Ш.Құдайбердіұлы «Еріншек»
Атырау қаласы.Махамбет ауданы.Алға селосы
Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қуанышева Ботакөз
Қысқа мерзімді жоспарлау 2
Күні: 6.03.2015 | Пәні: Ана тілі | Сынып: 4 |
Сабақтың тақырыбы | Ш.Құдайбердіұлы «Еріншек» | |
Сабақтың мақсаты | Өлеңінің мазмұнымен танысттыра отырып, адам бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерді ажырата алуға дағдыландыру. | |
Оқытудың нәтижелері | Өлеңнің мазмұнымен танысады. Адам бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерді ажырата алады. | |
Негізгі дерек-көздер | Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар | |
Модульдің кіріктірілуі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту |
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут
5 минут | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Адамның өміріне керек қажеттіліктер атауларымен топқа бөлу. І – топ «Ақыл» тобы
«Ой қозғау» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
| Шаттық шеңберін құрып, Күн жарығын алақанға саламын, Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым –деп айтуарқылы сыныптажағымды ахуал қалыптастырады. Үстел үстінен таратпа қағаздарды алып, топ атауларымен орындарына жайғасып, топқа бөлінеді.
С.Мұқанов туралы бір-бірлеріне сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекітеді. |
«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау. Өз-өзін бағалау.
«Бағдаршамстратегиясымен формативті бағалау. Өз-өзін бағалау. |
Таратпа қағаздар
Оқушы дәптері, бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
Бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер |
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 5 минут
8 минут
| Білу. «Ортадағы қаламсап» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру. Қазақта мынадай мақал бар екен: «Мал баққанға бітеді» — Ол үшін не істеу керек? — Еңбектенбеген адамды қалай атайды? — Еріншек туралы не білесіңдер?
Түсіну. «Жигсо» әдісі бойынша топтық жұмыс орындату. «Еріншек» өлеңін оқытып, түсінгендерін постерге түсіртіп, «Жигсо» әдісі арқылы топтық бағалау жүргіздіру.
| Мақалдың мағынасын және сұрақтарға шеңбер болып тұрып, ортадағы қаламсапты алып жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы «Еріншек» екенін біледі.
Өлеңмен танысып, постерге не ұққандары туралы түсіріп, «Жигсо» әдісі арқылы топ мүшелерінің қызметтеріне қарай бөлініп, топтық бағалау жүргізеді. | «Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау. Өз-өзін бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау. Өз-өзін бағалау. | Бағалау парақшасы, қаламсап, түрлі-түсті стикерлер
Оқулық, плакат, маркер бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
|
Жаңа сабақты қолдану | 5 минут
6 минут
| Қолдану. «Бір сөзбен айт» әдісі арқылы 3 топқа 3 түрлі тапсырманы беріп, топтық жұмыс орындату. «Ақыл» Ақынның айтуынша адам бойындағы адамдық қасиетті қалай жоғалады? Өлеңдегі қорытынды ой қай шумақта айтылған? Тауып оқы мәнін түсіндір. Осы өлеңде кездескен «Еріншектік» қасиеттін Абай атамыз қалай түсіндірді?
Талдау. Венн диаграммасын жасату.
| Берілген тапсырманы әр топ топтасып орындап, өз пікірлерін бірсөзбен айтып дәлелдейді. Пікір алмасады.
Абай мен Шәкәрімді салыстырып, ортақ белгілерін тауып, постерге түсіріп, қорғайды.
| «Бағдаршамстратегиясымен формативті бағалау. Өз-өзін бағалау.
«Бағдаршамстратегиясымен формативті бағалау. Өз-өзін бағалау. | Оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті стикерлер
Плакат, маркер, бағалау парақшасы, оқулық, түрлі-түсті стикерлер |
Жаңа сабақты қорытын дылау
| 5 минут | Жинақтау. «Кім жылдам» әдісі арқылы талдауды жылдам жасату арқылы жаңа сабақты қорытындылау. | «Еріншек» буын сөздеріне талдауды жылдам жасау арқылы жаңа сабақты қорытындылайды. | «Бағдаршам» стратегиясымен форматив ті бағалау. Өз-өзін бағалау. | Бағалау парақшасы, оқушы дәптері, түрлі-түсті стикерлер |
3минут | Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өзін бағалайды. «Бағдаршам» стратегиясы арқылы формативті бағалау | Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өздерін жалпы балын шығарып, орта бағасын шығарады. Мақтау сөздерін естіп ынталанады. Бағдаршам түстерін сабақтың әр кезеңінен кейін көтеріп, ынталанады. Жасыл түс – толық түсіндім. Сары түс – жартылай түсіндім. Қызыл түс – мүлдем түсінбедім. | Сыныптасын критериалды бағалау. Смайликтермен формативті бағалау.
| бағалау парақшасы, смайликтер, түрлі-түсті стикерлер | |
3 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. | Рефлексия парағы, стикер | ||
1 минут | Үйге тапсырма беру. «Еріншек» өлеңін жаттау | Күнделікке жазып алады. | Күнделік |