Функциялар, стандартты функцияларды пайдалану (Информатика пәнінен ҚМЖ, 8 сынып)
«Бекітемін»
№13 жалпы орта білім беретін
мектептің директоры
М.А.Танатарова
№13 жалпы білім беретін орта мектептің информатика пәні мұғалімі
Боранова Ақкүміс Масабайқызының информатика пәнінен қысқа мерзімді жоспары
Сынып | 8 «в» сынып |
Өтілетін орны | Мультимедиа кабинеті |
Өтілетін мерзімі | 9 cәуір 3 – сабақ сағ. 10.30 — 11.15 |
Сабақтың тақырыбы | Функциялар, стандартты функцияларды пайдалану |
Мақсаты | Excel бағдарламасының интерфейсі, функция түсінігі, функциямен жұмыс істеу негіздері, стандартты функциялардың қызметі мен мүмкіндіктері туралы білімінің кеңеюі |
Жұмыс нәтижесі | Excel бағдарламасына функция кірістіру және пішімдеу әдістерін біледі. Excel бағдарламасының жұмыс жасау ережесіне бағынып, әрбір функцияның қызметін түсінеді. Excel бағдарламасында функция түрлерін ажыратып, олардың тәжірибеде қолдана алады. |
Сілтеме | Н.Т.Ермеков, Н.Ф.Стифутина. Информатика. 8 сынып. Алматы «Мектеп» 2004 ж. Интернет материалдары |
Әдіс тәсілдер | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқуды және оқыту үшін бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. |
Ресурстар | Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, интерактивті тақта, проектор, желім, қайшы |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут
|
Сабақ жоспары | 1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою 2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша 3. Рефлексия 4. Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма | 1)Функциялар, стандартты функцияларды пайдалану. 2)Әрбір функцияны қолданып сөзжұмбақ құрастыру. |
Ойлауды Блум бойынша жіктеу | Мақсат | Тапсырма түрі. Түрткілер. | Нәтиже | Бағалау | |||
критерийлер | дескриптор | Ұпай | Жиын тық баға | ||||
Білу | Психологиялық дайындық | Ойын «Таныс болайық» | Әр бала өз есімін атайды да, оның немен байланысты қойылғаны жөнінде мәлімет береді | ||||
Топқа бөлу | Көңіл-күйді анықтау мақсатында смайликтер қолданып, стикер түсі бойынша топқа бөлу | №1 , №2, №3, №4 топ | |||||
Үй тапсырмасы бойынша білімін анықтау | Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар | Сұрақтарға жауап беру арқылы білім анықталады | Білім көлемін зерделеу
| Сұраққа толық жауап берді | 3 | ||
Қателіктері болды | 2 | ||||||
Жауап беруге қиналды | 1 | ||||||
Бағалау | Жұлдызша арқылы | ||||||
Түсіну | Функция лармен жұмыс жасау ерекшелік терін айқындау. | Джигсо әдісі бойынша берілген атауларды түсіну | Функциялармен жұмыс жасау ерекшеліктері айқындалады. | Функцияларды толық игеру | Тапсырманы толық орындады, ізденді | 3 | |
Ауызша идея қосты, қателіктері болды | 2 | ||||||
Тапсырманы орындай алмады | 1 | ||||||
Өзін-өзі бағалау | Бағдаршам арқылы
| ||||||
Қолдану | Тақырып бойынша алған білімін практикада жүзеге асыру | Деңгейлік тапсырма 1 деңгей Барлық сандардың қосындысын, көбейтіндісін,ең үлкен санды, ең кіші санды,орта мәнді, санның квадратын, санды римдік санау жүйесіне ауыстыруды табу, бүгінгі уақытты орналастыру 2 деңгей- Барлық сандардың қосындысын, көбейтіндісін,ең үлкен санды, ең кіші санды табу. 3 деңгей- Барлық сандардың қосындысын табу | Алған білімдерін практикада жүзеге асыра алады. | Практикада қолдану дағдысын қалыптастыру | 1 деңгей тапсырмасын орындады | 16 | |
2 деңгей тапсырмасын орындады | 8 | ||||||
3 деңгей тапсырмасын орындады. | 2 | ||||||
Сергіту жаттығуы | Слайд бойынша жаттығу | ||||||
Талдау | Функциялардың байланысын ажырату. | Кластер қорғау 1-топ. Математикалық функция 2 топ. Статистикалық функция 3 топ. Уақыт және мерзім функциясы | Сызба жасай отырып функцияларды ажыратады, тиімділігін сипаттайды, өзара байланысын көрсетеді. | Талдау, жіктеу мүмкіндігі | Өзара байланысын толық көрсетті | 3 | |
Тек сызба құрастырды | 2 | ||||||
Ауызша ой қосты | 1 | ||||||
Топтық бағалау | «Екі жұлдыз,бір тілек» | ||||||
Жинақтау | Ақпаратты жинақтау негізінде тұжырым дау | Сәйкестендіру кестесі | Ақпаратты жинақтау негізінде алған білімдерін тұжырымдайды. | Қайта анықтау мүмкіндігі, құзыреттілігі | Бәрін дұрыс сәйкестендірді | 6 | |
Қателіктер болды | 4 | ||||||
Сәйкестендірген кезде қиналды | 2 | ||||||
Бағалау | Оқушының ойлау дағдысын дамыту, кеңейту | Бес жолды өлең (Синквейн) әдісі. «Функция» 1.Зат есем -1 сөз 2.Сын есім – 2 сөз 3.Сан есім-3 сөз 4.Етістік-4сөз 5.Сөйлем-5 сөз | Ойлана отырып, шешім шығарады.
| Ойлауын дамыту | Ойы жүйелі | 3 | |
Жалпыға ортақ ой | 2 | ||||||
Сөйлем құрауда шатасқан | 1 | ||||||
Жұптық бағалау | |||||||
Рефлексия | «Бүгінгі сабақ ұнады ма?» кестесі | ||||||
Үйге тапсырма | 1)Функциялар, стандартты функцияларды пайдалану. 2)Әрбір функцияны қолданып сөзжұмбақ құрастыру. |
Функция тақырыбы бойынша сәйкестендіру кестесі
Жолдар | Бағандар | Математикалық функция | Ағымдағы мерзім мен уақытты шығарады. | Формула енгізу | Статистикалық функция | |
= | ||||||
ТДАТА | ||||||
Сандармен | ||||||
МИН | ||||||
Латын әріптерімен | ||||||
Римское функциясы |
Функция тақырыбы бойынша сәйкестендіру кестесі
Жолдар | Бағандар | Математикалық функция | Ағымдағы мерзім мен уақытты шығарады. | Формула енгізу | Статистикалық функция | |
= | ||||||
ТДАТА | ||||||
Сандармен | ||||||
МИН | ||||||
Латын әріптерімен | ||||||
Римское функциясы |
Функция тақырыбы бойынша сәйкестендіру кестесі
Жолдар | Бағандар | Математикалық функция | Ағымдағы мерзім мен уақытты шығарады. | Формула енгізу | Статистикалық функция | |
= | ||||||
ТДАТА | ||||||
Сандармен | ||||||
МИН | ||||||
Латын әріптерімен | ||||||
Римское функциясы |
Блум таксономиясына сәйкес ойлаудың деңгейі | Осы ойлау түрі бойынша қойылған сұрақтардың саны | Осы ойлау түрінің болғанын көрсететін жауаптардың жалпы саны | Қойылған сұрақтардың мысалдары |
Білу | |||
Түсіну | |||
Қолдану | |||
Талдау | |||
Жинақтау | |||
Бағалау | |||
Барлық сұрақтар |