«Тамыраяқтылар» Кәдімгі амёба. Сыртқы және ішкі құрылысы.

Пән: Биология          Сабақ: 4

Сынып: 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: «Тамыраяқтылар» Кәдімгі амёба. Сыртқы және ішкі құрылысы.

Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Баршын ауылы
Баршын орта мектебі
биология пәнінің мұғалімі
Искакова А.А

Мақсаты: Қарапайымдар, тамыраяқтылар типінің өкілі кәдімгі амёба, оның сыртқы және ішкі құрылысы, біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері: қозғалысы, қоректенуі,тыныс алуы, ыдырау өнімдерін шығаруы, осмостық реттелуі, көбеюі,циста түзуі туралы білу

Міндеттері: Тамыраяқтылар типі, өкілі – амебаның қозғалуы,  қоректенуі,  тыныс алуы, зәр шығаруы, осмореттелуі, көбеюі, циста түзуі туралы  түсінік қалыптастыру

Амебаның ішкі және сыртқы құрылысы, тіршілік әрекеттері туралы білімдерін тапсырмаларды орындауда қолдану

Амебаның ішкі және сыртқы құрылысы, тіршілік әрекеттері туралы білімдерін талдау, бағалау толықтыру, жинақтау

Күтілетін  нәтиже : Тамыраяқтылар типі, өкілі – амебаның қозғалуы,  қоректенуі,  тыныс алуы, зәр шығаруы, осмореттелуі, көбеюі, циста түзуі туралы  түсінік қалыптастырады

Амебаның ішкі және сыртқы құрылысы, тіршілік әрекеттері туралы білімдерін тапсырмаларды орындауда қолданады

Амебаның ішкі және сыртқы құрылысы, тіршілік әрекеттері туралы білімдерін талдап, бағалайды, тамыраяқтылар туралы білімдерін толықтырып,  жинақтайды

Қолданылатын модульдер: «Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау», «Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық»

Кедергі болатын қандай негізгі қиындықтар бар? Оқулықтың жетіспеуі.

Әдіс тәсілдер:  «Жылулық шеңбері», «Құпия зат», «Болжам»,«Көршіңе әңгімелеп бер», «Сәйкесін тап», «Күн көзі»

 

Сабақ уақытыКезең, оның мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіОқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалауРесурстар
5 минутКіріспе Оқушылармен амандасуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін  бір – біріне тілектер айтқызу

«Алтын ережені» еске түсіру

Мұғаліммен амандасадыБір топ келесі топқа жақсы тілектерін білдіреді

«Алтын ережені» еске түсіреді

 

Ауызша мадақтау«Алтын ереже»
10 минутТұсаукесер«Сәйкесін тап»Үй тапсырмасын сұрау. Қағаз бөліктеріне жазылған ғалымдар мен еңбектерін сәйкестендіредіМ.Қашқари       жануарлар туралы жазды

П.С.Паллас  45 құс пен аңды сипаттады

Ш.Уәлиханов жануарларды зерттеді

К.И.Скрябин Ішекқұрттарды зерттеді

Эверсман 8 құсты сипаттады

Зарудный Н.А, П.Сушкин Арал, Балқаш құстарын зертеді

Л.С.Берг  Арал, Балқаш балықтарын зерттеді

Зоология ғылымы нені зерттейді?

Елімізде зоология ғлымының дамуына үлес қосқан кімдер?

Елімізде жануарларды зерттеу қашан басталды?

Әр топқа берілген қағаз қиындыларындағы ғалымдар мен еңбектерін сәйкестендіреді 

 

 

 

 

 

 

Үлгерімі нашар оқушылар сұрақтарға жауап береді

Ауызша мадақтау 

 

 

 

Смайликтер беру

 

Тапсырма жазылған қағаз қиындылары
20 минутНегізгі бөлім«Болжам»

«Көршіңе әңгімелеп бер»

 

 

 

Пән дәптерлеріне күнді жазғызуСұрақтар қоя отырып, жаңа тақырыпты тапқызу

Жаңа тақырыпқа мақсат құрғызу

Оқулық бойынша тақырыпты жеке оқушыларға оқыту, оқып болған соң жұпта талқылау

 

Пән дәптерлеріне күнді жазады. Сұрақтарға жауап бере отырып жаңа тақырыпты болжайды. Жаңа тақырыпқа мақсат құрады. Жаңа тақырыпты жеке оқиды, өз беттерінше дайындық жасайды, кітаптан жұмыс жасайды. жаңа тақырыпты жұптарға біріге отырып талқылайдыТоптар бір-бірін бағалайды оқулық, дәптер, А4қағазы, маркер, смайлик, стикер
Ән қосу. Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасаужаттығулар жасайды.Ауызша мадақтауНоутбук
10Қорытынды«Құпия зат»

«Күн көзі»

Жаңа тақырып бойынша құпия сөзді жасыру: 1.денесі ядро, цитоплазмадан тұрады. 70 мың түрі бар, 7 типке бөлінеді. (қарапайымдар)Денесі тұрақсыз, жалғанаяқтары бар, циста түзеді. (амеба) Екі типтің бірігуінен пайда болған, көптеген түрлерді біріктіреді.

Топ бойынша бағалау

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Үйге тапсырма беру

Бекіту тапсырмаларын орындайдыҰсынылған стикерді толтырады, күн көзіне жапсырады

Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды

Үй тапсырмасын жазып алады

Смайлик беру 

Ауызша мадақтау

Смайликтер 

 

 

Күнделік