills of oral speech and audition | Xx {ks} | Have you got?; Let’s…! | Cards with expressions, cards with words and letters, audiodisk “Play and Learn
| |||
26 | The letter Yy | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell that you are able to do, using speech sample I can …; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Can you …? to acquaint with the letter Yy. | Formation of lexical skills | Yy {ai} | Play, football, basketball, hockey, badminton, chess, table tennis, Word formation in the way addition of bases of foot + ball I can play football. I think … | Pictures with types of sport, Cards with expressions “I can play the…..”, cards with words and letters,
| |||
27 | The letter Zz | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell that you are able and you aren’t able to do, using speech sample I can’t …; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Can you …? to learn to invite the interlocutor to take part in joint activity, using a speech sample of Let’s …! ; to learn to understand orally the short text, | Improvement of speech skills and development of skills of audition | Zz {z} | Ride a bike Can you play tennis? I can’t…; | Cards with expressions, cards with words and letters, Pictures with types of sport | |||
28 | The English alphabet | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself on behalf of the fantastic hero, using speech samples of I am …, I have got …, I haven’t got …, I can …, I can’t …; to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Can you …? to learn to invite the interlocutor to take part in joint activity, using a speech sample of Let’s …! ; to understand the messages which have been written down in the form of models; to repeat letters of the English alphabet | Improvement of speech skills | To revise letters of the English alphabet | I am…, I have got…, I haven’t got…, I can…, I can’t… ; Can you…? Let’s… | Flipcharts for creation of projects; .list of paper for each pupil color papers, markers, thematic pictures, distributing material | |||
29 | I can.. | 1 | to develop skills of oral speech: to learn to tell about actors, using a speech sample of He can …; to learn to understand aurally the short story and to correlate it to graphic models; to repeat letters of the English alphabet | Development of skills of oral speech and audition | Repetition of a letter of the English alphabet | He can…; | The ABC cards, sounds, Video from internet www.native-english.ru\ songs
| |||
30 | Have you got?;
| 1 | to develop skills of oral speech: to learn to conduct dialogue inquiry, using the question Have you got? ; to learn to tell about actors, using studied speech samples; to learn to give advice to friends, using a speech sample of You can …; to repeat letters of the English alphabet | Development of skills of oral speech and audition | Repetition of a letter of the English alpha-bet | Have you got?; You can…; | thematic pictures, distributing material, Cards with expressions.
| |||
31 | Revision of the covered material | 1 | to repeat letters of the English alphabet to consolidate lexical skills | Revision of all grammar and lexical theme | Activeboard, cards with words and letters Power Point Presentation Audio disk “Play and learn” Grammar tables for kids | |||||
32 | Control of knowledge and abilities | 1 | control of communicative skills and abilities in audition and oral speech; knowledge of letters of the English alphabet | Cards with expressions. Cards with letters,sounds.
| ||||||
33
34 | Lesson correction of knowledge | 2 | To systematize knowledge of the studied subjects, to make the analysis of the made mistakes and to answer the questions arising during performance of work. | Flipcharts for creation of projects; .list of paper for each pupil color papers, markers, thematic pictures. | ||||||
№1
Тақырыбы: Hello,English!
Мақсаты: Екеуара сөйлеу,жазу,оқу дағдысын қалап,тілдің алғашқы
сатысын үйрену кезінде тілге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Міндеттері: а) сұраққа еркін ,әрі тез жауап беруге жаттықтыру.
в) оқушылардың артикуляциялық аппаратын жаттықтыру;
с) активті\пассивті сөздік қорын қалыптастыру; зейінді дамыту.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,тыңдалым,оқылым, ойын арқылы қайталау ,бекіту.
Көрнекілігі:мамандықтар сүреттері,карточкалар,интернет,интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы
Кезендері | Мұғалім іс-әрекеті | Балалар іс-әрекеті | + | — |
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастыру
Фонетикалық жұмыс
Лексикалық жұмыс
Сергіту.
Қорытындылау
Рефлексия | Балалармен шеңберде тұрып екі тілді амандасады: «Қайырлы күн! Good morning!» Балаларды бір бірімен амандасуды сұрайды: “Face each other and say Hello!” .Жұптармен ауысуды ұсынады :“Face another child,say hello!” Қолдың қимылымен көрсетіп орындарына барып отыруын сұраймын.Go to your sit and Sit down, please!
Балалармен танысу. My name is Assel Sabitovna, I am an English teacher.
What is your name? My name is…
Оқулықпен таныстыру.
Артикуляциялық аппаратын жаттықтыру. Жаңа сөздерді қатты-ақырын-сыбырлап айтады. My name is What is your name?
[m]-ерін мен ерін дыбысы [n]-тілдің ұшы таңдайда [w]-ерінді дөңгелетіп үреміз,күлеміз.
Open workbook! Lesson 1(әр сөйлем аударылып береді) Мына сүретте үлкен үй бар. Не көріп тұрмыз? Қанша әріп санаймыз?
—Балалар ,ағылшын тілінде 26 әріп бар,олардың 6 дауысты, 20 –сы дауыссыз. 44 дыбыс бар.
Ex.1 Сүретте қандай спорт түрлері бейнеленген.
Сөздер ағылшын тілінде таныстырып өтіледі Volleyball, basketball,tennis ,football Жаңа сөздерді бір біріне айтуды ұсынады.
Ex.3 Мына сүреттерді қандай мамандықтар бар? Жаңа сөздермен таныстыру. A doctor,teacher,dentist, boxer,fisherman.
Brainstorming
Суреттерді алып ағылшынша атап беріп , сөйлем құру. Мыс: A doctor . I am a doctor
.
«What is your name?» Интербелсенді тақтадан видео көрсетіледі.
A game Ағылшын есімдері карточкаларда жазылған баларға ұсынылады . Alice ,Jack,Margaret,Stiff, Garry,Bob,Betsy,Kate,Jain.
f\e Hello! My name is Jess I am a teacher7 What is your name? Repeat, please What is your name? My name is I am doctor, teacher,dentist etc.
Не істедік? Немен таныстық? Не істеу білеміз? Cабаққа өте жақсы қатысқандарын үшін, мына жұлдызшаларды сыйлаймын. The lesson is over.Сабағымыз аяқталды.Thank you.Рахмет. .
| Мұғаліммен амандасады.
Бір-біріне бұрылып амандасады. Жұптармен ауысады.
Орындарына отырады. Тыңдайды.Жаңа ағылышн сөздерді қайталайды.Бір-бірінен атын сұрап,өздерін таныстырады.
Hello! My name is…. And What is your name?
Жаңа сөздерді қатты-ақырын-сыбырлап айтады. Сөйлемді қайталайды. Бір біріне бұрылады.Жаңа сөздерді бір біріне айтады. Жаттығуларды орындайды
Оқушылар фонетикалық жаттығуларды бірге орындайды.
Жұмыс кітабын ашып жатығуды орындайды.
Әріптер Санайды ,қазақ тіліне ұқсас әріптерді жасылмен , танымайтын әріптерді қызылмен бояйды.
Сүретке қарап спотүрлерін қазақша атап береді.
Үстелдің үстіндегі суретті таңдап ағылшын тілінде бір-біріне айтуға тырысады.
Дәрігер,боксшы,суретші,тіс дәрігері,балықшы. Тыңдайды,қайталайды, есте қалған сөздерді айтады .
Әр түрлі мамандықтар бейнеленген суреттерді таңдап оны ағылшын тілінде айтады Teacher I am a teacher
Орындарына тұрып ән айтады ,қимылдарды орындайды
Тыңдайды,қайталайды. Ұнаған аттарын таңдап іштеріне сақтайды , бір-бірінің атарын ағылшын тілінде сұрап білу керек.
2 тілде «рахмет» сөзді қайталайды
|
Қосымша №1
What is your name?
What is your name?
Now tell me please,
What is your name? My name is Janet, My name is Janet, That’s my name?
- B) [w]-Why do you cry,Willy?
Why do you cry?
Why Willy ,why Willy?
Why do you cry?
№2
Theme: The letter Aa
Сабақтың мақсаты: 1.Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу
2.Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз
қарасын дамыту.Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.
3.Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау
жасауға және білімдерін дамытуға үйрету..
Міндеттері:
1.Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.
2.Естігендерін тәжрібеде қолдану.
3.Оқуға дағдылау.
4.Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.
5.Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.
6.What is your name? сұрағымен таныстыру және гармматикалық түсінік беру.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,тыңдалым,оқылым, ойын арқылы қайталау ,бекіту.
Көрнекілігі: Тақырып бойынша суреттер, Дыбысты таспалар,
компьютер, проектор, экран, презентация, Microsoft Power Point
.
Кезендері | Мұғалім іс-әрекеті | Балалар іс-әрекеті | + | — |
1. Ұйымдастыру. | Оқушылармен амандасу.. Good morning dear boys and girls!
Жаңа тақырып тақтаға жазылып, сабақтың мақсатымен танысу. Бугін біз ағылшын тілінің алғашқы әріпімен танысамыз Аа және What is your name? деген сұраққа жауап беруді жалғастырамыз.Бугін біз сабақ барысында ағылшын тілінде жанурлардың атын үйренеміз оған қоса Who are you? Cұрағына жауап қайтаруды үйренеміз.
| Good morning! Good morning! Good morning, to you! Good morning! Good morning! I am glad to see you!
Оқушылар тыңдайды. | ||
2. Экранда келтірілген мысалдардың анализдері. | Мұғалім оқушылардан экаранда көргендерін мұғалімнің көмегімен оқуды үсынады. (1-слайд). What is your name? Сенің атың кім? My name is Nursultan. Менің атым Нурсултан. | Оқушылар экранда көргендеріне анализ жасай отырып естіген сөздерді дұрыс қолдануға дағдыланады. Мұғалімнің көмегімен сұраққа жауап қайтаруды үйренеді. Қайталайды. | ||
3. Жұптық жұмыс. | Мұғалім оқушылармен амандасып және What is your ?сұрағын қойып танысып шығады және слайдта көрсетілгендей бір-бірлеріне сұрақ қойып танысып шығады.(2-слайд). 1)-Hi! What is your name? -Hi! My name is Marat. 2)-Good morning. My name is Colin. What is your name? -Good morning. My name is Asel. 3)-Hello! What is your name? — My name is Sara. And what is your name? -My name is Nursultan. — I glad to meet you. | Оқушылар бір-бірлерімен амандасады және танысады.
What is your name? My name is … . (T-p1 –p2-p3-p4-p5-…) | ||
4.Фонетикалық жаттығу. | Now let’s improve our pronunciation. Алдын ала дайындалған дыбыс таспасын тыңдап жаттығу жасаймыз. [w],[i],[t],[n],[ei], [m].[l] | Оқушылар тақтадағы сөздерді мұғалімнің көмегімен қайталап жаттығуды жасайды. Сөздері тақтада жазылған.(3- слайд) дыбыстармен танысады,қайталайды. | ||
5. Sing a song | Мұғалім оқушыларға экранда көрсетілген өлең шумақтарын тыңдап қайталуды уйретеді. (4-слайд) What is your name? What is your name? Now tell me please, What is your name? My name is Janet, My name is Janet, That’s my name? | Оқушылар өлеңді тыңдап қайталап айтып үйренеді.
What is your name? What is your name? Now tell me please, What is your name? My name is Janet, My name is Janet, That’s my name?
| ||
6.Жаңа сөздермен қоса дыбыстарды таныстыру.
. Лексикалық жұмыс | Мұғалім оқушыларға суретке қарай отырып ағылшын тілінде атайды. A fox, a lion, an elephant,a rabbit, a dog, a lion, a monkey. Afox Қандай дыбыс естіледі ? [f]
Who are you? Сұрағы таныстырылады. I am a..
Үстелге ойыншықтар қойылады қоян, аю, түлкі т.б Оқушылар шақырылып есіне қалған сөздерді айтуы сұралады. A game Who are you ? I am a -біренше рет қайталанған соң ойын ойнатылады.. | Берілген сөздерден оқушылар тыңдайды,қайталайды.
Дыбыстарды дәптерлеріне жазады.
1. Who are you? 2. I am a boy\girl
Жануарлар бар сүреттерді таңдап мұғалімнің көмегімен ағылшын тілінде айтып шығады
Жасырын ойыншық алып қалғандары Who are you?сұрақ арқылы білу керек. | ||
Аа әріпімен таныстыру. | Аа [ei] .Дауысты дыбыс Name ,cat Оқылым үйретіледі. Active Studio мен жазылуы үйретіледі | Оқушылар қайталайды,дәптерлеріне жазады.
Өздері оқиды .name,cat жазады,аударады. Жұмыс дәптеріне орындайды. | ||
Бекіту | Оқулықпен жұмыс Ех 2 s\b ex.2 w\b | Сүретке қарап жаңуарларды ағылшын тілінде атайды. Жұмыс дәптерлерінде жаттығуды орындайды. | ||
Рефлексия | Не істедік? Немен таныстық? Не істеу білеміз?
The lesson is over.Сабағымыз аяқталды.Thank you.Рахмет | . | ||
Бағалау Үй тапсырмасы | Ех. 4 Аа әріпін жазу. Карточкаларға сандарды салып келу | |||
. Сабақтың аяталуы. | The lesson is over! Good bye! | Goodbye! |
Қосымша 2
.
Дидактикалық материал
Фонетикалық ойын:
«Сурет»
Балалардың алдына , өтіліп жатқан әріптен басталатын сүреттер қойылады .
Мыс. Аа әріпін таныстырып жатқанда алманың суретін алу керек.5 сөз тапқан бала жеңіпаз болады..
«Сиқыршы»
Тақтаға сөз жазылады бір әріп ауыстырып басқа сөз шығару
Мыс: Cаt,-Fat -Hat
Фонетикалық жаттығулар
1.Tick ,tock,tick,tock.
Says my clock.
Tock ,tick,tock, tick
Be quick!
2.I have a flat
She has a hat
Ann has a bag.
3.Polly put the kettle on,
Polly put the kettle on,
Polly put the kettle on,
We ‘ll have tea.
Sally,take it off again,
Sally,take it off again,
Sally,take it off again,
They’ve all gone away!
4.Rain,rain,rain go away
Come again another day-
Little Mary wants to play!
Counting rhymes
One ,two,three,four,
Mary at the cottage door,
Five, six,seven,eight,
Eating cherries off the plate.
One, Two, Buckle My Shoe
1… 2… Buckle my shoe
3… 4… Knock at the door
5… 6… Pick up sticks
7… 8… Lay them straight
9… 10… A big fat hen
11… 12… Dig and delve
13… 14… Maids a-courting
15… 16… Maids in the kitchen
17… 18… Maids a-waiting
19… 20… I’ve had plenty!
Songs
One, Two, I Like You
One, two, I like you. One, two, I like you.
One, two, three, you like me and I like you.
One, two, I like you. One, two, I like you.
One, two, three, you like me and I like you. (I do!)
Jingle bells
Riddles
I live in the woods.
I’m very big and furry.
I have a big nose, a little tail and four legs.
I like to eat fish and berries.
I am a… BEAR
I have wings but I’m not a bird
I am small and colorful.
I live in gardens and fields and forests.
I used to be a caterpillar.
I am a… butterfly
I’m a soft and furry pet.
I have four legs and a long tail.
I have sharp teeth and claws.
I like to chase mice.
I am a… cat
I live in a house called a coop.
I have two legs, two wings and a tail.
I eat worms and bugs and grain.
I lay eggs.
I am a… chicken
I live in lakes and rivers.
I eat fish and birds.
I have four legs and a long tail.
I have lots of pretty teeth.
I am a… crocodile
I have four legs.
I’m very smart and I like to play.
I like to smell things.
I can wag my tail.
I am a… dog
I’m very, very big.
I like to eat peanuts and hay.
I have four legs and two big ears.
My long nose is called a trunk.
I am an… elepha
Ребусы на английском языке с ответами
ОТВЕТ НА РЕБУС: (friendship )
ОТВЕТ НА РЕБУС: (blackboard )
ОТВЕТ НА РЕБУС: (chess)
ОТВЕТ НА РЕБУС(monday)
Пайдаланған әдебиеттер
- Enjoy English ” Part 1, оқулығы
Биболетова М.З., Денисенко О.А., «Титул» баспасы 2012ж
2.”Way Ahead” 1 Printha Ellis,Mary Bowen “Macmillan Publishes”
3.«.Мектептегі шет тілі » республикалық әдістемелік –педагогикалық журнал № 4 2013ж
4.”Happy English” Activity book T.Klementyeva
5.«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» Кембридж баспасы 2012 ж